Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Vinga companys, que ja estem esperant-vos, per compartir taula i més relats de la vostra aventura.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Eva ets imcombustible, vinga un empenta més que això ja està dat i beneït !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 25, 2010 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dj. feb. 11, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Baix Empordà
aixó s´acaba, ja está fet!!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Acabem d'arribar a Osorno.
Ja no sé on tinc el cos :oops: :oops: :oops: :oops: .
Vaig a la dutxa i després m´hi poso.
Per cert, Oscar la senyera està amb nosaltres. La volia deixar a Ushuaia, però allà no té cap valor.
Per a mí té un valor supí i la retornaré a casa i fins i tot ens acompanyarà en algún viatge més ;)
Ja no sé on tinc el cos :oops: :oops: :oops: :oops: .
Vaig a la dutxa i després m´hi poso.
Per cert, Oscar la senyera està amb nosaltres. La volia deixar a Ushuaia, però allà no té cap valor.
Per a mí té un valor supí i la retornaré a casa i fins i tot ens acompanyarà en algún viatge més ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 26, 2010 12:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Avui he probat el mate.
Resulta a la frontera Argentina hi habia un xicot molt aixerit i jovenent . M´ha demanat una enganxatina i l´hi he donat un parell de la meva empressa. S´ha possat tant content que m´ha invitat al mate que prenia ell.
Jo..... que no ho hauría d´haver fet, l´hi he acceptat l´invitació i vinga xarrup, es diu algo així com Terere, estava fresquet i ha entrat bé, bé.
Jo li he comentat que estava d´alló més bó i ell m´ha copmentat que anés al bany abans de deixar la frontera i jo .... ni cas.
M´ha entrat un FLIPPY que entre la frontera argentina i la Xilena, es a dir en terra de ningú, totes les corbes les he fet com aquell que res.
Ha sigut arribar a la frontera xilena i directe al bany.
Osti, Pedrín, mai acceptaré begudes de desconeguts. Jo que soc abstemia..... Aquell policia encara deu estar riguent :D :D :D
Resumint, el mate....... MOLT BÓ.
Resulta a la frontera Argentina hi habia un xicot molt aixerit i jovenent . M´ha demanat una enganxatina i l´hi he donat un parell de la meva empressa. S´ha possat tant content que m´ha invitat al mate que prenia ell.
Jo..... que no ho hauría d´haver fet, l´hi he acceptat l´invitació i vinga xarrup, es diu algo així com Terere, estava fresquet i ha entrat bé, bé.
Jo li he comentat que estava d´alló més bó i ell m´ha copmentat que anés al bany abans de deixar la frontera i jo .... ni cas.
M´ha entrat un FLIPPY que entre la frontera argentina i la Xilena, es a dir en terra de ningú, totes les corbes les he fet com aquell que res.
Ha sigut arribar a la frontera xilena i directe al bany.
Osti, Pedrín, mai acceptaré begudes de desconeguts. Jo que soc abstemia..... Aquell policia encara deu estar riguent :D :D :D
Resumint, el mate....... MOLT BÓ.
- Eva
- Presentats
La ruta d´avui molt fácil i amb molt de sol i a uns 20 graus.
En Moncho sembla que vingui d´Aspen a esquiar. Està moreno, moreno ;) ;)
En Moncho sembla que vingui d´Aspen a esquiar. Està moreno, moreno ;) ;)
-
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dj. feb. 11, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Baix Empordà
MOLTES FELICITATS A TOTS TRES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
- Eva
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Estic content, veig que guardes la senyera per un altre viatge, aixó vol dir que no penses pas abandonar, aixó m'agrada sentir. Vinga que tenim moltes ganes de veureus, feu el favor d'agafar l'avio ja , que ja esta bé tants dies. :D :D

- Eva
- Presentats
Bueno, ja estem.
Acabem de venir de sopar i hem brindat per lo bé que ha anat tot plegat.
Malgrat les meves 3 caigudes i les 2 d´en Moncho , sempre hem conduit amb molt de cuidado.
Sabiem que cualsevol descuit , cualsevol caiguda, si la tens a casa, fas repós i ja està.
Aqui tant lluny de casa la cosa es pot complicar i molt.
Jo era de bon troç la persona amb menys experiéncia de nosaltres tres. El fet d´anar en molt de compte crec que ha sigut el factor principal de aconseguir el nostre repte.
Fins i tot aquest vespre en Moncho ha comentat que el fet d´anar tota l´estona al darrera meu creu que l´ha salvat de caure més vegades.
Amb el HORRIPIO és molt futut. Sempre et sembla que has agafat el carril equivocat i que per l´altre podríes anar millor, canvies i veus que tampoc vas bé. Si a tot aixó hi sumes un vent d´espant fa que la cosa es compliqui molt i molt.
Suposo que si saps m,olt d´anar per pistes vas més sobrat, però tens més risc de fer-te mal.
De vegades les pistes et semblen prou compactes i que donen per correr, però tot de cop t´apareix una muntanya de ripio i l´has de passar sí o sí.
Jo la veritat és que he tingut molta sort. La prudència m´ha ajdat a acoonseguir la meva fita, però os he de confesar que HA SIGUT MOLT I MOLT DUR.
Tant mateix la duressa de la 40 no compensa l´esforç, però la ruta Austral la repetería sense cap dubte i si mai hi voleu anar-hi, sens dubte heu de fer la ruta Austral Xilena: els paisatjes, la fauna, la varietat, els llacs, els pobles, les carenes, els gels, la gent.... sens dubte el millor que he fet.
Tenim amb la ruta 40 una especie de mite, però es que no hi ha res, només HORRIPIO i desert. A més ara l´estan asfaltant.... encara pitjor.
Ja em va comentar en Jordi de Tecnimoto : Eva veuràs una recta que no s´acaba mai , mai, mai i després de la recte unaltre recta encara més llarga......
A més el que pasa es que et distreus i es quand caus. Normalment vaas a uns 60-70 km/h i et pots fer suficienment mal per acabar l´aventura.
En Pasqual és un crack. Totes les seves previssions s´han complert perfectament. Es un gran estratega i molt ràpit en tot, a part d´un bon company de ruta.
D´en Moncho, unaltre crack. Ell diu que no vol tornar cap a casa. Enviarà una nota de rescat : envien 6.000 € o remito cadaver.
Tots ens s´ho agafem la mar de bé i amb alegria, que no sempre ens ha acompanyat.
Han sigut molts de díes i terrenys molt dolents, díes que hem patit per la gasolina, per trobar un lloc per dormir, francament molt dur.
Però ha valgut la pena.
Acabem de venir de sopar i hem brindat per lo bé que ha anat tot plegat.
Malgrat les meves 3 caigudes i les 2 d´en Moncho , sempre hem conduit amb molt de cuidado.
Sabiem que cualsevol descuit , cualsevol caiguda, si la tens a casa, fas repós i ja està.
Aqui tant lluny de casa la cosa es pot complicar i molt.
Jo era de bon troç la persona amb menys experiéncia de nosaltres tres. El fet d´anar en molt de compte crec que ha sigut el factor principal de aconseguir el nostre repte.
Fins i tot aquest vespre en Moncho ha comentat que el fet d´anar tota l´estona al darrera meu creu que l´ha salvat de caure més vegades.
Amb el HORRIPIO és molt futut. Sempre et sembla que has agafat el carril equivocat i que per l´altre podríes anar millor, canvies i veus que tampoc vas bé. Si a tot aixó hi sumes un vent d´espant fa que la cosa es compliqui molt i molt.
Suposo que si saps m,olt d´anar per pistes vas més sobrat, però tens més risc de fer-te mal.
De vegades les pistes et semblen prou compactes i que donen per correr, però tot de cop t´apareix una muntanya de ripio i l´has de passar sí o sí.
Jo la veritat és que he tingut molta sort. La prudència m´ha ajdat a acoonseguir la meva fita, però os he de confesar que HA SIGUT MOLT I MOLT DUR.
Tant mateix la duressa de la 40 no compensa l´esforç, però la ruta Austral la repetería sense cap dubte i si mai hi voleu anar-hi, sens dubte heu de fer la ruta Austral Xilena: els paisatjes, la fauna, la varietat, els llacs, els pobles, les carenes, els gels, la gent.... sens dubte el millor que he fet.
Tenim amb la ruta 40 una especie de mite, però es que no hi ha res, només HORRIPIO i desert. A més ara l´estan asfaltant.... encara pitjor.
Ja em va comentar en Jordi de Tecnimoto : Eva veuràs una recta que no s´acaba mai , mai, mai i després de la recte unaltre recta encara més llarga......
A més el que pasa es que et distreus i es quand caus. Normalment vaas a uns 60-70 km/h i et pots fer suficienment mal per acabar l´aventura.
En Pasqual és un crack. Totes les seves previssions s´han complert perfectament. Es un gran estratega i molt ràpit en tot, a part d´un bon company de ruta.
D´en Moncho, unaltre crack. Ell diu que no vol tornar cap a casa. Enviarà una nota de rescat : envien 6.000 € o remito cadaver.
Tots ens s´ho agafem la mar de bé i amb alegria, que no sempre ens ha acompanyat.
Han sigut molts de díes i terrenys molt dolents, díes que hem patit per la gasolina, per trobar un lloc per dormir, francament molt dur.
Però ha valgut la pena.
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="109820"]Estic content, veig que guardes la senyera per un altre viatge, aixó vol dir que no penses pas abandonar, aixó m'agrada sentir. Vinga que tenim moltes ganes de veureus, feu el favor d'agafar l'avio ja , que ja esta bé tants dies. :D :D[/quote]
Santi, ja tornes anar a deshores.
Demà tornem les motos i agafem l´avió cap a Santiago de Xile. I el dissabte embarquem cap a casa i arrivarem el diumenge al matí.
Ja en tinc ganes .
Ara relax i tranquil.litat ;)
Santi, ja tornes anar a deshores.
Demà tornem les motos i agafem l´avió cap a Santiago de Xile. I el dissabte embarquem cap a casa i arrivarem el diumenge al matí.
Ja en tinc ganes .
Ara relax i tranquil.litat ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mareta" post="109821"]Bueno, ja estem... Han sigut molts de díes i terrenys molt dolents, díes que hem patit per la gasolina, per trobar un lloc per dormir, francament molt dur.
Però ha valgut la pena.[/quote]
Em quedo amb la darrera frase del missatge "ha valgut la pena". Aquest és el millor resum que podiem llegir. Vol dir que la balança es decanta cap al costat de la satisfacció (tot i que, tal com expliques, hi ha hagut moments especialment durs).
Celebro de tot cor que hagiu arribat sans i estalvis... i havent gaudit del viatge d'allò més !!!!
MOLTES FELICITATS A TOTS TRES !!!!! (ja tinc ganes de conèixer a en Moncho)
Ens veiem a Catalunya !!!! ;)
Em quedo amb la darrera frase del missatge "ha valgut la pena". Aquest és el millor resum que podiem llegir. Vol dir que la balança es decanta cap al costat de la satisfacció (tot i que, tal com expliques, hi ha hagut moments especialment durs).
Celebro de tot cor que hagiu arribat sans i estalvis... i havent gaudit del viatge d'allò més !!!!
Ens veiem a Catalunya !!!! ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
FELICITATS A TOTS TRES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!, si voleu la setmana vinent podem organitzar una sortida amb horripio, perquè vols dir que no el trobareu a faltar?

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el que esta clar es que el que es fa amb ilusio,acava be,en un viatge de tants km's es veritat el que dius lo millor es anar amb cautela que si aixi es complicat imaginat anar fent el esbojarrat,m'en alegro molt que tot aixi sortit tant rodo i que tingueu un bon viatge de tornada,trobarem a faltar las cronicas diarias,era com el telediario de la patagonia ;) ens veiem.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 26, 2010 11:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes Avui em llevo amb una sensació rara.
Aixó de llevar-me i no tinguer que correr a vestir-nos de "romans"( com diu en Pasqual), poguer preparar les maletes tranquil.lament....... aixó és nou.
Ara intentar encabir TOTA la roba dins les maletes , retornar les motos i volem a Santiago de Xile a dormir.
Allà en trovarem amb en José Luís, el colombia.
Apa, vaig a fer les maletes :roll: :roll:
Aixó de llevar-me i no tinguer que correr a vestir-nos de "romans"( com diu en Pasqual), poguer preparar les maletes tranquil.lament....... aixó és nou.
Ara intentar encabir TOTA la roba dins les maletes , retornar les motos i volem a Santiago de Xile a dormir.
Allà en trovarem amb en José Luís, el colombia.
Apa, vaig a fer les maletes :roll: :roll:
- Eva
- Presentats
Per cert, aquest vespre penjaré més fotos.
Hi han algunes fotos que per falta de conexió vaig deixar de publicar , a veure si aquest vespre les publico.
Apa, siau..... ;)
Hi han algunes fotos que per falta de conexió vaig deixar de publicar , a veure si aquest vespre les publico.
Apa, siau..... ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gearbox" post="109824"][quote user="Mareta" post="109821"]Bueno, ja estem... Han sigut molts de díes i terrenys molt dolents, díes que hem patit per la gasolina, per trobar un lloc per dormir, francament molt dur.
Ens veiem a Catalunya !!!! ;)[/quote]
Això mateix he pensat jo!!! Esperava llegir-ho un dia o altre, i per fí ho llegim. :ban
I et dic més, us informem que per nosaltres, els que estem a casa, també ens ha valgut la pena llegir les cròniques diaries dia si i dia també. ;)
Bon viatge de tornada.
Ens veiem a Catalunya !!!! ;)[/quote]
Això mateix he pensat jo!!! Esperava llegir-ho un dia o altre, i per fí ho llegim. :ban
I et dic més, us informem que per nosaltres, els que estem a casa, també ens ha valgut la pena llegir les cròniques diaries dia si i dia també. ;)
Bon viatge de tornada.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
FELICITATS I BONA TORNADA!!!!
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats