LES MINVES DE GENER
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: LES MINVES DE GENER
[quote user="Panotxa" post="107255"]Ep, James Bond que no ens hi vols a dinar diumenge? :enfadat :enfadat
Em sembla que aquesta setmana vas una mica despistat, no sé per què...ai,ai,ai.
La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà[/quote]
Aquesta setmana no la tindré, però la propera.......... potser :D :D
Per cert, a la llista us vaig posar al lloc d'en Pep i l'Esther ;) així no em va caldra tocar espais ni números :D :D
Vsssssss
007
Em sembla que aquesta setmana vas una mica despistat, no sé per què...ai,ai,ai.
La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà-La tindrà-No la tindrà[/quote]
Per cert, a la llista us vaig posar al lloc d'en Pep i l'Esther ;) així no em va caldra tocar espais ni números :D :D
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="James Bond" post="107289"][quote user="Panotxa" post="107255"]
Vsssssss
007[/quote]
Imagino que ja no et deuen quedar ni les dels peus :|
Tranquil que tot arriba i, recorda: allò que és bo, es fa esperar ;)
:kiss
Núria
Vsssssss
007[/quote]
Imagino que ja no et deuen quedar ni les dels peus :|
Tranquil que tot arriba i, recorda: allò que és bo, es fa esperar ;)
:kiss
Núria
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Bé, ja quasi estem entessos. Per als qui vinguin en cotxe (xurrumecus), la adreça del restaurant on dinarem, es:
RESTAURANT LA TAVERNA DEL PEIX FREGIT
Avgda. Corts Catalanes, 1
(Palafrugell)
El Google earth, em dona com a coordenades:
41º 54' 41,31" N
3º 10' 0047" E
Ho sento, però no ho sé posar en un mapa. Segur que algú ho fa. Gràcies
Aquest migdia, a les 2, confirmaré al restaurant que som 26 pax. 15 amb garoines i 11 amb peix mort.
Els segons, serán de peix a la planxa a escollir (dependrá del que s'hagi pescat a Palamós el Dissabte)
:form :form :form :form :form :form
(Palafrugell)
41º 54' 41,31" N
3º 10' 0047" E
Aquest migdia, a les 2, confirmaré al restaurant que som 26 pax. 15 amb garoines i 11 amb peix mort.
Els segons, serán de peix a la planxa a escollir (dependrá del que s'hagi pescat a Palamós el Dissabte)
:form :form :form :form :form :form
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="JEPPY" post="107387"]Bé, ja quasi estem entessos. Per als qui vinguin en cotxe (xurrumecus), la adreça del restaurant on dinarem, es:
(Palafrugell)[/quote]
Ostres!!! Que ens hem quedat sense Ducatis en aquest foro? que han marxat de viatge? :lol: :lol: :lol:
(Palafrugell)[/quote]
Ostres!!! Que ens hem quedat sense Ducatis en aquest foro? que han marxat de viatge? :lol: :lol: :lol:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="JEPPY" post="107387"]Bé, ja quasi estem entessos. Per als qui vinguin en cotxe (xurrumecus), la adreça del restaurant on dinarem, es:
(Palafrugell)
41º 54' 41,31" N
3º 10' 0047" E
[/quote]
http://maps.google.es/maps?f=q&source=s ... 3%B1a&z=16
(Palafrugell)
41º 54' 41,31" N
3º 10' 0047" E
[/quote]
http://maps.google.es/maps?f=q&source=s ... 3%B1a&z=16
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 6:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="107424"] Ostres!!! Que ens hem quedat sense Ducatis en aquest foro? que han marxat de viatge? :lol: :lol: :lol:[/quote]
res noia, que tinc al Josep de baixa, ja porta tota la setmana i no és plan que agafi la moto.......
res noia, que tinc al Josep de baixa, ja porta tota la setmana i no és plan que agafi la moto.......
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Xurrumeka" post="107432"][quote user="Cristina_tgn" post="107424"] Ostres!!! Que ens hem quedat sense Ducatis en aquest foro? que han marxat de viatge? :lol: :lol: :lol:[/quote]
res noia, que tinc al Josep de baixa, ja porta tota la setmana i no és plan que agafi la moto.......[/quote]
upps!! doncs a cuidar-se toca, fins diumenge!
res noia, que tinc al Josep de baixa, ja porta tota la setmana i no és plan que agafi la moto.......[/quote]
upps!! doncs a cuidar-se toca, fins diumenge!
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Per la gent de Vic i rodalies, que us sembla si quedem a la benzinera de Calldetenes a 2/4 de 9 ??
Salut i Kms.
Salut i Kms.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Jeppy
- Presentats
Gràcies, Frank!!!!!
La Rosa Mª. s'ha de donar de baixa per demà (problemes de infraestructura i intendència, ja que marxem el Dilluns de matinada cap a l'extranger), aixi que només seré jo sol. Ella no menjava garoines, si algú vol acupar la seva plaça, ja ho sap!!!
