Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
[quote user="Alucinamaripili" post="107320"]BON VIATGEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I bon nadaaaaaaaaaaaaal[/quote]
Moltes gracies, JOrdi.
A la Patagonia comença la tardor, així dons , falta menys per BON NADAL :kiss :kiss
I bon nadaaaaaaaaaaaaal[/quote]
Moltes gracies, JOrdi.
A la Patagonia comença la tardor, així dons , falta menys per BON NADAL :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
Crec que la maleta esta un pel massa rebel. Abdico i demà serà unaltre día.
Ja m´he pres unaltre Valeriana mix i cap el llit que demà el día serà molt llarg ;)
Ja m´he pres unaltre Valeriana mix i cap el llit que demà el día serà molt llarg ;)
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Que tingueu un bon viatge i gaudir de tot el que feu, TOT.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ja hi sou, penseu que estem tots amb vosaltres. Bon viatge i bones rutes.

- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="107331"]Que tingueu un bon viatge i gaudir de tot el que feu, TOT.[/quote]
Moltes gracies, Joan. Fins el març. :kiss :kiss
Moltes gracies, Joan. Fins el març. :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="107358"]Ja hi sou, penseu que estem tots amb vosaltres. Bon viatge i bones rutes.
[/quote]
Ostres, Santi, que no dorms ??????.
Jo ara m´he llevat i vaig a acabar de fer la maleta. Ja prácticament ho tinc tot enllestit. Només vaig repasant mentalment tot el que ens pot fer falta pr no deixar-me res.
La aventatge es que si em falta algo, a Osorno puc anar al Corte Inglés :D :D :D .
Santi , fins el mes de març :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss

Ostres, Santi, que no dorms ??????.
Jo ara m´he llevat i vaig a acabar de fer la maleta. Ja prácticament ho tinc tot enllestit. Només vaig repasant mentalment tot el que ens pot fer falta pr no deixar-me res.
La aventatge es que si em falta algo, a Osorno puc anar al Corte Inglés :D :D :D .
Santi , fins el mes de març :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
Benvolguts Mototuristes:
Ha sigut un plaer compartir la preparació d´aquesta aventura amb tots vosaltres i os vull donar les gracies per tot el suport i la fidelitat que m’heu demostrat :bow :bow :bow :bow :bow :bow .
Jo crec que si no hagués agafat aquest compromís, ja m’hagués escaquejat fa una pila de dies ;) .
Amb tots vosaltres vaig compartir l´ any passat :
Cap de Creus- Finisterre ( en solitari i de sol a sol) . Francament una fita molt difícil, ja que feia poc que tenia la 1200 i no tenia massa confiança amb mi mateixa. Finalment , vaig aconseguir veure sortir el sol a cap de Creus , travessar TOT el nord Peninsular i veure posar el sol al lloc més septentrional : Finisterre. Una vegada aconseguit, vaig veure que .... tampoc era tant dur.
Transpirenaica: Amb en Joan. Aquesta ja va ésser més dura. 16 ports de muntanya i 1.060kms en un dia, sortida de casa i arribada a Sant Sebastian molt tard. Però també ho vaig aconseguir.
Aquest any i sempre comptant amb el vostre suport m’enfronto a un repte que per a mi és supí. Podria haver-ho fet sense escriure-ho pràcticament TOT en aquest fil, però ja vaig explicar que si la meva experiència incentiva a una sola persona a agafar la moto i sortir a rodar, per a mi, ja em val tot l´esforç que això comporta.
També i em repeteixo, sempre he escrit en aquest fil amb la més PROFUNDA DE LES MEVES HUMILTATS.
Francament, ja ho he dit més d’una vegada, si hagués d’anar a la Patagonia en cotxe, no hi aniria, però anar-hi en moto m´ha motivat desde el primer dia.
El fet de preparar-ho tot, els entrenaments, les sortides, el material necessari, la infraestructura, els meus companys de ruta,..... tot ha sigut encisador i molt enriquidor .
Ara només queda agafar la moto i conduir el millor que sàpiga i pugui. Ja sabeu que no deixaré d´escriure a diari i que enviaré les cròniques i les fotos sempre que trobi una connexió d’Internet.
