VFR
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: VFR
Efectivament Kpeps... també i participo al foro de BMWMOTOS.COM, però jo no més em conecto al post de LCN de Girona,( alguna vegada a LHMP de Castelló i la Kargol de Lleida ), i la veritat ens fotem un fart de riure KPK i hi ha molt bon ambient, els altres ...la veritat no els segueixo i no puc opinar ... segurament deu ser com tu bé dius, com a botica, però no ens fiquis a tots al mateix sac ...
Si he començat a entrar aquí es per mirar de fer alguna sortida els diumenges amb vosaltres, ja que companys m'han explicat que us ho monteu molt bé ... i no m'ho vull perdre...
Una abraçada i V'sss desde l'Ampordà ... culebrilla.
Si he començat a entrar aquí es per mirar de fer alguna sortida els diumenges amb vosaltres, ja que companys m'han explicat que us ho monteu molt bé ... i no m'ho vull perdre...
Una abraçada i V'sss desde l'Ampordà ... culebrilla.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 11:23 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jesus GS" post="107772"][quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
Efectivament ... però jo no més em conecto al post de LCN,LHMP i la Kargol, i la veritat ens fotem un fart de riure KPK ... els altres, la veritat no els segueixo i no puc opinar ... segurament deu ser com tu bé dius com a botica, però no ens fiquis a tots al mateix sac ... una abraçada i V'sss desde l'Ampordà ... culebrilla.[/quote]
a veure Jesus,jo no fico a ningu al mateix sac,pero no em negaras que una persona que diu que ha trobat a faltar unas guanteres per mobil i cartera no es gaire normal i ultimament es habitual,avui mateix un altre que troba que la llanta amb pneumatic 190 li troba a falta lleugeresa i la vol canviar per una de 1/2 pulsada mes,dons jo no ho trobo normal,pero be que cadascu digui el que li vingui de gust,oi?be ja ens veurem i no t'ho prenguis com res personal.
i culebrilla que vol dir??
Efectivament ... però jo no més em conecto al post de LCN,LHMP i la Kargol, i la veritat ens fotem un fart de riure KPK ... els altres, la veritat no els segueixo i no puc opinar ... segurament deu ser com tu bé dius com a botica, però no ens fiquis a tots al mateix sac ... una abraçada i V'sss desde l'Ampordà ... culebrilla.[/quote]
a veure Jesus,jo no fico a ningu al mateix sac,pero no em negaras que una persona que diu que ha trobat a faltar unas guanteres per mobil i cartera no es gaire normal i ultimament es habitual,avui mateix un altre que troba que la llanta amb pneumatic 190 li troba a falta lleugeresa i la vol canviar per una de 1/2 pulsada mes,dons jo no ho trobo normal,pero be que cadascu digui el que li vingui de gust,oi?be ja ens veurem i no t'ho prenguis com res personal.
i culebrilla que vol dir??
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="107774"][quote user="Jesus GS" post="107772"][quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
i culebrilla que vol dir??[/quote]
Lo de culebrilla és en to carinyós ... hi hagi pau ... i ara k no ens sent ningú ... els comentaris k esmentas la veritat FAN RIURE !!!! Kins moterus de pa sucat amb oli !!!
Bona nit company, ens veiem !!! ... [strike]culebrilla [/strike]
i culebrilla que vol dir??[/quote]
Lo de culebrilla és en to carinyós ... hi hagi pau ... i ara k no ens sent ningú ... els comentaris k esmentas la veritat FAN RIURE !!!! Kins moterus de pa sucat amb oli !!!
Bona nit company, ens veiem !!! ... [strike]culebrilla [/strike]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
disculpa el to Jesus,es que estic veient al Maragall per la tele i m'esic foten nervios.
la gent no arriva a fi de mes i els vol enviar a esquiar,em treu de pullaguera. :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
per cert James a lo que anavem,veurem la moto nova ,o no????
la gent no arriva a fi de mes i els vol enviar a esquiar,em treu de pullaguera. :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
per cert James a lo que anavem,veurem la moto nova ,o no????
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="107777"]disculpa el to Jesus,es que estic veient al Maragall per la tele i m'esic foten nervios.
per cert James a lo que anavem,veurem la moto nova ,o no????[/quote]

per cert James a lo que anavem,veurem la moto nova ,o no????[/quote]

Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jesus GS i Kpeps, tinguem un debat en pau, vinga, que aquest fil és per parlar de la gran i esperada nova VFR. :D

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="107798"]Jesus GS i Kpeps, tinguem un debat en pau, vinga, que aquest fil és per parlar de la gran i esperada nova VFR. :D[/quote]
De tota manera el "malentés" (per dir-ho així ) crec que ja estava sol·lucionat ... no va arribar la sang al riu ... encara que està molt bé que els administradors vetlleu per l'armonia i bon rotllo del foro ... les meves disculpes si he ofés a algú... però ho faig sempre en to irónic... ja ens anirem coneixent. ...

Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
Vindrà justíssim de tenir-la per la calçotada :evil: :evil:
Vindrà justíssim de tenir-la per la calçotada :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Jesus
- Presentats
[quote user="James Bond" post="107833"][quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
Vindrà justíssim de tenir-la per la calçotada :evil: :evil:[/quote]
A no ser que la vulguis d'un altre color a Figueres tenen la granate ..... tu mateix !!! Quins nervis !!! 
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 6:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="James Bond" post="107833"][quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
vaja per Deu,un agent secret que no mou fils,de totes maneres i aniras amb una bona moto,no??la PAN ;)
a veure si tens sort i com bon 007 tens l'asunto control-at que ja tenim ganas de veure-la,home :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: .
vaja per Deu,un agent secret que no mou fils,de totes maneres i aniras amb una bona moto,no??la PAN ;)
a veure si tens sort i com bon 007 tens l'asunto control-at que ja tenim ganas de veure-la,home :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: .
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Col...ns, això ja sembla el part de la burra :mrgreen: :mrgreen:
Ja tenim ganes de veure-la
Col...ns, això ja sembla el part de la burra :mrgreen: :mrgreen:
Ja tenim ganes de veure-la

- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="107858"][quote user="James Bond" post="107833"][quote user="Kpeps" post="107771"]be,James que ens tens en ascuas,la veurem en directe si o no??la veurem rodant si o no??[/quote]
a veure si tens sort i com bon 007 tens l'asunto control-at que ja tenim ganas de veure-la,home :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: .[/quote]

a veure si tens sort i com bon 007 tens l'asunto control-at que ja tenim ganas de veure-la,home :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: .[/quote]
[youtube]NlZeToLTzVY[/youtube]

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 11:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Avui ala tarda he anat amb en Venancio a Girona al concessionari Honda a veure la VFR! ja que la de'n Bond es fa esperar.... jejejeje. Quina moto més maca! mare meva! Si ho arribo a saber m'enduc la fregona per la baba. jejejeje. Només l'he vist exposada, ara falta escoltar-la que de ben segur deu posar la pell de gallina!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja la tens o què???
Quina manera de fer-nos patir.
Compra't una Vstrom, que la pots recollir al moment. :mrgreen:
Quina manera de fer-nos patir.
Compra't una Vstrom, que la pots recollir al moment. :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sr Bond, tinc informació secreta que pot interesar-li moltíssim. ;)
PREUS ACCESORIS (amb IVA inclós):
PUÑOS CALEFACTABLES ......................355,80
precableado de los puños.......................35,58
CABALLETE CENTRAL .........................259,68
DEFLECTORES DE PUÑOS.....................210,84
MALETAS LATERALES...........................957,77
BAUL TRASERO 31 LITROS...................492,84
PARRILLA PARA BAUL.........................342,95
PASO DE RUEDA.................................196,54
p.d: Un bagul 492€???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
PREUS ACCESORIS (amb IVA inclós):
PUÑOS CALEFACTABLES ......................355,80
precableado de los puños.......................35,58
CABALLETE CENTRAL .........................259,68
DEFLECTORES DE PUÑOS.....................210,84
MALETAS LATERALES...........................957,77
BAUL TRASERO 31 LITROS...................492,84
PARRILLA PARA BAUL.........................342,95
PASO DE RUEDA.................................196,54
p.d: Un bagul 492€???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Randy, ja em perdonaràs però aquí hi ha d'haver un erro, una tarifa amb aquests preus només pot ser de la casa "del lado oscuro" i no d'una Honda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb la suma total dels accessoris que has posat a la llista jo em compro una moto de segona ma :martell :box
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???
Amb la suma total dels accessoris que has posat a la llista jo em compro una moto de segona ma :martell :box
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="108015"]
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???[/quote]
És el preu a pagar per ficar el preu de la moto -posem-li- una mica raonable.
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???[/quote]
És el preu a pagar per ficar el preu de la moto -posem-li- una mica raonable.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Gràcies Randy per l'informació ;)
L'import total dels accessoris que tinc demanats es de 3.258 € :tremolant
A la teva llista encara en faltan alguns.
Vsssssss
007
L'import total dels accessoris que tinc demanats es de 3.258 € :tremolant
A la teva llista encara en faltan alguns.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep