GEL
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
GEL
De nou navegant per la xarxa he trobat un producte que potser pugui resultar útil o interessant per algú, així que, aquí us deixo un enllaç per si de cas:
Enllaç
En fi, espero que pugui servir a algú.
Enllaç
En fi, espero que pugui servir a algú.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: GEL
Pues jo ja fá uns 2 1/2 mesos que m`el vaig ficar a la GW i només en puc dir que m`en penedeixo de no haber.ho ficat abans. ;)
Aqui us posso el enllaç de picassa del brico:
http://picasaweb.google.es/geroni55/Ins ... ParaGW1800#
Aqui us posso el enllaç de picassa del brico:
http://picasaweb.google.es/geroni55/Ins ... ParaGW1800#
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai Geroni, quin "arreglillo" més ben parit!!
Una pregunta, per curiositat i si no és massa demanar, d'on la vas treure la planxa de gel? et va sortir gaire cara?
Ho demano perquè és un tema que em ronda de fa molt de temps, però no ho acabo de veure clar.
Ara darrerament, estic mirant el tema del coixí d'aire "airhawk" ja que te l'avantatge que el pots posar sobre qualsevol moto sempre que convingui (cas de canviar de moto, o llogar-ne una...)
He mirat alguns foros on es parla del tema i sembla que els que ja l'han provat n'estan molt satisfets, l'inconvenient, com sempre, el seu preu uns 100eurets o una mica més.
L'altre opció, la de sempre, Bagster-top sellerie, però això de quedar-te sense seient uns dies i, com no, el preu. :(
No ho sé, ara tampoc és el moment, però seguiré al cas per si algún dia puc... :halfcry
Una pregunta, per curiositat i si no és massa demanar, d'on la vas treure la planxa de gel? et va sortir gaire cara?
Ho demano perquè és un tema que em ronda de fa molt de temps, però no ho acabo de veure clar.
Ara darrerament, estic mirant el tema del coixí d'aire "airhawk" ja que te l'avantatge que el pots posar sobre qualsevol moto sempre que convingui (cas de canviar de moto, o llogar-ne una...)
He mirat alguns foros on es parla del tema i sembla que els que ja l'han provat n'estan molt satisfets, l'inconvenient, com sempre, el seu preu uns 100eurets o una mica més.
L'altre opció, la de sempre, Bagster-top sellerie, però això de quedar-te sense seient uns dies i, com no, el preu. :(
No ho sé, ara tampoc és el moment, però seguiré al cas per si algún dia puc... :halfcry
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres Geroni !!!
Una cosa a la llista. No hi ha res com anar-se creant necessitats quan veus coses que funcionen :twisted:
Una cosa a la llista. No hi ha res com anar-se creant necessitats quan veus coses que funcionen :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kel" post="107458"]Una cosa a la llista. No hi ha res com anar-se creant necessitats quan veus coses que funcionen :twisted:[/quote]
Kel, que tens problemes de cul ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[youtube]AO43p2Wqc08&f[/youtube]
Vsssssssss
007
Kel, que tens problemes de cul ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[youtube]AO43p2Wqc08&f[/youtube]
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep