Una Nova Jaqueta Per Demanar Als Reis Mags
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Una Nova Jaqueta Per Demanar Als Reis Mags
[quote user="Randy-650" post="101907"]pronyyyyy!!!!! Explica, explica quina jaqueta t'han portat finalment els Reis!!!!! :D[/quote]
Jaqueta????? La mare que em va fotre!!!! Resulta que li dic a una xicota "Aquests Reis em portaran una jaqueta amb que tingui una miqueta de "colorido"" I va la tia i em diu "Tu ja no tens edat de portar "colors" ha de ser tota negra!!!"
Ara estic meditant però a la meva edat tot va mes poc a poc.
Suposo que serà una Hein Greicke. Però aquest any ja no hi soc a temps.
Jordi "Prony"
Jaqueta????? La mare que em va fotre!!!! Resulta que li dic a una xicota "Aquests Reis em portaran una jaqueta amb que tingui una miqueta de "colorido"" I va la tia i em diu "Tu ja no tens edat de portar "colors" ha de ser tota negra!!!"
Ara estic meditant però a la meva edat tot va mes poc a poc.
Suposo que serà una Hein Greicke. Però aquest any ja no hi soc a temps.
Jordi "Prony"
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="prony" post="102535"]Jaqueta????? La mare que em va fotre!!!! Resulta que li dic a una xicota "Aquests Reis em portaran una jaqueta amb que tingui una miqueta de "colorido"" I va la tia i em diu "Tu ja no tens edat de portar "colors" ha de ser tota negra!!!"
[/quote]
Canvia de xicota :twisted: :twisted:
[/quote]
Canvia de xicota :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="prony" post="102535"][quote user="Randy-650" post="101907"]pronyyyyy!!!!! Explica, explica quina jaqueta t'han portat finalment els Reis!!!!! :D[/quote]
Resulta que li dic a una xicota "Aquests Reis em portaran....[/quote]
...."a una xicota"....
Quantes en tens ?
i qui hi diuen les altres ?
Resulta que li dic a una xicota "Aquests Reis em portaran....[/quote]
...."a una xicota"....
Quantes en tens ?
i qui hi diuen les altres ?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Deixem-ho córrer nois!! Si hi ha una (o varies) xicotes pel mig mes val que ni tan sols opinem, que si desprès van mal dades encara serà culpa nostra, i si li explica el que heu dit en aquest fil: SEGUR QUE VAN MAL DADES!!!!
:???: :???: ;)
Deixem-ho córrer nois!! Si hi ha una (o varies) xicotes pel mig mes val que ni tan sols opinem, que si desprès van mal dades encara serà culpa nostra, i si li explica el que heu dit en aquest fil: SEGUR QUE VAN MAL DADES!!!!
:???: :???: ;)
Sort,
- Prony
- Presentats
Mecagumcoi!!! Quan em refereixo a "una xicota" vull dir una amiga, un humànoid del sexe oposat, un ésser amb el qual pots mantindre una conversa, prendre't una cervesa, acompanya-la a comprar i ajudar-la a escollir. Un conglomerat multicel.lular amb qui, en definitiva, t'hi sents en harmonia, benestar, pau i, la presència de la qual et proporciona un xic d'estabilitat i calma emocional.
Si es una amiga, es una xicota
Si es una aprofitada, es una fresca :wall
Si et fa estar sempre encetat, es una guarra :sado
Si vol anar a visitar al rector, ja ni t'explico :love
I si et diu que ets massa gran per portar una simple ratlleta de color a alguna màniga de la jaqueta d'anar amb moto, potser es una xicota, "sin derecho a roze", que procura evitar que facis el ridícul. :kiss
Jo ja fa anys que vaig prendre el camí de la sol.litud espiritual, sentimental i emocional. Emparant-me en aquesta decisió tan sols em deixo acompanyar per "xicotes" que tan sols et volen com amic. :cerv
I sabeu que???? Em compraré la jaqueta "fusfuritu". Pels meus c*llons!!!! :ban :jump :ban :jump
Jordi "Prony"
Si et fa estar sempre encetat, es una guarra :sado
Si vol anar a visitar al rector, ja ni t'explico :love
I si et diu que ets massa gran per portar una simple ratlleta de color a alguna màniga de la jaqueta d'anar amb moto, potser es una xicota, "sin derecho a roze", que procura evitar que facis el ridícul. :kiss
Jo ja fa anys que vaig prendre el camí de la sol.litud espiritual, sentimental i emocional. Emparant-me en aquesta decisió tan sols em deixo acompanyar per "xicotes" que tan sols et volen com amic. :cerv
I sabeu que???? Em compraré la jaqueta "fusfuritu". Pels meus c*llons!!!! :ban :jump :ban :jump
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 10, 2010 10:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="prony" post="102583"]Mecagumcoi!!! Quan em refereixo a "una xicota" vull dir una amiga, un humànoid del sexe oposat, un ésser amb el qual pots mantindre una conversa, prendre't una cervesa, acompanya-la a comprar i ajudar-la a escollir. Un conglomerat multicel.lular amb qui, en definitiva, t'hi sents en harmonia, benestar, pau i, la presència de la qual et proporciona un xic d'estabilitat i calma emocional.
Si cada dilluns et lleves encetat, es una guarra :sado
Si heu anat a visitar al rector, ja ni t'explico :love
Jordi "Prony"[/quote]
Ben fet, Jordi....quan sigui gran vull ser com tú. :D :D
Si cada dilluns et lleves encetat, es una guarra :sado
Si heu anat a visitar al rector, ja ni t'explico :love
Jordi "Prony"[/quote]
Ben fet, Jordi....quan sigui gran vull ser com tú. :D :D
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="102585"]Ben fet, Jordi....quan sigui gran vull ser com tú. :D :D[/quote]
I jo també !!! :D :D
I jo també !!! :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
I jo!!! :D :D
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
de totes maneres crec que li tindries que fer cas a la senyoreta que t'ha donat el consell.
- Prony
- Presentats
I es clar que li faré cas i em compraré una jaqueta poc soferta. Ara be, negre al 100% no serà.
Aprofitant l'avinentesa, també vull dir-vos que quan sigui adult (que no vol dir pas "gran" o d'edat d'inistone) també voldré ésser com vosaltres.
Jordi "Prony"
Aprofitant l'avinentesa, també vull dir-vos que quan sigui adult (que no vol dir pas "gran" o d'edat d'inistone) també voldré ésser com vosaltres.
Jordi "Prony"
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Ara si que ho tinc clar!!!
Tu el que necessites és una jaqueta de l'ALDI que són de color negre i amb un lleu toc gris
segur que a la teva xicota l'hi agrada, i tu aniràs molt elegant.
En cas de no trobar-ne jo et venc la meva jaqueta .
Saludos
Tommy
Tu el que necessites és una jaqueta de l'ALDI que són de color negre i amb un lleu toc gris
segur que a la teva xicota l'hi agrada, i tu aniràs molt elegant.
En cas de no trobar-ne jo et venc la meva jaqueta .
Saludos
Tommy
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
All final, què!!
Volem veure la jaqueta, home!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Volem veure la jaqueta, home!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

- Prony
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="102854"]All final, què!!
Volem veure la jaqueta, home!!!! [/quote]
Que vols dir??? Que m'obligaràs a comprar-me la jaqueta aquesta mateixa tarda per fer-me una foto i ensenyar-te-la??
Ja veuràs si m'emprenyo...... :enfaduu :lol: :enfaduu :lol:
Per cert, algú em pot indicar amablement a quina botiga venen la jaqueta "ALDI"???? :mrgreen: :mrgreen:
Salut, molta salut. Feu l'amor i la guerra la deixeu per "l'Ansar" :martell :Disparant :martell :Disparant
Jordi "Prony"
Volem veure la jaqueta, home!!!! [/quote]
Que vols dir??? Que m'obligaràs a comprar-me la jaqueta aquesta mateixa tarda per fer-me una foto i ensenyar-te-la??
Ja veuràs si m'emprenyo...... :enfaduu :lol: :enfaduu :lol:
Per cert, algú em pot indicar amablement a quina botiga venen la jaqueta "ALDI"???? :mrgreen: :mrgreen:
Salut, molta salut. Feu l'amor i la guerra la deixeu per "l'Ansar" :martell :Disparant :martell :Disparant
Jordi "Prony"
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
juas juas juas...em "mondu" llegint la pel.licula de la jaqueta...es que es el que hi ha Jordi ... al final la jaqueta serà negre amb un botonet ben petit de color, aixó sí fosforito de collons!!!
Tranquil, aixó ens passa a qüasi tots.
Ah, però la meva jaqueta d'hivern es negre...però perque vaig voler jo, eh?
En fi, que disfrutis de la jaqueta nova, que segur que serà guapa de coll*ns.
V'ss a totkiski
Tranquil, aixó ens passa a qüasi tots.
Ah, però la meva jaqueta d'hivern es negre...però perque vaig voler jo, eh?
En fi, que disfrutis de la jaqueta nova, que segur que serà guapa de coll*ns.
V'ss a totkiski
- Prony
- Presentats
Doncs apa!!!! Els Reis Mags d'Orient han vingut amb un pel de retard però finalment han aparegut.
La jaqueta es molt i molt "xula", es tracta del mateix model i colors que les que els hi varen portar a l'AlucinaMaripili i la Llòpis (a ella li queda molt mes ben posada que a ell, qüestió de perxa :eyes :eyes ).
Impressions de la primera sortida???
1. Doncs que em pensava que incorporava protector d'esquena i resulta que s'ha de pagar apart :666 .
2. Està molt ben eixurada, es còmoda i......molt còmoda.
2. Al ser mes curta, entra fred per on acaba l'esquena. Hi ha una peça (de pagament) que ho evita.
3. Hi han diversos detalls (llengüetes de goma, cremalleres, "velcros", etc...) que son mes de fer patxoca que pràctics. Es qüestió, com acostumo a fer, d'agafar les tisores i anar-los eliminant fins deixar-me-la al meu gust.
En definitiva, m'agrada molt i espero poder-la lluir durant molts i molts anys.
Gràcies a tots aquells els quals m'ha donat idees i suggeriments.
Jordi "Prony"
P.D. Per cert, com sempre vaig un pas per darrera de l'Alucina (moto i equipament), mantinc l'esperança d'acabar assegut en una Pan.
La jaqueta es molt i molt "xula", es tracta del mateix model i colors que les que els hi varen portar a l'AlucinaMaripili i la Llòpis (a ella li queda molt mes ben posada que a ell, qüestió de perxa :eyes :eyes ).
Impressions de la primera sortida???
1. Doncs que em pensava que incorporava protector d'esquena i resulta que s'ha de pagar apart :666 .
2. Està molt ben eixurada, es còmoda i......molt còmoda.
2. Al ser mes curta, entra fred per on acaba l'esquena. Hi ha una peça (de pagament) que ho evita.
3. Hi han diversos detalls (llengüetes de goma, cremalleres, "velcros", etc...) que son mes de fer patxoca que pràctics. Es qüestió, com acostumo a fer, d'agafar les tisores i anar-los eliminant fins deixar-me-la al meu gust.
En definitiva, m'agrada molt i espero poder-la lluir durant molts i molts anys.
Gràcies a tots aquells els quals m'ha donat idees i suggeriments.
Jordi "Prony"
P.D. Per cert, com sempre vaig un pas per darrera de l'Alucina (moto i equipament), mantinc l'esperança d'acabar assegut en una Pan.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 2:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sharky" post="107817"]NO FOTO = NO JAQUETA NOVA[/quote]
+1
+1
[align=center]
[/align]

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Frank" post="107827"][quote user="Sharky" post="107817"]NO FOTO = NO JAQUETA NOVA[/quote]
+1[/quote]
+2
+1[/quote]
+2

- Prony
- Presentats
Estic convençut de que no sortirà la foto però així i tot ho intento

Cada dia em veig mes envellit :( :( . No se que durarà mes, la jaqueta o jo!!!
De totes formes, encara em queda l'esperança de poder-vos-la mostrar en directe. Al menys no es negre "fúnebre". :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada
Jordi "Prony"

Cada dia em veig mes envellit :( :( . No se que durarà mes, la jaqueta o jo!!!
De totes formes, encara em queda l'esperança de poder-vos-la mostrar en directe. Al menys no es negre "fúnebre". :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 10, 2010 3:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
T'has equivocat de foto. Aquesta jaqueta és la vella!!! :lol: :lol: :lol: