SORTIDA D'OSONA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
SORTIDA D'OSONA
Jo degut també que serà el primer dia que agafaré la moto des de la clavicula trencda i a falta de recuperació, sortiré a les 7,30 puntual de la gasolinera de Gurb a la C-25 direcció a Manresa, per agafar direcció Manresa, Odena, Igualada i Vilafranca del Penedes. Jo diria que amb 1 1/2 o poc més podem ser a les 9.00 allà i esmorssar tranquilament.
O sigui que si algú esta interessat o si afegeix algú de Girona, ja ho sabeu.
Ens veiem diumenge, que ja tinc mono de moto, peró també respecte.
O sigui que si algú esta interessat o si afegeix algú de Girona, ja ho sabeu.
Ens veiem diumenge, que ja tinc mono de moto, peró també respecte.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 16, 2010 1:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: SORTIDA D'OSONA
Sagal, ja saps que jo fins l'últim moment no decideixo que faig ;)
Ja t'informaré.
Vsssssss
007
Ja t'informaré.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Nosaltres tambe ens apuntem, fins diumenje
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si us sembla be i paseu per Manresa,podem quedar per fer la ruta junts,per on pasareu per la vora del riu i al davant de l'estacio de la Renfe o entrareu per el centre de Manresa??
tambe per no fer embolics podriem quedar a la gasolinera de Salelles.
ja direu.
ja direu.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Compteu amb mi per venir desde Gurb, encara que em fareu matinar de valent, ho tinc a una mica més d'una hora de casa !!!
Quina ruta voleu fer: continuar per l'Eix i passar per Manresa o agafar l'Autovia de l'Ametlla i baixar per Centelles ? ... Així ho lliguem amb en Kpeps.
Fins Diumenge.
Quina ruta voleu fer: continuar per l'Eix i passar per Manresa o agafar l'Autovia de l'Ametlla i baixar per Centelles ? ... Així ho lliguem amb en Kpeps.
Fins Diumenge.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 16, 2010 4:28 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="108654"]si us sembla be i paseu per Manresa,podem quedar per fer la ruta junts,per on pasareu per la vora del riu i al davant de l'estacio de la Renfe o entrareu per el centre de Manresa??
ja direu.[/quote]
Miraré a veure per on pasem a Manresa. perquè marcaré la ruta amb el Tyre i no se per on ens portara, peró en principi podem quedar a Salelles, em sembla be.
Nosaltres venin de Vic sortirem a la sortida 132 que hi ha una rotonda, si vols podem quedar en aquesta sortida o bé a la gasolinera de Salelles, que suposo que deu ser la que et marco., ok? Calcula que pasarem sobre les 8,10 per Salelles

ja direu.[/quote]
Miraré a veure per on pasem a Manresa. perquè marcaré la ruta amb el Tyre i no se per on ens portara, peró en principi podem quedar a Salelles, em sembla be.
Nosaltres venin de Vic sortirem a la sortida 132 que hi ha una rotonda, si vols podem quedar en aquesta sortida o bé a la gasolinera de Salelles, que suposo que deu ser la que et marco., ok? Calcula que pasarem sobre les 8,10 per Salelles

Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 16, 2010 12:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Kpeps
- Presentats
hola Sagal.
si, es aquesta,he dit aquest punt per no embolicar,ja que si aneu per Odena s'ha de pasar per aquesta carretera,es a uns 450 m abans de la rotonda que desvia,per anar per Can Masana a l'esquerra o per la carretera nova cap a Igualada a la dreta,si es aixo nomes has de dir 0K i quedem confirmats en lloc i horari a les 8'10h.
fins diumenge si es aixi.
si, es aquesta,he dit aquest punt per no embolicar,ja que si aneu per Odena s'ha de pasar per aquesta carretera,es a uns 450 m abans de la rotonda que desvia,per anar per Can Masana a l'esquerra o per la carretera nova cap a Igualada a la dreta,si es aixo nomes has de dir 0K i quedem confirmats en lloc i horari a les 8'10h.
fins diumenge si es aixi.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Sagal" post="108684"][quote user="Kpeps" post="108654"]si us sembla be i paseu per Manresa,podem quedar per fer la ruta junts,per on pasareu per la vora del riu i al davant de l'estacio de la Renfe o entrareu per el centre de Manresa??
ja direu.[/quote]
[/quote]
OK, via Manresa (... que no ho havia llegit !!! :oops: ) Fins diumenge a la benzinera de Gurb a les 07:30. :mrgreen:
V'sss :D
ja direu.[/quote]

OK, via Manresa (... que no ho havia llegit !!! :oops: ) Fins diumenge a la benzinera de Gurb a les 07:30. :mrgreen:
V'sss :D
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="108697"]hola Sagal.
fins diumenge si es aixi.[/quote]
Ok a les 8,10 a la gasolinera de Salelles. La ruta que tinc marcada per fer amb el tom tom és
d'Osona a els Monjos
fins diumenge si es aixi.[/quote]
Ok a les 8,10 a la gasolinera de Salelles. La ruta que tinc marcada per fer amb el tom tom és
d'Osona a els Monjos
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 16, 2010 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be Santi que disfruteu i poca poc,a agafr-li el tranquillo un
altre cop,jo no us podré acompanyar,espero que ho pogeu
superar :kiss
superar :kiss
Que gran aquest de Bilbao

- Sagal
- Presentats
[quote user="Oscar" post="108717"]Be Santi que disfruteu i poca poc,a agafr-li el tranquillo un
superar :kiss[/quote]
Et trobaré a faltar de ben segur ;)
A la pròxima ens veiem
superar :kiss[/quote]
Et trobaré a faltar de ben segur ;)
A la pròxima ens veiem

- Jesus
- Presentats
Sagal i Kpeps, no m'espereu a Gurb, baixaré per l'autopista, segurament amb l'AlbertG i en Ricmel.
Ens veiem a Vilafranca !!! :D
Ens veiem a Vilafranca !!! :D
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="108978"]Sagal i Kpeps, no m'espereu a Gurb, baixaré per l'autopista, segurament amb l'AlbertG i en Ricmel.
Ens veiem a Vilafranca !!! :D [/quote]
OK
OK

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="108978"]Sagal i Kpeps, no m'espereu a Gurb, baixaré per l'autopista, segurament amb l'AlbertG i en Ricmel.
be d'acord,gracies per dir-ho.
jo sere diumenge ales 8'10 a la benzinera de Salelles.
be d'acord,gracies per dir-ho.
jo sere diumenge ales 8'10 a la benzinera de Salelles.
- Sagal
- Presentats