Pneumàtics a la web
Moderador: Airald
- kenny
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
- Ubicació: TARRACO IMPERIAL
Pneumàtics a la web
Hola companys,
Potser ja està dit en algun post, però per si no ho sabeu hi ha varies webs que venen pneumàtics online.
Jo com que el dia 16 passo itv i el pneu de debant ja fotia pena... doncs vaig estar mirant. La web on els tenen millor de preu és aquesta :
http://www.neumaticosdemoto.es/
Esclar que potser depen del tipus de pneu que poseu... he trobat uns continental sport attack molt bé de preu i segons lo que he llegit pels forums és un bon pneumàtic.
Altres webs:
http://www.pneus-online.es/
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... _moto.html
Si en sabeu d'altres les poseu.
Un cop t'arriba el pneu a casa... has de buscar qui te'l monti, tenen uns tallers concertats, però millor tenir un colega que ho fagi pq els tallers aquests la clàven bastant per montar-los i els preus que surten a la web a vegades no estan "actualitzats". En quant al pneu en si el sistema funciona perfecte, jo vaig comprar els del cotxe i em van arribar en 7 dies i em van sortir molt barats (evidentment acabes abans anant al norauto per això...).
Potser ja està dit en algun post, però per si no ho sabeu hi ha varies webs que venen pneumàtics online.
Jo com que el dia 16 passo itv i el pneu de debant ja fotia pena... doncs vaig estar mirant. La web on els tenen millor de preu és aquesta :
http://www.neumaticosdemoto.es/
Esclar que potser depen del tipus de pneu que poseu... he trobat uns continental sport attack molt bé de preu i segons lo que he llegit pels forums és un bon pneumàtic.
Altres webs:
http://www.pneus-online.es/
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... _moto.html
Si en sabeu d'altres les poseu.
Un cop t'arriba el pneu a casa... has de buscar qui te'l monti, tenen uns tallers concertats, però millor tenir un colega que ho fagi pq els tallers aquests la clàven bastant per montar-los i els preus que surten a la web a vegades no estan "actualitzats". En quant al pneu en si el sistema funciona perfecte, jo vaig comprar els del cotxe i em van arribar en 7 dies i em van sortir molt barats (evidentment acabes abans anant al norauto per això...).
SV 650 S RIDER
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hem de vigilar al comprar pneumàtics la data de caducitat son un codis que posen a les bandes
Intentaré buscar la informació sobre la caducitat :roll: :roll:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- kenny
- Presentats
Ben vist!!stromkel ha escrit:Hem de vigilar al comprar pneumàtics la data de caducitat son un codis que posen a les bandes
Els del cotxe els vaig comprar als mateixos i venien amb un certificat (no em preguntis que hi deia pq va anar a la brossa directe), i els de la moto com són un model nou no crec que estiguin caducats.
SV 650 S RIDER
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
La goma va perdent propietats amb el pas del temps, llavors quan mes antiga es la data de fabricació mes resecada pot estar la goma, perdent part de les propietats d'aderencia.
8) 8) 8)
No es així del tot, no porten la data de caducitat, que no en tenen propiament dita. El que porten es la data de fabricació en format: setmana de l'any-any, ja buscare un parell de fotos i les penjaré.stromkel ha escrit:Hem de vigilar al comprar pneumàtics la data de caducitat son un codis que posen a les bandes
La goma va perdent propietats amb el pas del temps, llavors quan mes antiga es la data de fabricació mes resecada pot estar la goma, perdent part de les propietats d'aderencia.
8) 8) 8)
Sort,
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
Data de fabricacio
Sembla que vols di aixo Albert,
Ahir a la tarda vaig piujar a Sant Joan de Vilatorrada a cambiar els pneumatics de la Varadero,que ja li tocaba, vaig anara el taller Morros-Trullas que en va recomenar el Jordi, la veritat que es un gran estalvi encara que tingui un troç fins alla, he posat els dos pneumatics Bridgestone Battle Wing codic V 110-80-19 devant i 150-70-17 derrere, per 210€. Tots dos aqui a Reus en sortien en codic H 285€ en V no ho se.

