Ajuda Informatica!!
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ajuda Informatica!!
Demano, un cop més, ajuda als experts.
Algú em pot recomanar algún programa informàtic senzill per muntar les fotos, fer transicions, incorporar comentaris i/o títols, posar músiqueta, etc...
Res massa complicat, només per fer algún muntatge domèstic, però que sigui una mica complertet.
Ah, tinc windows xp o vista, no domino gens en absolut programari lliure i si pot ser de descàrrega gratuïta millor :oops:
En fi, accepto qualsevol suggeriment, GRÀCIES. ;)
Si a sobre, per miracle aconsegueixo fer-lo funcionar de forma mig-decent ja serà la hos...a :martell :martell
Algú em pot recomanar algún programa informàtic senzill per muntar les fotos, fer transicions, incorporar comentaris i/o títols, posar músiqueta, etc...
Res massa complicat, només per fer algún muntatge domèstic, però que sigui una mica complertet.
Ah, tinc windows xp o vista, no domino gens en absolut programari lliure i si pot ser de descàrrega gratuïta millor :oops:
En fi, accepto qualsevol suggeriment, GRÀCIES. ;)
Si a sobre, per miracle aconsegueixo fer-lo funcionar de forma mig-decent ja serà la hos...a :martell :martell
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: Ajuda Informatica!!
Hola Cabreta,
Si em pases el teu e-mail t'adjunto una mini presentació, ja que està en word i no puc enganxar-lo per aquest cami.
a10 ;)
Si em pases el teu e-mail t'adjunto una mini presentació, ja que està en word i no puc enganxar-lo per aquest cami.
a10 ;)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
El mon del vídeo, tot un mon a les llargues nits d'hivern ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Kel" post="106938"]El mon del vídeo, tot un mon a les llargues nits d'hivern ;)[/quote]
Juás.... !!! jeje
Kel, com saps de que va, eh ?
:D :lol: :D :lol:
Juás.... !!! jeje
Kel, com saps de que va, eh ?
:D :lol: :D :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Jo faig servir l'studio 8, que serveix per editar video i foto a mi m'agrada per que no ocupa gaire i es molt intuitiu, vaja que no cal ser cap crak informatic per utilitzar-lo.
He mirat al Softonic i no el se trobar (no se si hi es o no) i si no sempre hi ha l'opció de la mula!!
fins ara
He mirat al Softonic i no el se trobar (no se si hi es o no) i si no sempre hi ha l'opció de la mula!!
fins ara
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 02, 2010 8:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo he fet algunes cosetes amb «kdenlive», és per Linux però té un Live-CD per Windows.
Està bé, pots fer un munt de coses i em sembla més o menys fàacil de fer anar.
No he provat aquesta versió Live però en principi només cal «cremar» la ISO en un DVD i engegar l'ordinador amb el DVD posar, se t'engegarà un Linux amb el programa d'edició de video.
Enllaç al LiveCD de kdenlive per Güindous
Està bé, pots fer un munt de coses i em sembla més o menys fàacil de fer anar.
No he provat aquesta versió Live però en principi només cal «cremar» la ISO en un DVD i engegar l'ordinador amb el DVD posar, se t'engegarà un Linux amb el programa d'edició de video.
Enllaç al LiveCD de kdenlive per Güindous
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
... per cert, abans m'he descuidat de dir que és «programari lliure» i per tant no cal recórrer a softonic, la mula, torrents i tots aquests llocs «perillosos» ;)
- Frank
- Presentats
[quote user="Willy" post="106958"]Jo faig servir l'studio 8, que serveix per editar video i foto a mi m'agrada per que no ocupa gaire i es molt intuitiu, vaja que no cal ser cap crak informatic per utilitzar-lo.
fins ara[/quote]
No voldràs pas dir "Pinnacle", oi ?
És el que funciona en l'entorn "Studio", potser per això no el trobes
fins ara[/quote]
No voldràs pas dir "Pinnacle", oi ?
És el que funciona en l'entorn "Studio", potser per això no el trobes
[align=center]
[/align]

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
He mogut aquest tema a l'apartat Cerveseta. :mestre

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ok, Randy, no tenia massa clar on ubicar-lo, gràcies.
A la resta, gràcies per les aportacions, de fet, el Pinnacle Studio ja me l'ha comentat algú altre, miraré a veure si el trobo i sóc capaç de fer-ne alguna cosa.
Ra-mon, ets un crack, estàs en un nivell massa elevat pels meus miserables coneixements, gràcies.
A la resta, gràcies per les aportacions, de fet, el Pinnacle Studio ja me l'ha comentat algú altre, miraré a veure si el trobo i sóc capaç de fer-ne alguna cosa.
Ra-mon, ets un crack, estàs en un nivell massa elevat pels meus miserables coneixements, gràcies.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola Cabreta!
Després de probar uns quants programes d'edició de vídeo, cada vegada els hi vas demanat més, i al final el que m´ho dona tot el que demano és l'Adobe Premiere Pro. Va vinculat amb el Photoshop, Affter efects, l'Audition, tot és Adobe. Es força complicat i s´hi comences de nou no el recomano, ara si el que vols es tenir cavalls de potencia si. :D
Una cosa molt ràpida i senzilla ara es amb el Picassa, pots ficar ràpidament les fotos, una mica de text, una música i ell tot sol ja ho ajusta...això si és molt limitat...depèn el que busquis, es tot un mon.
Espero no haver-te liat més...Salut! ;)
Després de probar uns quants programes d'edició de vídeo, cada vegada els hi vas demanat més, i al final el que m´ho dona tot el que demano és l'Adobe Premiere Pro. Va vinculat amb el Photoshop, Affter efects, l'Audition, tot és Adobe. Es força complicat i s´hi comences de nou no el recomano, ara si el que vols es tenir cavalls de potencia si. :D
Una cosa molt ràpida i senzilla ara es amb el Picassa, pots ficar ràpidament les fotos, una mica de text, una música i ell tot sol ja ho ajusta...això si és molt limitat...depèn el que busquis, es tot un mon.
Espero no haver-te liat més...Salut! ;)
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
jo entec que lo que vol es powerpoint
clica informatica a veure que tal
http://www.aulafacil.com/
http://www.aulaclic.es/index.htm
sort :D
clica informatica a veure que tal
http://www.aulafacil.com/
http://www.aulaclic.es/index.htm
sort :D
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Cabreta" post="107020"]
Ra-mon, ets un crack, estàs en un nivell massa elevat pels meus miserables coneixements, gràcies.[/quote]
home, culpa tindria si no ho domines una mica, fa mes de 25 anys que si guanya la vida :b9 :b9 :b9
:mrgreen:
Vsssss
007
Ra-mon, ets un crack, estàs en un nivell massa elevat pels meus miserables coneixements, gràcies.[/quote]
home, culpa tindria si no ho domines una mica, fa mes de 25 anys que si guanya la vida :b9 :b9 :b9
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Frank
- Presentats
[quote user="James Bond" post="107055"][, fa mes de 25 anys que si guanya la vida :b9 :b9 :b9
Vsssss
007[/quote]
"buenoooooo"... així no te cap mèrit. :lol: :lol: :lol: :lol:
Vsssss
007[/quote]
"buenoooooo"... així no te cap mèrit. :lol: :lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 03, 2010 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
[/align]