NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Steelman" post="97933"]On es moto expert?[/quote]
Concesionari Ducati a Girona
Concesionari Ducati a Girona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Gracies!
Aixi em cau una mica lluny per provar-la!!
A veure si a Tgna en tenen alguna de prova pq aquesta moto m´esta agradant i molt.
Aixi em cau una mica lluny per provar-la!!
A veure si a Tgna en tenen alguna de prova pq aquesta moto m´esta agradant i molt.
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Això rai, steelman, amb les kilometrades que et fas tu, això d'anar fins a Girona és un obrir i tancar d'ulls. A més a més, així tens excusa per anar a esmorzar per allà dalt i controlar una mica al sector Gironí, que no es descontroli massa :b9 :martell
Crec que la bella italiana bé mereix algun petit sacrifici, no?!
Jo, de moment, començaré a mirar patinets, m'han dit que ara treuran les novetats de cara al 2010 :martell :martell
Fins la propera :cerv
Crec que la bella italiana bé mereix algun petit sacrifici, no?!
Jo, de moment, començaré a mirar patinets, m'han dit que ara treuran les novetats de cara al 2010 :martell :martell
Fins la propera :cerv
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="James Bond" post="97901"][quote user="Randy-650" post="97853"]Estava llegint en una revista que té a més tot això, entre altres coses:
-4 ajusts de gestió electrònica, dues de 150 CV i dues de 100 CV. :shock:
-Primicia mundial en pneumàtics trail bi-goma Pirelli. :shock:
-engegada del motor sense clau convencional, amb sistema electrònic activat per proximitat. :shock:[/quote]
També porten pandereta ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No poden dur pandareta, el embrague es hidraulic!!!!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-4 ajusts de gestió electrònica, dues de 150 CV i dues de 100 CV. :shock:
-Primicia mundial en pneumàtics trail bi-goma Pirelli. :shock:
-engegada del motor sense clau convencional, amb sistema electrònic activat per proximitat. :shock:[/quote]
També porten pandereta ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No poden dur pandareta, el embrague es hidraulic!!!!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Personalment, m´agrada molt
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
He enviat un mail a Agusti Motos (concessionari oficial de Ducati a Tarragona)
M'han dit que fins al Maig no es posen a la venta, aixi que fins aquell moment no en poden tenir (ells ni ningu)
AIxi que sorpren lo de Moto expert no? :eyes :eyes
M'han dit que fins al Maig no es posen a la venta, aixi que fins aquell moment no en poden tenir (ells ni ningu)
AIxi que sorpren lo de Moto expert no? :eyes :eyes
Ex ...moltes coses
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Bones, Steelman que tingui les motos demanades, no vol pas dir que arriban ja, segons en Nito (Moto Expert), les esperan per mitjans/finals de Febrer. No voldria pas liar la troca, em tindria que haber explicat millor. Aquest cap de setmana em tinc que trobar amb una colla de M.Expert, clients, que em tinguin al corrent.
Sia11111111111111111111111111
Sia11111111111111111111111111
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Sidru" post="98063"]Bones, Steelman que tingui les motos demanades, no vol pas dir que arriban ja, segons en Nito (Moto Expert), les esperan per mitjans/finals de Febrer. No voldria pas liar la troca, em tindria que haber explicat millor. Aquest cap de setmana em tinc que trobar amb una colla de M.Expert, clients, que em tinguin al corrent.
Sia11111111111111111111111111[/quote]
Se sap alguna cosa de la MS1200 ? ... Ja estem a mitjans/finals de febrer !!!

[youtube]5PgHQWy5T18[/youtube]
Sia11111111111111111111111111[/quote]
Se sap alguna cosa de la MS1200 ? ... Ja estem a mitjans/finals de febrer !!!

[youtube]5PgHQWy5T18[/youtube]
Gas a la burra!!!
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Tot just comencen a sortir de la línia de producció...
http://www.soymotero.net/la-primera-ducati-multistrada-1200-2010-sale-de-la-linea-de-produccion
http://www.soymotero.net/la-primera-ducati-multistrada-1200-2010-sale-de-la-linea-de-produccion
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Espia" post="97380"]Dues màquines....wap!
[youtube]u5pXjBLFiEI[/youtube][/quote]
las "titis" son de serie o un extra ? :???:
[youtube]u5pXjBLFiEI[/youtube][/quote]
las "titis" son de serie o un extra ? :???:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 26, 2010 11:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.

- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
joanp55 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 26, 2010 11:35 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Joanst3" post="109848"][quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
jo t'haig de donar la rao,la meva reliquia Pantah 600 va com el primer dia,o sigui va,manteniment minim i duresa contrastada,la corretja li faig quan el canvi d'oli,haig de dir que es la mateixa que la monster actual (quina poca evolucio)ara no se perque treus a BMW per defensar Ducati,no cal,el que es porta al cor,ja pot fallar que l'estimes igual i entre tu i jo las Ducatis son molt macas pero fiables no ho son gaire,et parlo desde la perspectiva de 750 SS,916 i no et comento que la diversio que vaig tenir amb una Vento heredada que es d'aqui on els ve la fama,de l'epoca mototrans que no te res a veure amb les actuals .
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
jo t'haig de donar la rao,la meva reliquia Pantah 600 va com el primer dia,o sigui va,manteniment minim i duresa contrastada,la corretja li faig quan el canvi d'oli,haig de dir que es la mateixa que la monster actual (quina poca evolucio)ara no se perque treus a BMW per defensar Ducati,no cal,el que es porta al cor,ja pot fallar que l'estimes igual i entre tu i jo las Ducatis son molt macas pero fiables no ho son gaire,et parlo desde la perspectiva de 750 SS,916 i no et comento que la diversio que vaig tenir amb una Vento heredada que es d'aqui on els ve la fama,de l'epoca mototrans que no te res a veure amb les actuals .
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Joanst3" post="109848"][quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Doncs Joan, el mateix raonament podriem aplicar a les BMW, jo amb la GS cal problema ( deixa'm tocar fusta ) i en canvi he tingut vàires japonenses i he trencat 2 canvis ... i que consti que no soc cap drestaler :eyes , qualsevol màquina potencialment pot tenir problemes i evidentment dependrà del tracte que tingui que tinguis més números per quedar-te tirat, tot i que el factor sort també influeix.
pd: La majoria de motos amb gran kilometratge ( < 100.000 ) solen ser BMW's, no ? :mrgreen: encara que si es veritat que el model 800 bicilíndric està donat problemes :enfaduu
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio...[/quote]
No,no.....Als 24.000 kms es la revisió de la corretja de la distribució. Les revisions normals son als 12.000 kms. Avans eran als 10.000 kms. Jo tinc la meva ST3 amb gairebe 60.000 kms i està impecable, i ni un problema. Tanta mala fama que tenen les Ducatis........ Si li fas un bon rodatje, tal com ho diu el fabricant, no tens per que tenir problemes.
Passat pel foro de les BMW,s i sabras el que son tenir problemes, i que consti que no vull obrir ferides, tant sols treco una llança a favor de Ducati, i desmentir el topic inmerescut de la poca fiabilitat.
Una altre cosa son les mans de la gent que porta la moto. Si qui la porta es un destreler ja pot anar amb un tanc que segur que l'acaba trencant. Això es com tot. No es pot generalitzar. Anteriorment a la ST3 vaig tenir una Pan-european 1100, i tornant de Bilbao em vaig quedar amb 3 cilindres funcionant, per que em fallaba l'arribada de la corrent a una bujia. I això que es una Honda. I que!!!
Si parles amb la gent jove, que tenen RR,s, tots tenen problemes, però tant sols has de veure les estripades que fan per entendreu tot.
APA !!!!! ja m'he quedat descansat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Doncs Joan, el mateix raonament podriem aplicar a les BMW, jo amb la GS cal problema ( deixa'm tocar fusta ) i en canvi he tingut vàires japonenses i he trencat 2 canvis ... i que consti que no soc cap drestaler :eyes , qualsevol màquina potencialment pot tenir problemes i evidentment dependrà del tracte que tingui que tinguis més números per quedar-te tirat, tot i que el factor sort també influeix.
pd: La majoria de motos amb gran kilometratge ( < 100.000 ) solen ser BMW's, no ? :mrgreen: encara que si es veritat que el model 800 bicilíndric està donat problemes :enfaduu
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 26, 2010 12:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Gs12 red" post="109847"][quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.[/quote]
Juro que ho vaig llegir a Motociclismo i vaig al.lucinar, amb això de les revisions als 24.000. Devia der una errada de la revista.
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.[/quote]
Juro que ho vaig llegir a Motociclismo i vaig al.lucinar, amb això de les revisions als 24.000. Devia der una errada de la revista.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
WEB ACTUALITZADA:
http://www.multistrada.ducati.com/jspducatimultistrada/index.jsp?lang=it
podeu fer click a les opcions de la dreta per veure els diferentes videos de publicitat.
Em cau la baba.
Salut.
http://www.multistrada.ducati.com/jspducatimultistrada/index.jsp?lang=it
podeu fer click a les opcions de la dreta per veure els diferentes videos de publicitat.
Em cau la baba.
Salut.
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: NOVES DADES DUCATI MULTIESTRADA 2010
[quote user="Storm" post="109868"][quote user="Gs12 red" post="109847"][quote user="Storm" post="109845"]Trobo que és una bomba estètica. M'agrada moltíssim, i té programades les revisions cada 24.000 km!!!
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.[/quote]
Juro que ho vaig llegir a Motociclismo i vaig al.lucinar, amb això de les revisions als 24.000. Devia der una errada de la revista.[/quote]
Doncs miran be la web que diu Leclerk semble que si que les revisions son als 24.000 km,s . Si es aixi es una passada.
I tot i així, no me la compraria. No me'n refio... Prejudicis sense fonament? Potser sí[/quote]
No se quines revisions serán als 24000 Kms. ( m´imagino canvi de bujies ? i reglatge de vàlvules ) però els canvis d´oli i filtre
seràn com a màxim als 8000/10000 Kms. i més amb 150 cv i un V2 de 1200 cc.[/quote]
Juro que ho vaig llegir a Motociclismo i vaig al.lucinar, amb això de les revisions als 24.000. Devia der una errada de la revista.[/quote]
Doncs miran be la web que diu Leclerk semble que si que les revisions son als 24.000 km,s . Si es aixi es una passada.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS