Penitentes

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Penitentes

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 26, 2010 10:03 pm

jo he fet (amb el via Michelin)una ruta que pasa per 3 paissos,Catalunya,França i Andorra,amb mes curves que el na a peu i ports per aburrirse,perque no se com es penja perque sino ho posava perque veiesiu el que he pensat.
635 km,molts colls i varietat.
sortida i arrivada a Solsona (no se perque desde aquesta poblacio) pero hi ha un santuari que es diu,El Miracle i suposso que es algo com el nom penitentes i sense repetir carretera.
de totes maneres qui ho vulgui veure que m'ho digui i li envio.
en un dia em sembla impossible que es pugui fer,pero.......
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 10:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 07, 2010 9:12 pm

Per cert, algú s'hi va apuntar ?
Jo si ;)

Si algú més hi va ja quedarem per anar-hi plegats, tot i que encara falten molts dies.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 08, 2010 9:45 pm

jo mi vaig apuntar,5 minuts despres d'iniciar-se les inscripcions ja estava el cupo ple,em van donar el suplent nº 138 :eyes :eyes :eyes si m'accepten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: t'ho faig saber.
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dl. feb. 08, 2010 10:06 pm

Je, je, doncs jo vaig entrar 5 minuts abans de les dotze i ja funcionava ;)
Tinc el dorsal 253.

500 motos son moltes motos i molta gent: avui a la tarda he reservat l'hotel i ara acabo de llegir que ja està ple i ara envien la gent a un altre hotel a un km. de distància.

Es força curiós però es allò que trobes gent coneguda a tot arreu: he contactat amb una gent que van amb Ducati i que vam fer una nocturna l'estiu passat i he parlat amb el basc que li vaig comprar la Pan i m'ha dit que coneix un parell d'HTC (papaluna i joseluis) que també hi van.

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. feb. 08, 2010 10:46 pm

[quote user="Kpeps" post="107754"]jo mi vaig apuntar,5 minuts despres d'iniciar-se les inscripcions ja estava el cupo ple,em van donar el suplent nº 138 :eyes :eyes :eyes si m'accepten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: t'ho faig saber.[/quote]

Aqui hi ha alguna cosa que no em quadra :eyes :eyes :eyes jo no ho tenia a preferents per aquest any però ahir al vespre i desprès d´haver-ne parlat amb el Ra-mon a l´hora d´esmorçar vaig entrar i ja dein que estava ple, tot i així vaig fer la inscripció a suplents, em van donar suplent núm. 134. Serà qüestió de sexes? :lol: :lol: :lol:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 08, 2010 11:05 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="107768"][quote user="Kpeps" post="107754"]jo mi vaig apuntar,5 minuts despres d'iniciar-se les inscripcions ja estava el cupo ple,em van donar el suplent nº 138 :eyes :eyes :eyes si m'accepten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: t'ho faig saber.[/quote]

Aqui hi ha alguna cosa que no em quadra :eyes :eyes :eyes jo no ho tenia a preferents per aquest any però ahir al vespre i desprès d´haver-ne parlat amb el Ra-mon a l´hora d´esmorçar vaig entrar i ja dein que estava ple, tot i així vaig fer la inscripció a suplents, em van donar suplent núm. 134. Serà qüestió de sexes? :lol: :lol: :lol:[/quote]

be,be no filem tan prim,si no van ser 5,van ser 55,era un parlar,el cas es que el 138 ;)
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. feb. 09, 2010 3:40 am

[quote user="Ra-mon" post="107759"]Je, je, doncs jo vaig entrar 5 minuts abans de les dotze i ja funcionava ;)
Tinc el dorsal 253.

500 motos son moltes motos i molta gent: avui a la tarda he reservat l'hotel i ara acabo de llegir que ja està ple i ara envien la gent a un altre hotel a un km. de distància.

Es força curiós però es allò que trobes gent coneguda a tot arreu: he contactat amb una gent que van amb Ducati i que vam fer una nocturna l'estiu passat i he parlat amb el basc que li vaig comprar la Pan i m'ha dit que coneix un parell d'HTC (papaluna i joseluis) que també hi van.[/quote]

Ramon, a part d'apuntar-te a tot arrèu, estudies o treballes? jajajajajaja. Jo m'encantaria de gran ser com tu. :D :D :D
ImatgeImatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. abr. 11, 2010 6:27 pm

Sembla que aquest any els organitzadors han tingut molt problemes per preparar la ruta:
- s'havia previst sortir cap a França pel túnel de Bielsa però es veu que per esuqetes dates estarà tancat.
- aquest any ha nevat molt i moltes carreteres i ports de muntanya encara estan tallats al trànsit.
- el Xinthia ha fet molt malt, inundacions i despreniments, arbres al mig de la carretera que al haver de treure amb maquinària pesant han fet més malbé les carreteres i tenes mols més «gravillons» del que és habitual.
- alguns dels ports de muntanya previstos encara estan tancats i segons el departament d'obres francès està previst obrir-los la setmana del 26 al 30 d'abril.

En alguna de les prèvie fetes s'han trobat això:
Imatge
Esperem que els de la brigada d'obres del país veí del nord treballin de valent :tremolant

Com és costum la ruta no es fa pública fins el dia abans de sortir però ja hi ha qui està preveient que podria ser més o menys aquesta:
previsió de la Ruta V Penitentes

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. abr. 11, 2010 8:19 pm

Bones!!!

Deu n'hi dó... quina putada, tenir la ruta plantejada i haver-la de canviar per temes externs! Ja ens explicaras Ramon què tal??

Fins aviat!
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 23, 2010 7:14 pm

Es veu que aquest any s'han triat un bon pilot de corbes i de ports de muntanya (18) ens els 700 qms.
Les carreteres estaran forá bé, excepte uns 70 qms. de "firme ondulado o reparado, y unos 15 con presencia de algo de gravilla"

Algunes fotos de la ruta prevista AQUÍ

Diuen que les postres del dinar es faran a l'antiga estació de Canfranc que es podrà entrar a visitar, jo no hi he estat mai però sembla que fa goig de veure ;)
Es veu que no es pot fer tot el dinar dins perque l'estació està en obres i no té prous condicions.

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”