I com que ja en teniu prou de parrafades..... os deixo, però no em vull oblidar d´enviar-vos un petó a totes i tots, cuideu-vos molt i el més important, os portaré sempre dins els meus pensaments i el meu cor i allà on anem hi arribareu TOTS amb nosaltres. Espero que gaudiu al màxim de la Patagònia.
Fins a la tornada un :kiss
Eva.
També un petó ben gros de part d´en Pasqual i en Moncho.
Ha sigut un plaer compartir la preparació d´aquesta aventura amb tots vosaltres i os vull donar les gracies per tot el suport i la fidelitat que m’heu demostrat :bow :bow :bow :bow :bow :bow .
Jo crec que si no hagués agafat aquest compromís, ja m’hagués escaquejat fa una pila de dies ;) .
Amb tots vosaltres vaig compartir l´ any passat :
Cap de Creus- Finisterre ( en solitari i de sol a sol) . Francament una fita molt difícil, ja que feia poc que tenia la 1200 i no tenia massa confiança amb mi mateixa. Finalment , vaig aconseguir veure sortir el sol a cap de Creus , travessar TOT el nord Peninsular i veure posar el sol al lloc més septentrional : Finisterre. Una vegada aconseguit, vaig veure que .... tampoc era tant dur.
Transpirenaica: Amb en Joan. Aquesta ja va ésser més dura. 16 ports de muntanya i 1.060kms en un dia, sortida de casa i arribada a Sant Sebastian molt tard. Però també ho vaig aconseguir.
Aquest any i sempre comptant amb el vostre suport m’enfronto a un repte que per a mi és supí. Podria haver-ho fet sense escriure-ho pràcticament TOT en aquest fil, però ja vaig explicar que si la meva experiència incentiva a una sola persona a agafar la moto i sortir a rodar, per a mi, ja em val tot l´esforç que això comporta.
També i em repeteixo, sempre he escrit en aquest fil amb la més PROFUNDA DE LES MEVES HUMILTATS.
Francament, ja ho he dit més d’una vegada, si hagués d’anar a la Patagonia en cotxe, no hi aniria, però anar-hi en moto m´ha motivat desde el primer dia.
El fet de preparar-ho tot, els entrenaments, les sortides, el material necessari, la infraestructura, els meus companys de ruta,..... tot ha sigut encisador i molt enriquidor .
Ara només queda agafar la moto i conduir el millor que sàpiga i pugui. Ja sabeu que no deixaré d´escriure a diari i que enviaré les cròniques i les fotos sempre que trobi una connexió d’Internet.
I com que ja en teniu prou de parrafades..... os deixo, però no em vull oblidar d´enviar-vos un petó a totes i tots, cuideu-vos molt i el més important, os portaré sempre dins els meus pensaments i el meu cor i allà on anem hi arribareu TOTS amb nosaltres. Espero que gaudiu al màxim de la Patagònia.
Fins a la tornada un :kiss
Eva.
També un petó ben gros de part d´en Pasqual i en Moncho.
- Eva
- Presentats
Fins avui, hem estat sempre parlant de la preparació del viatge i a partir d´avui que ja marxem, anire pasant cróniques i les fotos. Així dons, amb el vostre permís obriré unaltre fil per continuar a partir d´avui:
viewtopic.php?t=7914&p=107367#p107367
També i per si voleu veure les fotos, he obert unaltre Album Picassa :
http://picasaweb.google.es/maretapatagonia
on aniré penjant les fotos del viatge.
I per últim , també deixaré l´enllaç del SPOT , on, si voleu podeu anar seguint el nostre track :
http://share.findmespot.com/shared/face ... 4Tm5tT8DXJ
Vinga que avui ja marxem, esteu preparats ?????? :kiss :kiss :kiss
viewtopic.php?t=7914&p=107367#p107367
També i per si voleu veure les fotos, he obert unaltre Album Picassa :
http://picasaweb.google.es/maretapatagonia
on aniré penjant les fotos del viatge.
I per últim , també deixaré l´enllaç del SPOT , on, si voleu podeu anar seguint el nostre track :
http://share.findmespot.com/shared/face ... 4Tm5tT8DXJ
Vinga que avui ja marxem, esteu preparats ?????? :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 6:19 am, en total s’ha editat 2 vegades.