En Steelman ens guanya a tots de molta passada! jajajajaja

PD: A veure qui s'atreveix a dir que les dones són les més xerraires.
Moderador: Airald
Clar tens la casa abandonada!!! No fasAnna ha escrit:Però si ho mireu amb deteniment, l’ordinador que més es fa servir és el nostre.... :D :D :D
Depardie:::::: 250
+
Anna:::::::::::: 543
Total::::::::::::::::::::::: 793 missatges
Som els més Cotorres del Foro...... :ban :ban :ban :ban :ban :ban
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Mckinley ha escrit:Ui ui ui......Ja :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
No és pas mala idea! A un dels fòrums de Deauvilleros et donen una ala de la Honda. N'hauriem de pensar una d'original per a nosaltre, no? Proposo obrir un fil on es proposin idees i després fer una petita votació per veure què és allò que més agrada. Què us sembla?JoanF ha escrit:Amb la marxa que portes aviat ens donaràs caça a tots.
P.D. Podriem fer com a H.T.C. que per cada x missatges donen un casc al avatar, esclar, no us penseu que el donen per anar amb la moto.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Sí, i quan algú tingui moltes ales, el pelem i ens el fotem rostit!! 8) 8) 8)No és pas mala idea! A un dels fòrums de Deauvilleros et donen una ala de la Honda. N'hauriem de pensar una d'original per a nosaltre, no? Proposo obrir un fil on es proposin idees i després fer una petita votació per veure què és allò que més agrada. Què us sembla?
Jo diria que la obsessió la tenen aquells que es prenen qualsevol cosa com a una competició. Unes ales, uns cascs, una bandera, uns galons, o com se li vulgui dir no implica directament que es vulgui competir (almenys jo no ho vaig pensar pas així). ;) A mi no m'agrada competir, en general, en res. Jo faig la meva i si la resta fan més o menys, m'és ben be igual. :)J@N LINCE ha escrit:Que estas obsesionat.miquelpericas ha escrit: Què us sembla?
Company lo important es participar.