Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 03, 2010 12:01 am

[quote user="Mareta" post="106964"]

Hi ha un element més del viatge que mai no he mencionat i es el SILENCI.

Durant molts de díes serà un company més de ruta. El silenci pot espantar molt. De vegades es necesita, però a mí m´espanta i em faig uns fars de pensar i pensar...... I rebobino i penso i penso...... i .... ufff crec que aixó serà lo pitjor del viatge.
A la ruta cap de Creus - Finisterre el silenci em va sobtar molt i molt. Es difícil d´assimilar i moltes vegada imposa molt i molt.

D´altre banda, portar música no ho veig clar, vol dir agafar el midland, unaltre carregador......
[/quote]

Mareta, la veritat que no t'entenc. :shock: El SILENCI serà un company de ruta? Que em diguis un corredor de fons, tipus marató, val (n'he fet unes quantes i sé de què parlo). Però anant en moto, la veritat que sents silenci? Anant en moto, per autovia o autopista sí que és monòton el soroll del motor i del vent, però amb la quantitat de km's per pistes que fareu, que normalment no es porta el motor a les mateixes rpm massa estona, no es té temps a pensar en el silenci.

Prent'ho amb filosofia; es tracta d'arribar i de saborejar tots i cadascú dels km's que fareu, que n'estic segur que en Moncho, en Pasqual i tú ho aconseguireu. :D Conec molt poc a en Pasqual, però el veig molt expert, i tot i que no conec gens ni mica a en Moncho (espero poder felicitar-lo algun dia) si s'ha embarcat en aquesta aventura és perquè també ho veu clar que arribareu.

Que tingueu un molt bon viatge!!! :form
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 12:07 am

[quote user="Minino" post="106975"]
:D Eva ja estas a punt de marxa............. :D

:D desitjo que disfrutis molt i que tot us vagi molt be :D

:form :form MOLT BON VIATGE :form :form
[/quote]

<moltes i moltes gracies :kiss

Ens veiem a partir del mes de març.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 12:10 am

Avui falten 2 dies .

2-1 - Lets ride from heaven to hell

M agradria insertar una foto del chaos que tinc a la cuina ( centre de la logístique Patagónique), però no ho faré ( de moment ).
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 03, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 8:24 am

[quote user="Randy-650" post="107000"][quote user="Mareta" post="106964"]

Hi ha un element més del viatge que mai no he mencionat i es el SILENCI.

Durant molts de díes serà un company més de ruta. El silenci pot espantar molt. De vegades es necesita, però a mí m´espanta i em faig uns fars de pensar i pensar...... I rebobino i penso i penso...... i .... ufff crec que aixó serà lo pitjor del viatge.
A la ruta cap de Creus - Finisterre el silenci em va sobtar molt i molt. Es difícil d´assimilar i moltes vegada imposa molt i molt.

D´altre banda, portar música no ho veig clar, vol dir agafar el midland, unaltre carregador......
[/quote]

Mareta, la veritat que no t'entenc. :shock: El SILENCI serà un company de ruta? Que em diguis un corredor de fons, tipus marató, val (n'he fet unes quantes i sé de què parlo). Però anant en moto, la veritat que sents silenci? Anant en moto, per autovia o autopista sí que és monòton el soroll del motor i del vent, però amb la quantitat de km's per pistes que fareu, que normalment no es porta el motor a les mateixes rpm massa estona, no es té temps a pensar en el silenci.

Prent'ho amb filosofia; es tracta d'arribar i de saborejar tots i cadascú dels km's que fareu, que n'estic segur que en Moncho, en Pasqual i tú ho aconseguireu. :D Conec molt poc a en Pasqual, però el veig molt expert, i tot i que no conec gens ni mica a en Moncho (espero poder felicitar-lo algun dia) si s'ha embarcat en aquesta aventura és perquè també ho veu clar que arribareu.

Que tingueu un molt bon viatge!!! :form[/quote]

Randy, passarem moltes i moltes hores cada dia dalt de la moto.
Per exemple amb les sortides de Mototurisme, a l´hora d'esmorzar xerrem, dinar igual i fem parades i l´estona es molt més amena.
Allà, encara que serem 3, serà tot molt diferent. Tenim molts de kms per endavant i encara que hem de gaudir-los tots, hem de pensar que tenim una fita a assolir : Arribar a Usshuaia.
Personalment m'encanta escoltar la moto, però arriba un moment que no la sens i condueixes i condueixes.... bueno ara suposo que podrem gaudir d´uns paissatges molt bonics.
Bueno, intentarem fer-ho el millor que sabem o que podrem.

Randy, fins a la tornada :kiss

Eva

Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Rime » dc. feb. 03, 2010 9:19 am

que tinguis molt bon viatje i aconsegueixis totes les metes que et proposes, anims y a pasar-ho molt be :cerv
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. feb. 03, 2010 10:33 am

Ei, Mareta, pel tema silenci, t'entenc perfectament, jo en les meves poques sortides llargues (jornades de 10 i 12hores) amb moto, la veritat és que si que hi ha estones de silenci, però, quan vas a "l'aventura" normalment estàs tant pendent de tot el que t'envolta i et resulta desconegut, que mantens la ment ocupada.
A mi m'encanta la música, però mai anant en moto, ja que necessito escoltar el soroll de la meva "Cabreta" tot i que moltes estones ni el senti.
En fi, és una decisió molt personal, o sigui que up your choice!
Per cert, en moments d'avorriment, sempre pots cantar, és l'avantatge d'anar amb casc, que ja pots fer-ho a ple pulmó i tant malament com vulguis, que ningú et sent :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La veritat és que em sap molt greu no poder-me acomiadar de tu personalment, m'hauria agradat poder-te fer una bona abraçada, però haurà de ser virtual. :oops:
Procura disfrutar al màxim del moment, tot i les fotos que puguis fer, les sensacions del moment són úniques, així que gaudeix-les, i recorda que aneu a disfrutar, no a patir. I si en algún moment sorgeix algun petit entrebanc, pensa que no serà més que una anècdota a explicar quan tornis.
Us desitjo tota la sort del món! ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. feb. 03, 2010 11:26 am

Be, doncs, això ja és a tocar.

Quant estàs a punt d’emprendre un viatge entra un pessigolleig a l’estomac que són els nervis, això es molt bona senyal.

Espero que us vagi molt be, que gaudiu de cada kilòmetre de ruta, ja sigui asfaltada o per terra, que al circular en moto obriu la visera del casc i noteu la brisa de l’aire, aquell aire fred i sec, que oloreu l’ambient, que al vespre pugueu escoltar la remor de la pampa, que no us perdeu cap posta de sol i mitja horeta abans de que l’astre rei s’esfumi fotografieu el cel vermell i a l’arribar al final d’etapa tanqueu els ulls i penseu en tot el que heu vist ...tot això i més, es un viatge per gaudir, sense preses, anant consumint kilòmetres dia a dia, fins al destí final.

Salut i bon viatge!

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. feb. 03, 2010 1:48 pm

Eva, Pascual i Moncho, que us vagi molt be, que us ho passeu de d’allò mes be i sobretot gaudiu del viatge, recorda que la finalitat, es gaudir de cada kilòmetre, dia, problema, experiència etc.... del mateix viatge.

I sobretot moltes fotos, eh? que les volem veure.
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 3:16 pm

[quote user="Kpeps" post="106976"]em sembla que aquest viatge es dels que desperten els sentits,musica,si, el bateg del teu cor,silencis els que tu marquis,moments per pensar,segur,amb el cami que tens davant,fas una ruta que es com esquiar,tu i el cami,esperem amb ganas las fotos i las cronicas,et desitjo molt bon viatge i molta sort. :kiss[/quote]

Moltes gracies, Kpeps. Ja saps que en menys de 48 hores ja hauré marxat de casa cap a l´Aeroport. De ben segur que els nervis que tinc ara em pasaràn dalt la moto.
Ja tinc ganes de marxar .

Aquest matí , he anat a veure la Notaria de Torroella , que fa poc va tornar de Usshuaia i quand l´hi he dit la meva m_______ maleta , s´ha possat a riure i crec que encara riu. Ella sí que marxa amb les maletes de Loius Vuitton :???: :???: i jo el més normal que4 m´emporto és cinta americana, cordills , 3 camisetes , 2 pantalons, neceser i ....ja està .... Ah si i la cámara de fer fotos i 3 targes de memòria i
LA SENYERA.

Rime, fins el març :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 3:18 pm

[quote user="Cabreta" post="107021"]Ei, Mareta, pel tema silenci, t'entenc perfectament, jo en les meves poques sortides llargues (jornades de 10 i 12hores) amb moto, la veritat és que si que hi ha estones de silenci, però, quan vas a "l'aventura" normalment estàs tant pendent de tot el que t'envolta i et resulta desconegut, que mantens la ment ocupada.
A mi m'encanta la música, però mai anant en moto, ja que necessito escoltar el soroll de la meva "Cabreta" tot i que moltes estones ni el senti.
En fi, és una decisió molt personal, o sigui que up your choice!
Per cert, en moments d'avorriment, sempre pots cantar, és l'avantatge d'anar amb casc, que ja pots fer-ho a ple pulmó i tant malament com vulguis, que ningú et sent :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La veritat és que em sap molt greu no poder-me acomiadar de tu personalment, m'hauria agradat poder-te fer una bona abraçada, però haurà de ser virtual. :oops:
Procura disfrutar al màxim del moment, tot i les fotos que puguis fer, les sensacions del moment són úniques, així que gaudeix-les, i recorda que aneu a disfrutar, no a patir. I si en algún moment sorgeix algun petit entrebanc, pensa que no serà més que una anècdota a explicar quan tornis.
Us desitjo tota la sort del món! ;)[/quote]

Cabreta.... fins el març. Cuida´t i pensa que a partir del març has de venir a fer el café a Estartit així t´explicaré la sortida patagónique.
:kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 3:20 pm

[quote user="Panotxa" post="107034"]Be, doncs, això ja és a tocar.

Quant estàs a punt d’emprendre un viatge entra un pessigolleig a l’estomac que són els nervis, això es molt bona senyal.

