Ara aniré uns dies més enrera que varem fer Angostura- Chaitén, les fotos no les vaig poguer publicar per falta d´internet:
Les primeres fotos pertanyen a la casa rural La Angostura. El propietari ens va ensenyar l´entorn, desde el lloc on esquilen les ovelles ( tenen 1.500 ovelles), les selles dels cavalls (tenen uns 70 cavalls) i molts més animals. Aquesta foto es la dels meus pantalons bruts a més no poguer :D :D :D :D :D
[align=center]La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell) [/align]
Demà tornem a pasar frontera ... cap a Xile.... res de menjar.... res de res i son molt estrictes.
A mi un policia em va revisar la maleta i tot.
No et deixen pasar res de res .
Cuideu-vos molt i ja sabeu que pensem amb tots vosaltres.
Sou uns cracks, :bow :bow :bow :bow estic enganxat a la Patagonia.
Eva ets la reina per fer adicte a qualsevol, no se com ho fas peró nohas deixat mai de pasar fotos i escriure en un viatge dur.
Carai quins paisatges més macos, i cada dia igual !
No quedareu empatxats de tanta bellesa ? :D
I a més avui veureu les Torres del Paine !
Espero que nosaltres també les veurem ;) gràcies a les teves fotos Mareta :jump
Amb la vostra ruta ens feu veure moltíssims llocs, p.ex. el Perito Moreno des de les fotos del satèl·lit son maquíssimes, gairebé se sent a cruixir el gel.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 16, 2010 6:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Eva, no sé si s'ha dit abans, pero:
Com teniu resolt el tema gasolina ?
[align=center]La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell) [/align]
veo que van bién apesar del "innombrable" pero siempre está ahí. ¿Ya llenaron de gasolina en Cerro Castillo? la gasolinera en caseta para el "innombrable". Ahora si que podrán ver guanacos, condor y zorro blanco (no alimentarlos).
En Puerto Natales pasar al restaurant Marítimo cerca de la plaza preguntar por Teo el dueño, le das saludos y a comer "ostiones a la parmesana" o si ha llovido mucho y están un poco mojados "sopa marinera".
Avui ha tornat a ésser un día amb moltes hores de moto.
Hem sortit del Calafate a les 9 i jo m´he adelantat per anar a fer la foto on hi ha el cartell de benvinguda. Bueno......... allà he fet el 2-1-0.
Ja penjaré les fotos demà.
Tot seguit i primer per asfalt i després pistes hem enfilat cap el Park Natural de Perito Moreno. La ruta no ha sigut massa llarga, uns 240 kms en total.
Avui hem trobar guanacos per tota arreu, a milers, aguineus, águiles, flamingos, ánecs, ovelles, vaques,......
Tot molt maco. A l´entrada del Park hem quedat maravellats amb les Torres Paine. La veritat es que totes les vistes impressionen molt i molt.
Demà toca repós i com a molt alguna sortida per anar a veure més llacs i glaciars.
Estic cansada i crec que demà toca repós.
Així també tindré temps per penjar-vos TOTES les fotos.
Eva:em sembla que quan tornis,tindrás que fer un altre viatge :lol: :lol: ,ens estem tornant adictes a les teves croniques diaries.
Un petó molt fort als tres.
:mestre :mestre :mestre :mestre :mestre :pc :pc :pc :pc :bow :bow :bow :bow :bow
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.