ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 i 31 de Gener
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2010 - 30 I 31 De Gener
Hola a tothom,
Primer de tot un salutació a n'en Sidro i un reconeixement de la bona encaixada. Efectivament, tal com ha explicat en Panotxa, vaig tenir un ensurt a la sortida del túnel llarg de Bracons que afortunadament ha acabat en res.
Per cert, no sé que hi veieu d'extraordinari a la crònica d'en Panotxa, està absolutament dins de la seva mitjana. :mrgreen:
Moltes gràcies per totes les fotos aportades i per compartir un cap de setmana tan de moto-moto.
Aquí, si m'ensurto, us passo unes poques fotos més:
http://picasaweb.google.es/SisoRT/20100 ... 2980665010
Arreveure,
Primer de tot un salutació a n'en Sidro i un reconeixement de la bona encaixada. Efectivament, tal com ha explicat en Panotxa, vaig tenir un ensurt a la sortida del túnel llarg de Bracons que afortunadament ha acabat en res.
Per cert, no sé que hi veieu d'extraordinari a la crònica d'en Panotxa, està absolutament dins de la seva mitjana. :mrgreen:
Moltes gràcies per totes les fotos aportades i per compartir un cap de setmana tan de moto-moto.
Aquí, si m'ensurto, us passo unes poques fotos més:
http://picasaweb.google.es/SisoRT/20100 ... 2980665010
Arreveure,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 02, 2010 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Pacs, segur que es photoshop, amb lo serio que tu ets :twisted:
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Pacs47" post="106947"]bones!!!!!
abans que res, m'en alegro que estiguis millor Sidru
vas demostrar, tindrals molt ben posats, per baixar la moto fins al poble, tal i com estabas
vinga anims!!!!!!
de les fotos, no se, jo no m'enrecordo de res, segur que no es un muntatge del photoshop????
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
aquet Itaca que es de la broma
:???: :???: :???: :???:
salut[/quote]
Sidru vinga ànims, d'aqui a quatre dies una més per explicar. A millorar-se.
Pacs, aixó no és res, el muntatge que estic fent ara amb el Photoshop si que serà bo de veritat... :mrgreen:
a mi em sembla que aixó és culpa de l'aigua dels glaçons. :eyes
abans que res, m'en alegro que estiguis millor Sidru
vas demostrar, tindrals molt ben posats, per baixar la moto fins al poble, tal i com estabas
vinga anims!!!!!!
de les fotos, no se, jo no m'enrecordo de res, segur que no es un muntatge del photoshop????
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
aquet Itaca que es de la broma
:???: :???: :???: :???:
salut[/quote]
Sidru vinga ànims, d'aqui a quatre dies una més per explicar. A millorar-se.
Pacs, aixó no és res, el muntatge que estic fent ara amb el Photoshop si que serà bo de veritat... :mrgreen:
a mi em sembla que aixó és culpa de l'aigua dels glaçons. :eyes
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Itaca, SisoRT, Minino moltes gracies per compartir les fotos amb tots nosaltres.
Salut! ;)
Salut! ;)
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
M’alegra llegir noticies teves, on estas?...al Trueta?, si em dius l’habitació et porto un paquet de tabac, que segur que ten falta. :D
Eppppp trempat ..... tinc una feinada per fumar d'amagat al hospital!!!!!!!!! Soc al Salus, de Banyoles 115.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
MOLTES GRACIES A TOTS PELS ANIMS!!!!!!!
En principi el divendres ja tindre la moto a casa i ferem el peritatge .... :enfadat :enfadat
De tot cor gracies a tothm!!
Eppppp trempat ..... tinc una feinada per fumar d'amagat al hospital!!!!!!!!! Soc al Salus, de Banyoles 115.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
MOLTES GRACIES A TOTS PELS ANIMS!!!!!!!
En principi el divendres ja tindre la moto a casa i ferem el peritatge .... :enfadat :enfadat
De tot cor gracies a tothm!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sidro, ja tens una part important de la feina feta, ara paciència per acabar la que falta.
Me n'alegro de llegir-te ;)
Vssssssss
Ramon
Me n'alegro de llegir-te ;)
Vssssssss
Ramon
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 03, 2010 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Boooooones!
Aquesta tarda hem anat a petar la xerrada amb en Sidru i està molt animat, fins al gorro d'amagar-se per fumar, però em sembla que les infermeres ja el tenen força clitxat.
Ja te ganes de tornar a agafar la moto, però em sembla que haurà de tenir paciència ...Salut company! ;)

Aquesta tarda hem anat a petar la xerrada amb en Sidru i està molt animat, fins al gorro d'amagar-se per fumar, però em sembla que les infermeres ja el tenen força clitxat.
Ja te ganes de tornar a agafar la moto, però em sembla que haurà de tenir paciència ...Salut company! ;)

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti i amb aquest aparato que portes a la cama et deixen sortir a fora a fumar, collons.
I tu Toni anar-li portan tabac, vaja vaja
I tu Toni anar-li portan tabac, vaja vaja

- Itaca
- Presentats
Sidru m'alegro veure't en bona forma, ara només cal una mica de paciència.... :cerv
Vaaa i no fumis tant.....si no veuràs que et faran les infermeres :sado :b9
Vaaa i no fumis tant.....si no veuràs que et faran les infermeres :sado :b9
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, quina bona cara que fots, paio.....
Que vagi bé la recuperació i molts ànims per a portar-ho lo millor possible. :D
Que vagi bé la recuperació i molts ànims per a portar-ho lo millor possible. :D
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="enricp" post="106669"]Fa una estona que ja he arribat a caseta, retorn per autopista on hem coincidit amb la Cristina i en Pacs "que feien un vici", per acabar d'arrodonir la festa, quan hem passat pel montseny ens em hagut de posar "l'esmoking d'aigua", no perque plogues, sino per que nevava. :tremolant :tremolant , De totes formes una molt bona sortida, amb una inmillorable companyia, llastima de la caiguda d'en Sidro, que per sort no sembla que hagi provocat ferides físiques, malgrat que l'orgull quedi tocat :enfadat i la ferida sigui interior
Ah, encara va sobrar una ampolla de ratafia... :eyes :eyes[/quote]
L'ampolla de Ratafia que va sobrar, per la propera sortideta..... o no !!
L'ampolla de Ratafia que va sobrar, per la propera sortideta..... o no !!
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Jordi Ponsa" post="107135"][quote user="enricp" post="106669"]Fa una estona que ja he arribat a caseta, retorn per autopista on hem coincidit amb la Cristina i en Pacs "que feien un vici", per acabar d'arrodonir la festa, quan hem passat pel montseny ens em hagut de posar "l'esmoking d'aigua", no perque plogues, sino per que nevava. :tremolant :tremolant , De totes formes una molt bona sortida, amb una inmillorable companyia, llastima de la caiguda d'en Sidro, que per sort no sembla que hagi provocat ferides físiques, malgrat que l'orgull quedi tocat :enfadat i la ferida sigui interior
L'ampolla de Ratafia que va sobrar, per la propera sortideta..... o no !![/quote]
Eiii!! Haurem de començar a "confiscar" les existències de ratafia per anar a .... ;) ;) ;)
L'ampolla de Ratafia que va sobrar, per la propera sortideta..... o no !![/quote]
Eiii!! Haurem de començar a "confiscar" les existències de ratafia per anar a .... ;) ;) ;)
- Sidru
- Presentats
[quote user="Sagal" post="107108"]Osti i amb aquest aparato que portes a la cama et deixen sortir a fora a fumar, collons.
I tu Toni anar-li portan tabac, vaja vaja[/quote]
Que em deixen sortir a fumar.........????? Mes aviat
tinc "diarrea mental" .... WC allá no hi ha cap retol de prohibit fumar :mrgreen: :mrgreen: n´hi de menjar llonganisa, ni de etc etc etc :cerv
Molt agrait amb company Panotxa i Montse per la visita, i jo "con estos pelus" ....... i al crak Sacot ....us aviso ja ha posat rodes noves a la moto ......buf quin :martell :b9 :b9 :b9 :b9
Apa sia11111
Molt agrait amb company Panotxa i Montse per la visita, i jo "con estos pelus" ....... i al crak Sacot ....us aviso ja ha posat rodes noves a la moto ......buf quin :martell :b9 :b9 :b9 :b9
Apa sia11111
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Sidru" post="107206"][quote user="Sagal" post="107108"]Osti i amb aquest aparato que portes a la cama et deixen sortir a fora a fumar, collons.
tinc "diarrea mental" .... WC allá no hi ha cap retol de prohibit fumar :mrgreen: :mrgreen: n´hi de menjar llonganisa, ni de etc etc etc :cerv
Apa sia11111[/quote]
Arreveure aviat Sidru
Apa sia11111[/quote]
Arreveure aviat Sidru

- Minino
- Presentats
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D :D :D Sidru me n'alegro que estiguis amb tan bona cara i animat
:lol: :lol: però és que has escollit el pitjor lloc per a fumar
:cerv cuida't i anims
salutacions
:lol: :lol: però és que has escollit el pitjor lloc per a fumar
:cerv cuida't i anims
salutacions
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
[quote user="Steelman" post="107733"]Sidru, com va la recuperació?[/quote]
bones!!!!!
aixo nano, com vas????
que lo que tens malament es el genoll -a part de mes coses- i no els dits
:roll: :roll: :roll:
salut
bones!!!!!
aixo nano, com vas????
que lo que tens malament es el genoll -a part de mes coses- i no els dits
:roll: :roll: :roll:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sergi3
- Presentats
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Sidru!!! fas bona cara noi!!!!
paciencia i a recuperar-se
paciencia i a recuperar-se
- Sidru
- Presentats
Catalans ..................... ja sóc aquí!!!!!! Espero que el sr. Terradelles no s'ho prengui malament :???: :???: :???:
Perdoneu per no conectar, peró tenia molts problemes amb la Wifi, del hospital. Bé ..... tinc fisura de la rotula, peroné trencat i ja quasi tinc una petita infecció del genoll curada. Temps de recuperació entre sis i vuit setmanes ....... El dilluns ja començo a fer reabilitació.
Moltisimes grácies (no en cansaré de dir-ho) a tots, la propera :cerv la pago jo!!!! Demà començare a desmuntar la moto, i tornar-hi !!!
Salut a tothom!!!!! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :martell :martell :martell :martell
Perdoneu per no conectar, peró tenia molts problemes amb la Wifi, del hospital. Bé ..... tinc fisura de la rotula, peroné trencat i ja quasi tinc una petita infecció del genoll curada. Temps de recuperació entre sis i vuit setmanes ....... El dilluns ja començo a fer reabilitació.
Moltisimes grácies (no en cansaré de dir-ho) a tots, la propera :cerv la pago jo!!!! Demà començare a desmuntar la moto, i tornar-hi !!!
Salut a tothom!!!!! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :martell :martell :martell :martell
- Itaca
- Presentats
M'alegra saber bones noticies dins de la gravetat, fent rehabilitació es recupera força.
Ànims i fins aviat ;) :cerv
Ànims i fins aviat ;) :cerv

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862