Maletes / Bauls

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Maletes / Bauls

Entrada Autor: Molinenc » dv. feb. 05, 2010 12:08 am

Hola a tothom.

Estava xafardejant a la web de Givi i Kappa (que es veu que es el mateix...) i veig que hi han dos tipos de maletes. Les "Monokey" i les "Monolock".

Per el que he vist, la principal diferencia es el pes de carga d'una a l'altre.

Per exemple, una maleta Monolock de 46 litres només li pots carregar 3 Kg (segons Givi) mentres que una maleta Monokey de tambe 46 litres, li pots carregar fins a 10 Kg.

La meva pregunta es:

Hi ha algú que faci servir el sistema Monolock i l'hagi carregat amb més de 3Kg? Que passa, vibra més? No es tant segur?

Ho dic perque hi ha una diferencia econòmica considerable entre un sistema i un altre... ;)

Gràcies.
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Maletes / Bauls

Entrada Autor: Storm » dv. feb. 05, 2010 8:09 pm

Del Monolock no en sé pas res.
Però porto un top-case (46 litres) i 2 maletes (40 l cadascuna) amb sistema Monokey i n'estic molt i molt content.
Bona capacitat i extrema facilitat per posar i treure. Molt pràctic tot plegat. ;)
Salut!!!

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dv. feb. 05, 2010 11:24 pm

Gràcies Storm. :D

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. feb. 06, 2010 12:12 am

El sistema MonoLock s'acostuma a fer servir amb els Top Case de poca capacitat i està orientat majoritàriament pel mercat del ciclomotor-scooter. Em sembla que no hi han maletes laterals amb aquest sistema, que és menys fiable que el MonoKey, que és el que portem la gran majoría de gent amb moto. El sistema MonoKey permet més capacitat al Top Case i una major capacitat de càrrega, pel seu sistema d'anclatge, més ferm i efectiu que el MonoLock.

Això és el que em va explicar el comercial de GIVI que vaig conèixer per qüestions de feina. :mestre :mestre ;) ;)
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » ds. feb. 06, 2010 12:18 am

[quote user="Bravo" post="107482"]El sistema MonoLock s'acostuma a fer servir amb els Top Case de poca capacitat i està orientat majoritàriament pel mercat del ciclomotor-scooter. Em sembla que no hi han maletes laterals amb aquest sistema, que és menys fiable que el MonoKey, que és el que portem la gran majoría de gent amb moto. El sistema MonoKey permet més capacitat al Top Case i una major capacitat de càrrega, pel seu sistema d'anclatge, més ferm i efectiu que el MonoLock.

Això és el que em va explicar el comercial de GIVI que vaig conèixer per qüestions de feina. :mestre :mestre ;) ;)[/quote]

ok. Vaia, que si un vol tenir un baúl amb condicions minimes d eposar-hi una mica de pes, ha de ser sistema Monokey...

Ok, es que ahir vaig trobar una oferta molt bona per internet, Baul de 48 litres, nou, per 89 euros, però era sistema monolock...

Moltes gràcies Bravo.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » ds. feb. 06, 2010 6:43 pm

Mira't aquestes de Louis. S'acoplen amb subjeccions Givi/Kappa Monokey.
Jo les he vist i tenen molt bona pinta
http://www.boutiquemotorista.com/b2c/in ... f=10025920

I per col.locar-ho...
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?f=31&t=16447

Salut!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 06, 2010 6:53 pm

[quote user="AT" post="107484"]

Ok, es que ahir vaig trobar una oferta molt bona per internet, Baul de 48 litres, nou, per 89 euros, però era sistema monolock...

[/quote]

Avaim, fica l'enllaç, que ho mirarem quin es. Ara, 89€, nuséjo........ :roll:

T'informo que un dels llocs més barats a internet és a Ubricarmotos, gent molt seria i fiable, i amb uns preus d'escàndol. ;)

http://www.ubricarmotos.com/index.php?m ... x&cPath=25
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 06, 2010 7:23 pm

Jo a la Varadero i vaig posar les Monokey E41 KEYLESS comprades i instal·lades a Motocard d'Andorra, i fotia una patxoca de cal deu. En Siono també les porta.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 07, 2010 1:12 pm

Us deixo aquí l'enllaç, a veure que us sembla:

http://www.unobike.com/detalle.php?ref=E450

Amb negre val 89,90 i la mateixa amb gris 119,90

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dg. feb. 07, 2010 4:30 pm

Em sembla una rucada (màxima capacitat de càrrega 3 kilos) quan a l'enllaç que t'he deixat jo pel mateix preu tens una Monokey fabricada per Givi però amb marca Louis.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 21, 2010 1:18 am

[quote user="Storm" post="107611"]Em sembla una rucada (màxima capacitat de càrrega 3 kilos) quan a l'enllaç que t'he deixat jo pel mateix preu tens una Monokey fabricada per Givi però amb marca Louis.[/quote]

Storm, aquest de la marca Louis que hem vas deixar el link es de 44 litres. Amb 44 litres hi caben 2 cascos integrals? Gràcies.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. feb. 21, 2010 1:27 am

[quote user="AT" post="109308"][quote user="Storm" post="107611"]Em sembla una rucada (màxima capacitat de càrrega 3 kilos) quan a l'enllaç que t'he deixat jo pel mateix preu tens una Monokey fabricada per Givi però amb marca Louis.[/quote]

Storm, aquest de la marca Louis que hem vas deixar el link es de 44 litres. Amb 44 litres hi caben 2 cascos integrals? Gràcies.[/quote]

Et caben dos integrals... però la pregunta és: Saps jugar al TETRIS? :lol: :lol: :lol: :lol: ;)
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 21, 2010 1:31 am

[quote user="Bravo" post="109309"][quote user="AT" post="109308"][quote user="Storm" post="107611"]Em sembla una rucada (màxima capacitat de càrrega 3 kilos) quan a l'enllaç que t'he deixat jo pel mateix preu tens una Monokey fabricada per Givi però amb marca Louis.[/quote]

Storm, aquest de la marca Louis que hem vas deixar el link es de 44 litres. Amb 44 litres hi caben 2 cascos integrals? Gràcies.[/quote]

Et caben dos integrals... però la pregunta és: Saps jugar al TETRIS? :lol: :lol: :lol: :lol: ;)[/quote]

jajajaja

Doncs si Bravo...ja hi havia jugat al tetris quan tenia la Burgman i posava els dos cascs integrals a dins....vaya tela...

Llavors suposo que la maleta més petita perque i capiguen dos cascs integrals son 44 litres, oi? Jo creia que era a partir dels 45 litres.

gràcies.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dg. feb. 21, 2010 10:21 pm

[quote user="AT" post="109308"][quote user="Storm" post="107611"]Em sembla una rucada (màxima capacitat de càrrega 3 kilos) quan a l'enllaç que t'he deixat jo pel mateix preu tens una Monokey fabricada per Givi però amb marca Louis.[/quote]

També ho podies haver plantejat al començament això dels cascos.
No ho sé si hi caben. Dos M potser sí i dos XXL potser no.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”