VFR
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: VFR
[quote user="James Bond" post="108038"]Gràcies Randy per l'informació ;)
L'import total dels accessoris que tinc demanats es de 3.258 € :tremolant
A la teva llista encara en faltan alguns.
Vsssssss
007[/quote]
dons si que l'has equipat,si,de totes maneres si es accesori original,es el seu preu.
el preu del disfrutar ;)
Vsssssss
007[/quote]
dons si que l'has equipat,si,de totes maneres si es accesori original,es el seu preu.
el preu del disfrutar ;)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="James Bond" post="108038"]Gràcies Randy per l'informació ;)
Vsssssss
007[/quote]
Així m`agrada Ramon,amb un parell de c*ll*ns :twisted: :twisted:
Vsssssss
007[/quote]
Així m`agrada Ramon,amb un parell de c*ll*ns :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Amb un acessori aixi, jo, ni sortiria del garatge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="108047"]Ramon, aquest accessori el porta de serie, o és extra
[/quote]
Ja ho miraré :D :D per mi per posar-lo cap problema, jo sempre pago al comptat :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

Ja ho miraré :D :D per mi per posar-lo cap problema, jo sempre pago al comptat :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Cabreta" post="108015"]Randy, ja em perdonaràs però aquí hi ha d'haver un erro, una tarifa amb aquests preus només pot ser de la casa "del lado oscuro" i no d'una Honda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb la suma total dels accessoris que has posat a la llista jo em compro una moto de segona ma :martell :box
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???[/quote]
Desde quant Honda ha sigut una marca barata ??? Sempre han picat molt ...
Quant parles de "el lado oscuro" a quina marca et refereixes pequeño Jedi ?
Amb la suma total dels accessoris que has posat a la llista jo em compro una moto de segona ma :martell :box
De veritat, trobo que s'han passat 3 pobles amb els accessoris, no???[/quote]
Desde quant Honda ha sigut una marca barata ??? Sempre han picat molt ...

Quant parles de "el lado oscuro" a quina marca et refereixes pequeño Jedi ?
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 13, 2010 9:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Segons tinc entès, des que l'home camina sobre dues rodes, en aquests dominis mototuristils s'anomena "lado oscuro" a una marca bàvara "cuyo nombre no quiero acodarme", que gasten una disposició de cilindres una mica peculiar respecte a les altres, no sé si en record a les vaques del país en qüestió o... :twisted: :eyes
i que poseeïx l'extrany poder d'anar reclutant cada dia més adeptes i fidels entre les seves files, tot i que sempre hi ha algún poblat d'irreductibles que es neguen a sucumbir...
i que poseeïx l'extrany poder d'anar reclutant cada dia més adeptes i fidels entre les seves files, tot i que sempre hi ha algún poblat d'irreductibles que es neguen a sucumbir...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Cabreta" post="108384"]Segons tinc entès, des que l'home camina sobre dues rodes, en aquests dominis mototuristils s'anomena "lado oscuro" a una marca bàvara "cuyo nombre no quiero acodarme", que gasten una disposició de cilindres una mica peculiar respecte a les altres, no sé si en record a les vaques del país en qüestió o... :twisted: :eyes
i que poseeïx l'extrany poder d'anar reclutant cada dia més adeptes i fidels entre les seves files, tot i que sempre hi ha algún poblat d'irreductibles que es neguen a sucumbir...[/quote]
Si, si, jo també me n'enfotia ,però ja ho veus : de quatre grapes. ... No la provis, que enganxa !!!
Per cert, el teu avatar no és una BMW GS650 ?
...
I sobre la disposició dels cilindres ... tampoc és tan rara, la podem trobar des d'un modest 2CV a una sofisticada GL1800
encara que no podem negar que a vegades el BOXER té els seus inconvenients !!!

i que poseeïx l'extrany poder d'anar reclutant cada dia més adeptes i fidels entre les seves files, tot i que sempre hi ha algún poblat d'irreductibles que es neguen a sucumbir...[/quote]
Si, si, jo també me n'enfotia ,però ja ho veus : de quatre grapes. ... No la provis, que enganxa !!!

Per cert, el teu avatar no és una BMW GS650 ?

I sobre la disposició dels cilindres ... tampoc és tan rara, la podem trobar des d'un modest 2CV a una sofisticada GL1800

encara que no podem negar que a vegades el BOXER té els seus inconvenients !!!

Hem d'agafar-nos les crítiques amb humor !!!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 15, 2010 7:28 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Després de molts problemes per assegurar la moto, aquesta tarda ja l'he anat a buscar.
La majoria de companyies ni tant sols tenien el model entrat i no la podien ni cotitzar i les que el tenien o be em demanaven molts diners o calia tenir-hi algun altra assegurança. I es que una moto sport a les companyies no els agrada massa assegurar-les a tot risc.
Després de sortir de la botiga ja de fosc i fer benzina, plovent, he anat a fer una Trona (de Sant Hipòlit a Sant Boi ) es una carretera amb molts revolts, i he baixat per Sant Quirze. Plovent, amb pneumàtics nous, carretera bruta de fang dels tractors, les impressions no son les que m’hauria agradat explicar de fer una prova com cal, ja que calia anar amb molt de compte.
Com a significatiu el fred que he passat a les cames ( ja m’he posat el folre als pantalons, amb la Pan no m’havia calgut posar-lo ni a 10 sota zero), a les mans i al pit i al coll, estava massa ben acostumat.
La moto es molt noble i àgil, amb un cop de cintura fas els revolts, i li sobra potencia en qualsevol marxa, nomes ensenyar-li una mica el gas en una recta s’ha posat a 150.
Espero que el dilluns tingui una impressió mes formada. Només dir que no te res a veure amb una Pan € ni amb cap turisme, la paraula Touring ja li poden treure, es una Sport pura, es una R vestida.
Ja us aniré informant

Vsssssss
007
La majoria de companyies ni tant sols tenien el model entrat i no la podien ni cotitzar i les que el tenien o be em demanaven molts diners o calia tenir-hi algun altra assegurança. I es que una moto sport a les companyies no els agrada massa assegurar-les a tot risc.
Després de sortir de la botiga ja de fosc i fer benzina, plovent, he anat a fer una Trona (de Sant Hipòlit a Sant Boi ) es una carretera amb molts revolts, i he baixat per Sant Quirze. Plovent, amb pneumàtics nous, carretera bruta de fang dels tractors, les impressions no son les que m’hauria agradat explicar de fer una prova com cal, ja que calia anar amb molt de compte.
Com a significatiu el fred que he passat a les cames ( ja m’he posat el folre als pantalons, amb la Pan no m’havia calgut posar-lo ni a 10 sota zero), a les mans i al pit i al coll, estava massa ben acostumat.
La moto es molt noble i àgil, amb un cop de cintura fas els revolts, i li sobra potencia en qualsevol marxa, nomes ensenyar-li una mica el gas en una recta s’ha posat a 150.
Espero que el dilluns tingui una impressió mes formada. Només dir que no te res a veure amb una Pan € ni amb cap turisme, la paraula Touring ja li poden treure, es una Sport pura, es una R vestida.
Ja us aniré informant

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
mira James el que dius em sona,sincerament crec que has estrenat una maquina,pero una maquina de debo,el folre el noseque el nosequantos,gajes del oficio que dirien aquells.......dilluns estigues segur que sabras apreciar el que portes,felicitats per l'estrena i ja la veurem i la mullarem,au fins diumenge que tinc ganes de veure-la de prop aquesta fera.
no vinguis en traje que alhesores entendre lo del fred :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
no vinguis en traje que alhesores entendre lo del fred :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti doncs si que t'has mullat si perquè les hi ha fotut.
Peró FELICITATS, aquest diumenge farà molta pudor de nou la sortida, es veu molt guapa i a veure també toques molt be a terra, eh.
Ara si que en direm adèuuuuuuuuuuu, al menys jo
Peró FELICITATS, aquest diumenge farà molta pudor de nou la sortida, es veu molt guapa i a veure també toques molt be a terra, eh.
Ara si que en direm adèuuuuuuuuuuu, al menys jo

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Enhorabona Ramon ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="109191"]........ Només dir que no te res a veure amb una Pan € ni amb cap turisme, la paraula Touring ja li poden treure, es una Sport pura, es una R vestida.
[/quote]
I què et pensaves que era? :shock: Ja vaig dir-t'ho fa dies...... :lol:
[quote user="Randy-650" post="107603"]
Començo a pensar cada dia més que és una R camuflada de turisme........ :roll:[/quote]
Et felicito, obviament. Disfrutala com tú saps.
Però lamento dir-te que NO és el teu estil. Ja m'ho diràs amb el temps. ;)
[/quote]
I què et pensaves que era? :shock: Ja vaig dir-t'ho fa dies...... :lol:
[quote user="Randy-650" post="107603"]
Començo a pensar cada dia més que és una R camuflada de turisme........ :roll:[/quote]
Et felicito, obviament. Disfrutala com tú saps.
Però lamento dir-te que NO és el teu estil. Ja m'ho diràs amb el temps. ;)