Espero que us vagi molt be, que gaudiu de cada kilòmetre de ruta, ja sigui asfaltada o per terra, que al circular en moto obriu la visera del casc i noteu la brisa de l’aire, aquell aire fred i sec, que oloreu l’ambient, que al vespre pugueu escoltar la remor de la pampa, que no us perdeu cap posta de sol i mitja horeta abans de que l’astre rei s’esfumi fotografieu el cel vermell i a l’arribar al final d’etapa tanqueu els ulls i penseu en tot el que heu vist ...tot això i més, es un viatge per gaudir, sense preses, anant consumint kilòmetres dia a dia, fins al destí final.

Salut i bon viatge![/quote]

Toni, aquest matí m´ha trocat en Pere Gs i m´ha dit sobretot aneu a poc a poc, el mateix que em dius tú.
Ja veus la data semblava molt llunyana i ja està aquí.
Vinga cuida´t i un petó ben gros a la Montse :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 3:22 pm

[quote user="Albert G" post="107043"]Eva, Pascual i Moncho, que us vagi molt be, que us ho passeu de d’allò mes be i sobretot gaudiu del viatge, recorda que la finalitat, es gaudir de cada kilòmetre, dia, problema, experiència etc.... del mateix viatge.

I sobretot moltes fotos, eh? que les volem veure.
:cerv[/quote]

Pubill, vinga va, que a la Patagonia hi falta gent...... no t´animes ????? Vinga que encara et queden 48 hores . Tú que no saps mai res fins l´últim moment.... vinga va, fes un cop de cap i vina.... i no em diguis que encara et queda molt de temps per pensar-t´ho :D :D

Fins el març :kiss

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dc. feb. 03, 2010 5:28 pm

Epssss!!!!! que casi no i soc a temps :razz: de desitjar-vos tota la sort del mon i que el disfruteu moltissim akest mega viatje!!!!!!!!

Ja estem esperant la cronica ehhhhhh!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ens veiem quant torneu :kiss
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. feb. 03, 2010 6:08 pm

Esteu segurs? us ho heu pensat be? ;)
Que tingueu molt bon viatge, i a disfrutar

:cerv

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

[quote user="Xavistrom" post="107064"]Epssss!!!!! que casi no i soc a temps :razz: de desitjar-vos tota la sort del mon i que el disfruteu moltissim akest mega viatje!!!!!!!!

Ja estem esperant la cronica ehhhhhh!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ens veiem quant torneu :kiss[/quote]

Xavi, en nom meu i d´en Pasqual, moltes gracies.
Francament vaig de bolit amb els preparatius i fins ara em pensava que ho tenia tot, dons no, encara em falten coses :???: :???:

En Pasqual em fa portar cinta americana ???!!!!!! i cordills !!!!! no et vull pas dir el que semblarem :( :( :(

En cualsevol cas... ja hi som.

Vinga ens veiem a partir del març i a veure si coincidim en alguna sortida mensual ;) :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 6:53 pm

[quote user="Sergi3" post="107071"]Esteu segurs? us ho heu pensat be? ;)
Que tingueu molt bon viatge, i a disfrutar

:cerv[/quote]

Sergi i Esther, falten hores i jo crec que tots ho tenim molt clar.
Avui he estat veient fotos de Usshuaia i la persona que hi ha anat m´ha dit , sobretot abrigat que allà hi fa molta fret.
Fins i tot els va nevar a ple estiu.
Bueno.... que serà serà..... només haurem d´aguantar el que hi hagi :???: .
Només son 24 díes de res :???: .

Fins a la tornada :kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 03, 2010 7:01 pm

Avui m´he despedit dels amics de Estartit. He invitat a tots a café i el primer de març ja els he convocat novament a tots per cel.lebrar la tornada.

Ja sabeu a hores d´ara que les despedides no m´agraden, per lo tant fet-fet i ja no hi tinc que pensar més.

El que sí m´han comentat es que vigili molt i molt i que cuidi els meus companys. Com que aixó de cuidar a la gent ha sigut una constant a la meva vida, ja ho faré amb molt de gust.

Ara em falta despedir-me de l´Itaca i ja estarem.

Aquest vespre unaltre sessió de "maleta rebel":
Imatge i demà tot llest per poguer marxar divendres :crys :crys
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 03, 2010 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 03, 2010 7:05 pm

Jo volia esperar fins l'últim moment a acomiadar-me de vosaltres ( que es quan toca fer-ho :D ), però m'adereixo als companys que ja ho han fet i us desitjo :

MOLT BON VIATGE !!!!!!

ENS VEIEM A LA TORNADA !!!!!!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Entrada Autor: Tommy » dc. feb. 03, 2010 7:09 pm

Hola Eva,

Et desitjo a tu i als teus companys d'aventura que tingueu un bon viatge, molta sort i que disfruteu força.
Espero que quant torneu pogueu explicar moltes Aventurilles.

Fins aviat i sort

Tommy

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Entrada Autor: VicBo » dc. feb. 03, 2010 7:13 pm

BON VIATGE I BONA TORNADA!!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”