CARREGADOR BATERIA LIDL
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
CARREGADOR BATERIA LIDL
Si algú li pot interessar, surt aquest dijous
http://www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c. ... batera.ar1
http://www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c. ... batera.ar1

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: CARREGADOR BATERIA LIDL
recorda el CTEK pro a 1/3 del preu
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo en vaig comprar un fa temps al Lidl. Fa bona pinta i és tant per a cotxe com per a moto. Però encara no l'he hagut d'estrenar :D :roll:
Esclar, tinc un V-Strom
Salut!!!
Esclar, tinc un V-Strom
Salut!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Storm" post="107823"]Jo en vaig comprar un fa temps al Lidl. Fa bona pinta i és tant per a cotxe com per a moto. Però encara no l'he hagut d'estrenar :D :roll:
Esclar, tinc un V-Strom
Salut!!![/quote]
Però això també te la funció de mantenidor de la bateria. Si la moto et dorm al parking, i tens opció a deixar-ho conectar, tota la setmana, la bateria ja veuras que et durarà molt més. Ara si la moto roda tota la setmana, llavors ja no cal.
Esclar, tinc un V-Strom
Salut!!![/quote]
Però això també te la funció de mantenidor de la bateria. Si la moto et dorm al parking, i tens opció a deixar-ho conectar, tota la setmana, la bateria ja veuras que et durarà molt més. Ara si la moto roda tota la setmana, llavors ja no cal.
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 5:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Potser m'apropo a comprar el termòmetre.... :roll: Total, per 4€... :lol:

Interior y exterior para coche.
Pantalla LCD con indicación de la temperatura interior, la temperatura exterior, la hora y alarma acústica para hielo.
Rango de medición de la temperatura exterior desde -50 hasta +70 °C, conmutable a °F.
Sensor externo con cable de 3 m.
Precio unidad.

Interior y exterior para coche.
Pantalla LCD con indicación de la temperatura interior, la temperatura exterior, la hora y alarma acústica para hielo.
Rango de medición de la temperatura exterior desde -50 hasta +70 °C, conmutable a °F.
Sensor externo con cable de 3 m.
Precio unidad.

- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Jo el vaig comprar, i no se si es que el meu està tarat, pero l'he possat dues vegades a carregar, i no em carrega.
Soposo es un cas aïllat el meu, pq considero calitat LIDL un 10!!
Soposo es un cas aïllat el meu, pq considero calitat LIDL un 10!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="PERARNAU" post="107865"]Jo el vaig comprar, i no se si es que el meu està tarat, pero l'he possat dues vegades a carregar, i no em carrega.
Soposo es un cas aïllat el meu, pq considero calitat LIDL un 10!![/quote]
Vaja, com que no et conec ara no sé si ho dius em seriu o de broma :shock:
Jo me'l vaig comprar deu fer un parell o tres de mesos, em penso que era aquest mateix model, i no encara no l'havia provat.
Aquest cap de setmana vaig enxufar-li a una bateria de cotxe que feia gairebé dos anys que no s feia servir, estava morta, i després de dos dies carregant encara no s'apagava el llumet de «carregant» i s'encenia el de «càrrega finalitzada».
El tester donava que tenia voltatge però no savia si tenia carrega o no i he portat la bateria a cal mecànic per que em deixés un densitòmetre i si, resulta que sembla que estava prou bé, o sigui que sembla que funciona ;)
Jo me'l vaig comprar deu fer un parell o tres de mesos, em penso que era aquest mateix model, i no encara no l'havia provat.
Aquest cap de setmana vaig enxufar-li a una bateria de cotxe que feia gairebé dos anys que no s feia servir, estava morta, i després de dos dies carregant encara no s'apagava el llumet de «carregant» i s'encenia el de «càrrega finalitzada».
El tester donava que tenia voltatge però no savia si tenia carrega o no i he portat la bateria a cal mecànic per que em deixés un densitòmetre i si, resulta que sembla que estava prou bé, o sigui que sembla que funciona ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="PERARNAU" post="107865"]Jo el vaig comprar, i no se si es que el meu està tarat, pero l'he possat dues vegades a carregar, i no em carrega.
aquest carregador te molt bon preu,pero penseu que si teniu bateria de gel,no las carrega,comproveu primer com es la bateria.
aquest carregador te molt bon preu,pero penseu que si teniu bateria de gel,no las carrega,comproveu primer com es la bateria.
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
[quote user="Ra-mon" post="107866"][quote user="PERARNAU" post="107865"]Jo el vaig comprar, i no se si es que el meu està tarat, pero l'he possat dues vegades a carregar, i no em carrega.
El tester donava que tenia voltatge però no savia si tenia carrega o no i he portat la bateria a cal mecànic per que em deixés un densitòmetre i si, resulta que sembla que estava prou bé, o sigui que sembla que funciona ;)[/quote]
Ra-mon ho dic enserio. No em va fer res el carregador!!! Dos vegades l'he possat, i ha carregat unes dotze hores i res de res. Poder es pq es de gel? no ho sé.
El tester donava que tenia voltatge però no savia si tenia carrega o no i he portat la bateria a cal mecànic per que em deixés un densitòmetre i si, resulta que sembla que estava prou bé, o sigui que sembla que funciona ;)[/quote]
Ra-mon ho dic enserio. No em va fer res el carregador!!! Dos vegades l'he possat, i ha carregat unes dotze hores i res de res. Poder es pq es de gel? no ho sé.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Donç jo el tinc i va de conya.
vssssssssssss
vssssssssssss