La Rosa Mª. s'ha de donar de baixa per demà (problemes de infraestructura i intendència, ja que marxem el Dilluns de matinada cap a l'extranger), aixi que només seré jo sol. Ella no menjava garoines, si algú vol acupar la seva plaça, ja ho sap!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="107432"][quote user="Cristina_tgn" post="107424"] Ostres!!! Que ens hem quedat sense Ducatis en aquest foro? que han marxat de viatge? :lol: :lol: :lol:[/quote]
pobrissó, esta molt de collons aquest home, aqui malalt tota la setmana i ara es fotarà de garoines fins el c....l :D :D :D :D
pobrissó, esta molt de collons aquest home, aqui malalt tota la setmana i ara es fotarà de garoines fins el c....l :D :D :D :D

- Xurrumeka
- Presentats
Sagal....en Xurrumeku no en menja....no sap el que es perd!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Fins avui mateix tenia el diumenge 7 de Febrer compromès amb un altre tema però de sobte s’ha girat la truita, ara el tinc lliure.
Acabo de trucar a un dels components de la sortida de dema que porta el tema (servei secret), sembla que encara hi ha places, així que apunteu-me si us plau.
Estic encuriosit per menjar garotes, no n’he menjat mai. Així que amb garoines.
Salutacions.
Acabo de trucar a un dels components de la sortida de dema que porta el tema (servei secret), sembla que encara hi ha places, així que apunteu-me si us plau.
Estic encuriosit per menjar garotes, no n’he menjat mai. Així que amb garoines.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jordi Ponsa" post="107500"]Per la gent de Vic i rodalies, que us sembla si quedem a la benzinera de Calldetenes a 2/4 de 9 ??
Salut i Kms.[/quote]
D'acord Jordi, fins demà !
Salut i Kms.[/quote]
D'acord Jordi, fins demà !
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ales 10 estaré a Llagostera, a esmorzar, :D i us acompanyaré un trocet de ruta, ja que tinc dinar. :???:
Fins dema
Fins dema
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="107508"]Sagal....en Xurrumeku no en menja....no sap el que es perd!!!![/quote]
Doncs digue-li que no te el paladar fi.
Doncs digue-li que no te el paladar fi.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="107514"][quote user="Jordi Ponsa" post="107500"]Per la gent de Vic i rodalies, que us sembla si quedem a la benzinera de Calldetenes a 2/4 de 9 ??
Salut i Kms.[/quote]
D'acord Jordi, fins demà ![/quote]
Jo demà vull ser a Llagostera abans de les 9 h. El bar l'obren expressament per nosaltres i tot que encara avui m'ho han confirmat, vull ser allà d'hora per si hi hagués alguna incidència i tinguéssim de corre a ultima hora. Tinc per norma que el que no puc controlar jo directament i pot fallar per qualsevol cosa, cal controlar-ho sempre. Es que....... no me'n refio mai de ningú.
Com que el google maps em diu que de casa meva allà i tinc 1'15 h. (que segurament serà només 1 h) marxaré a 3/4 de 8 o abans.
Vosaltres podreu dormir una mica mes :D
Vsssssss
007
Salut i Kms.[/quote]
Jo demà vull ser a Llagostera abans de les 9 h. El bar l'obren expressament per nosaltres i tot que encara avui m'ho han confirmat, vull ser allà d'hora per si hi hagués alguna incidència i tinguéssim de corre a ultima hora. Tinc per norma que el que no puc controlar jo directament i pot fallar per qualsevol cosa, cal controlar-ho sempre. Es que....... no me'n refio mai de ningú.
Com que el google maps em diu que de casa meva allà i tinc 1'15 h. (que segurament serà només 1 h) marxaré a 3/4 de 8 o abans.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="107540"][quote user="Ra-mon" post="107514"][quote user="Jordi Ponsa" post="107500"]Per la gent de Vic i rodalies, que us sembla si quedem a la benzinera de Calldetenes a 2/4 de 9 ??
Salut i Kms.[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Mira que n'arrives a ser de mal fiat. Ho vols tot "atado i bien atado" Segur que trigaras menys d'una hora amb el vent que fotrà demà.
:b9 :b9 :b9 :b9
Salut i Kms.[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Mira que n'arrives a ser de mal fiat. Ho vols tot "atado i bien atado" Segur que trigaras menys d'una hora amb el vent que fotrà demà.
:b9 :b9 :b9 :b9
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="107544"]Mira que n'arrives a ser de mal fiat. Ho vols tot "atado i bien atado" Segur que trigaras menys d'una hora amb el vent que fotrà demà.
:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Joan, per la meva feina i per l'experiència que m'ha donat la vida, es ben certa la dita :
Si vols anar ben servit, fes-te tu mateix el llit. ;) ;)
:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Joan, per la meva feina i per l'experiència que m'ha donat la vida, es ben certa la dita :
Si vols anar ben servit, fes-te tu mateix el llit. ;) ;)
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 06, 2010 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jeppy
- Presentats
I jo sortire a tres quarts de nou!!!! :castell