Eduard
Ahir a la tarda vaig piujar a Sant Joan de Vilatorrada a cambiar els pneumatics de la Varadero,que ja li tocaba, vaig anara el taller Morros-Trullas que en va recomenar el Jordi, la veritat que es un gran estalvi encara que tingui un troç fins alla, he posat els dos pneumatics Bridgestone Battle Wing codic V 110-80-19 devant i 150-70-17 derrere, per 210€. Tots dos aqui a Reus en sortien en codic H 285€ en V no ho se.

Eduard

Nº soci AMM 12736
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Avui posen sabatetes noves a la meva!!!!
Unes Michelin Anakee per 290 € i em regalen una funda de moto :roll: :roll: :roll: :roll: , espero que amb aquest calçat trobi millora respecte als originals TW .
Ahhhh.... i son codi V, o sigui que ara si podré córrer :oops: :oops: :oops:
La funda ja la rifaré dins del fòrum, perquè no la vull per res :lol: :lol: :lol: :lol:
V'ssssssss
Unes Michelin Anakee per 290 € i em regalen una funda de moto :roll: :roll: :roll: :roll: , espero que amb aquest calçat trobi millora respecte als originals TW .
Ahhhh.... i son codi V, o sigui que ara si podré córrer :oops: :oops: :oops:
La funda ja la rifaré dins del fòrum, perquè no la vull per res :lol: :lol: :lol: :lol:
V'ssssssss
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- QSC
- Presentats
- QSC
- Presentats
a la de TRESSSSssss...!!!!!!!!!!ptt36 ha escrit:Doncs si la rifas jo vull numeros
T'ha tocat la rifa Eduard !!!! .... felicitats !!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Si t'és urgent em dius com t'ho faig arribar..... i si vols d'ací uns dies puc fer una Gestió de Treball per les teves terres... i aprofito per portar-te-la.
V'ssssssssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si fas Gestions de Treball, avisa que jo ara tb començare a tenir dies entre setmana lliure ( a canvi de treballar dissabtes i diumenges i festius :( )QSC ha escrit: Si t'és urgent em dius com t'ho faig arribar..... i si vols d'ací uns dies puc fer una Gestió de Treball per les teves terres... i aprofito per portar-te-la.
V'ssssssssss
Ex ...moltes coses
- kenny
- Presentats
Companys,
Perdoneu que talli el fil...
Diferència de cost via web:
Al taller directament em costava 175,00€ pneu (el mateix)+montatge+equilibrat.
By web el pneu=110,30€ , el muntatge+ equilibrat al taller= 25,00€, total = 135.30€
39.70€ d'estalvi UEEEH!! SI ME FORRAT!!! JEJEJ
El muntatge a pneumatics sevil, em van posar pegues... " yo también vendo neumaticos eh!! te lo monto pero q sea la última vez..." en definitiva, que us els montarien igual que a mi. Suposo q 25€ pel muntatge és car, però em corria pressa per passar itv, per cert, ja està passada!! quan és la proxima sortida?!!
vSSSSSSS
Perdoneu que talli el fil...
Diferència de cost via web:
Al taller directament em costava 175,00€ pneu (el mateix)+montatge+equilibrat.
By web el pneu=110,30€ , el muntatge+ equilibrat al taller= 25,00€, total = 135.30€
39.70€ d'estalvi UEEEH!! SI ME FORRAT!!! JEJEJ
El muntatge a pneumatics sevil, em van posar pegues... " yo también vendo neumaticos eh!! te lo monto pero q sea la última vez..." en definitiva, que us els montarien igual que a mi. Suposo q 25€ pel muntatge és car, però em corria pressa per passar itv, per cert, ja està passada!! quan és la proxima sortida?!!
vSSSSSSS
SV 650 S RIDER
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: