url=http://www.subir-fotos.com]

Moderador: Airald
Mirant el mapa que heu posat, no em queda gens clar on és aquesta estació de servei. Segons les indicacions, em dona la sensació que hauria de ser la que us mostro en el mapa. Ho podriu confirmar o desmentir?Randy-650 ha escrit: Agafes la C-58 direcció Sabadell-Terrassa i al desvio que diu Tarragona, enfiles cap allí i ja la veuràs. Com també pots anar per Molins de Rei i després enfilar direcció Girona, passes pel costat mateix. Si tens algun dubte o et perds et passo el meu mòbil per privat.
Sortint a les 8 anem fantàsticament bé de temps. D'on de Barcelona ets? Jo visc a Sarrià. Per on tenies pensat sortir? Pel Nus de la Trinitat o per la Diagonal? Jo pensava sortir per la Diagonal, per agafar l'autopista i poder parar en aquesta estació de servei "misteriosa", jejeje. Com ho tens tu?Manel ha escrit: HOla MIQUEL.
JO TAMBE SORTIRE DE BCN SI VOLS PODEM ANAR PLEGATS CAP A GIRONA, JO CREC QUE SORTIN A LES 8 HORAS TENIM TEMPS DE TOT. :ban
Jo tinc una pregunta i tu em deus una resposta .... :lol: :lol:Albert ha escrit:Holaaaa,
El restaurant que hem trobat es diu El Racó d’en Pep a Sant Gregori: mirant el mapa a l’alçada de Girona i una mica a l’esquerra. El preu del menú es de 22,00 € per cap, que arrodonint una mica per quedar be seran 45,00€ per parella. El podeu veure a la següent adreça. http://www.elracodenpep.com, ja posarem mes detalls del menú també.
Si teniu algun dubte mes no tingueu cap recança en preguntar, val??
Apa que ja falta menys!!!! :D :D
![]()
![]()
Joan que m'has vist cara de politic i/o pirata????J@N LINCE ha escrit:Coi, quin arrodoniment pels que anem sols. 22,00€ - 45,00€Albert ha escrit:Holaaaa,
. El preu del menú es de 22,00 € per cap, que arrodonint una mica per quedar be seran 45,00€ per parella.
![]()
![]()
Prefereixo no quedar be i pagar 22,50 €.
Correcte. És la de la foto.miquelpericas ha escrit:
Mirant el mapa que heu posat, no em queda gens clar on és aquesta estació de servei. Segons les indicacions, em dona la sensació que hauria de ser la que us mostro en el mapa. Ho podriu confirmar o desmentir?
PD: Randy, crec que t'has oblidat de passar-me el teu mobil, jejeje ;)
Albert ha escrit:
El restaurant que hem trobat es diu El Racó d’en Pep a Sant Gregori:
El podeu veure a la següent adreça. http://www.elracodenpep.com
![]()
![]()
Cap ni un d'inconvenient, home!!! :lol:sumbadillo ha escrit: Nuria i Joan (sumbadillo), sortiriem amb vosaltres desde Bellaterra, si no hi ha cap inconvenient.
Tins entès que l'hora de trobada a Bellaterra es a les 8:30 h
I jooooooooo??????????Randy-650 ha escrit: En principi hi sortim:
-Jo i la Montse
-Lujoisla i Mª Carmen
-Sharky i Soco
-Amis de Sharky
Digueu-me si algú més vol sortir-hi, que quan hi siguem tots ja anirem tirant xino-xano cap les comarques gironines per autopista.
Calma, Miquel, calma, home. :lol:miquelpericas ha escrit:
I jooooooooo??????????![]()
![]()
![]()
L'area de servei deu tenir una zona per a cada sentit. Entenc que ens trobarem a l'àrea que hi ha per anar direcció Girona. Si no recordo malament, quedavem a la porta del restauran? (És que no conec aquesta àrea de servei. No sé si és molt gran o què...)