Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Acabo de parlar amb la mama diu que aniran a laeroport a mira si li poden donar un bitllet de avio
el diari que surt jo el tinc .
Mama torna aviat et trobo a falta. L'Altre setmana tinc un examen de mates es facil els nombres decimals.
:D :D :D :D :flor :flor :flor
el diari que surt jo el tinc .
Mama torna aviat et trobo a falta. L'Altre setmana tinc un examen de mates es facil els nombres decimals.
:D :D :D :D :flor :flor :flor
Mar l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 7:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dv. feb. 12, 2010 11:35 am
Mareta, Moncho y Pascual,
Hace 10 min en peridiodico La Tercera
salu2,
Imposible
Aeropuerto de Santiago restablece el viernes los vuelos al exterior
Casi la mitad de los vuelos que debió desviar Lan Airlines ya aterrizaron en la capital. Hoy podrían autorizarse las salidas si no existen problemas con el sistema de distribución de combustible para los aviones.
Cuatro vuelos, procedentes desde Guayaquil, Auckland, Miami y México, fueron las primeras llegadas que registró el sábado el aeropuerto Arturo Merino Benítez (AMB), tras el cierre del terminal a causa del terremoto. Ayer aterrizaron otros seis; en tanto que tres están pendientes para asignarles fecha de retorno y así sumarse a los nueve ya programados que deberían regresar a más tardar hoy. Sólo uno ha sido cancelado, proveniente desde Lima.
La salida de aeronaves, que aún no están autorizadas, podrían recibir luz verde hoy, cuando se resuelva una de las mayores dudas que persisten: el funcionamiento de la distribución de combustible hacia las naves, dijo Pablo Ortega, secretario general de la Dirección General de Aeronáutica Civil (Dgac).
Las salidas podrían iniciarse durante a más tardar, mañana, dependiendo de la evaluación que se haga en una reunión de las tres de la tarde de hoy. Por ello, en el aeropuerto trabajan a toda máquina en la limpieza del terminal y en la habilitación del sector de vuelos nacionales, que fue menos afectado por el terremoto, para la recepción de público.
El Ministerio de Obras Públicas (MOP) informó anoche que esperan restablecer los vuelos internacionales el viernes. Las operaciones locales, en tanto, se retomarán en la semana.
Según Ortega, "se habilitarán 5 a 6 puentes de embarques" para permitir el funcionamiento inicial del aeropuerto, mientras se trabaja en la normalización del recinto.
Otro de los problemas en el terminal es el acceso del aeropuerto, especialmente en la plataforma que lleva hacia el tercer piso.
En condiciones normales, el aeropuerto de Santiago promedia unas 380 operaciones de salida y llegada al día.
Hace 10 min en peridiodico La Tercera
salu2,
Imposible
Aeropuerto de Santiago restablece el viernes los vuelos al exterior
Casi la mitad de los vuelos que debió desviar Lan Airlines ya aterrizaron en la capital. Hoy podrían autorizarse las salidas si no existen problemas con el sistema de distribución de combustible para los aviones.
Cuatro vuelos, procedentes desde Guayaquil, Auckland, Miami y México, fueron las primeras llegadas que registró el sábado el aeropuerto Arturo Merino Benítez (AMB), tras el cierre del terminal a causa del terremoto. Ayer aterrizaron otros seis; en tanto que tres están pendientes para asignarles fecha de retorno y así sumarse a los nueve ya programados que deberían regresar a más tardar hoy. Sólo uno ha sido cancelado, proveniente desde Lima.
La salida de aeronaves, que aún no están autorizadas, podrían recibir luz verde hoy, cuando se resuelva una de las mayores dudas que persisten: el funcionamiento de la distribución de combustible hacia las naves, dijo Pablo Ortega, secretario general de la Dirección General de Aeronáutica Civil (Dgac).
Las salidas podrían iniciarse durante a más tardar, mañana, dependiendo de la evaluación que se haga en una reunión de las tres de la tarde de hoy. Por ello, en el aeropuerto trabajan a toda máquina en la limpieza del terminal y en la habilitación del sector de vuelos nacionales, que fue menos afectado por el terremoto, para la recepción de público.
El Ministerio de Obras Públicas (MOP) informó anoche que esperan restablecer los vuelos internacionales el viernes. Las operaciones locales, en tanto, se retomarán en la semana.
Según Ortega, "se habilitarán 5 a 6 puentes de embarques" para permitir el funcionamiento inicial del aeropuerto, mientras se trabaja en la normalización del recinto.
Otro de los problemas en el terminal es el acceso del aeropuerto, especialmente en la plataforma que lleva hacia el tercer piso.
En condiciones normales, el aeropuerto de Santiago promedia unas 380 operaciones de salida y llegada al día.
-
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dv. feb. 12, 2010 11:35 am
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Bueno :
1.- ja tinc el pasaport
2.- evidenment els diners que acompanyaban el pasaport han desaparescut ( així s´ho hagin de gastar tot en medicines)
3.- hem anat 3 vegades a Lan per veure si ens reprogramen el vol.- res de res
4.- sembla que a Iberia ens faran més cas. A veure si demà ens truquen.
5.- ja he comprat una maleta de mà.
6.- en Moncho ha preparat una operació de rescat de les maletes . Ens vestirem de segurates i anirem a inspeccionar la zona afectada. Mentre en Moncho vigila, jo m´emporto les 3 maletes i els 3 cascs. Si cola bé, sino anem de dret a la garjola.
7.- en cas que no ens reprogramin aviat estem contenplant la posibilitat de retornar en balsa. La precarietat de la nostra situació fa que intentem trobar solucions rápides.
8.- en el hotel ja tenim ascensor, però no tenim aigua calenta, de manera que cantem un munt al dutxar-nos, no de plaer, sino de fret.
Apa estem bé, però jo estaria millor a casa ;) :kiss :kiss
Per cert, moltes gracies per les vostres trucades d´anims i els missatges.
Ja tinc carregador i el meu móbil esta operatiu.
Avui m´han trocat de Catalunya radio i a n´en Pasqual d´el Punt.
Apa fins aviat.
1.- ja tinc el pasaport
2.- evidenment els diners que acompanyaban el pasaport han desaparescut ( així s´ho hagin de gastar tot en medicines)
3.- hem anat 3 vegades a Lan per veure si ens reprogramen el vol.- res de res
4.- sembla que a Iberia ens faran més cas. A veure si demà ens truquen.
5.- ja he comprat una maleta de mà.
6.- en Moncho ha preparat una operació de rescat de les maletes . Ens vestirem de segurates i anirem a inspeccionar la zona afectada. Mentre en Moncho vigila, jo m´emporto les 3 maletes i els 3 cascs. Si cola bé, sino anem de dret a la garjola.
7.- en cas que no ens reprogramin aviat estem contenplant la posibilitat de retornar en balsa. La precarietat de la nostra situació fa que intentem trobar solucions rápides.
8.- en el hotel ja tenim ascensor, però no tenim aigua calenta, de manera que cantem un munt al dutxar-nos, no de plaer, sino de fret.
Apa estem bé, però jo estaria millor a casa ;) :kiss :kiss
Per cert, moltes gracies per les vostres trucades d´anims i els missatges.
Ja tinc carregador i el meu móbil esta operatiu.
Avui m´han trocat de Catalunya radio i a n´en Pasqual d´el Punt.
Apa fins aviat.
- Eva
- Presentats
Per cert, aquest any volia fer més viatges però amb la sort que tinc , em penso que el més lluny que aniré serà a Montserrat.
Ja sé que no os ho creure-ho ;) . It´s a good try.
Ja sé que no os ho creure-ho ;) . It´s a good try.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="110399"]Per cert, aquest any volia fer més viatges però amb la sort que tinc , em penso que el més lluny que aniré serà a Montserrat.
Ja sé que no os ho creure-ho ;) . It´s a good try.[/quote]
No m'ho crec pas. :mrgreen:
No m'ho crec pas. :mrgreen:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja falta poc!
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="110400"][quote user="Mareta" post="110399"]Per cert, aquest any volia fer més viatges però amb la sort que tinc , em penso que el més lluny que aniré serà a Montserrat.
No m'ho crec pas. :mrgreen:[/quote]
Veus ????!!!!!!!!
Estic perdent tota la meva credibilitat ;)
No m'ho crec pas. :mrgreen:[/quote]
Veus ????!!!!!!!!
Estic perdent tota la meva credibilitat ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Storm" post="110401"]Ja falta poc![/quote]
A veure si demà ens reprogramen el vol i dijous o divendres arribem a casa ;) .
A veure si demà ens reprogramen el vol i dijous o divendres arribem a casa ;) .
- Eva
- Presentats
-
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dj. feb. 11, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Eva, aixó s´acaba , ÀNIMS¡¡¡¡ Tots us estem esperant
- Eva
- Presentats
[quote user="Montgri" post="110413"]Eva, aixó s´acaba , ÀNIMS¡¡¡¡ Tots us estem esperant[/quote]
Ostres Pilar, acabo de veure un vol a Madrid reprogramat per demà al vespre.
A veure si aconseguim plaça.
Demà al matí a primera hora estarem a les oficines per veure si aconseguim plaça.
Bona nit
Demà al matí a primera hora estarem a les oficines per veure si aconseguim plaça.
Bona nit
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="110414"][quote user="Montgri" post="110413"]Eva, aixó s´acaba , ÀNIMS¡¡¡¡ Tots us estem esperant[/quote]
Bona nit[/quote]
Encara que sigui assentats a terra o al compartimen de maletes, peró a dins
Bona nit[/quote]
Encara que sigui assentats a terra o al compartimen de maletes, peró a dins

- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="110417"][quote user="Mareta" post="110414"][quote user="Montgri" post="110413"]Eva, aixó s´acaba , ÀNIMS¡¡¡¡ Tots us estem esperant[/quote]
Bona nit[/quote]
Encara que sigui assentats a terra o al compartimen de maletes, peró a dins[/quote]
Oi tant, Santi ;) .
Bona nit[/quote]
Encara que sigui assentats a terra o al compartimen de maletes, peró a dins[/quote]
Oi tant, Santi ;) .
- Eva
- Presentats
Aquest vespre ha sigut molt tranquil i sense répliques.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Caram Mareta... però que fas llevada a aquestes hores ?
Quina hora és ara a Xile ????
Quina hora és ara a Xile ????
- Eva
- Presentats
Per cert, en Moncho va die que si sortim avui o demà, es canvia la moto per una gs.
Desprès de fer el viatge amb la 650gs i veient el que resisteixen, ha quedat encantat.
La veritat és que la 650 es una moto ideal per suportar el combinat que varem fer nosaltres.
Mira que les varem fer patir. Penseu que la Austral estava plena de sots , però sots de veritat que no podies esquivar perquè eran un darrera l´altra. Al principi et feia mal el cor, però després només acceleraves i ja està.
En Moncho, malgrat la seva moto ens va donar problemes, ell és un mega crack de la mecànica. On jo hauria trucat el RACC, ell ho arregla tot en un plis plas. Ja li dic jo que es " muy apañao".
En aquest viatge he aprés bastant de motos, perquè en Pasqual només mira publicitat de motos per el i-phone. A més moltes vegades a la taula acabem parlant de motos. O sigui que de mica en mica començo a entendre un nou llenguatge, el de les motos
Desprès de fer el viatge amb la 650gs i veient el que resisteixen, ha quedat encantat.
La veritat és que la 650 es una moto ideal per suportar el combinat que varem fer nosaltres.
Mira que les varem fer patir. Penseu que la Austral estava plena de sots , però sots de veritat que no podies esquivar perquè eran un darrera l´altra. Al principi et feia mal el cor, però després només acceleraves i ja està.
En Moncho, malgrat la seva moto ens va donar problemes, ell és un mega crack de la mecànica. On jo hauria trucat el RACC, ell ho arregla tot en un plis plas. Ja li dic jo que es " muy apañao".
En aquest viatge he aprés bastant de motos, perquè en Pasqual només mira publicitat de motos per el i-phone. A més moltes vegades a la taula acabem parlant de motos. O sigui que de mica en mica començo a entendre un nou llenguatge, el de les motos
- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="110437"]Caram Mareta... però que fas llevada a aquestes hores ?
Quina hora és ara a Xile ????[/quote]
Hola Josep,
son les 5:15 de la matinada.
Al hotel hi fa calor i de vegades costa de agafar el son.
A més a les 9 tenim que estar a les oficines de LAN, a veure si aconseguim plaça per sortir en un vol programat per aquest vespre.
Unaltre tema serà intentar recuperar les maletes que crec que deuen estar sota les runes :???: :???: :???: .
Fins aviat.
Per cert, et queda molt bé el peto groc.
Quina hora és ara a Xile ????[/quote]
Hola Josep,
son les 5:15 de la matinada.
Al hotel hi fa calor i de vegades costa de agafar el son.
A més a les 9 tenim que estar a les oficines de LAN, a veure si aconseguim plaça per sortir en un vol programat per aquest vespre.
Unaltre tema serà intentar recuperar les maletes que crec que deuen estar sota les runes :???: :???: :???: .
Fins aviat.
Per cert, et queda molt bé el peto groc.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Això si que és matinar, Mareta.
Gràcies per lo del peto, però veig que els "oficials" no m'el deixaran portar gaire. :???:
No t'he trucat perquè hem estat informats a través del fòrum en tot moment. També he pensat que necessitariu el mòbil per parlar amb els vostres.
A veure si teniu sort i podeu agafar el vol avui. Ja ens diras el que.
Gràcies per lo del peto, però veig que els "oficials" no m'el deixaran portar gaire. :???:
No t'he trucat perquè hem estat informats a través del fòrum en tot moment. També he pensat que necessitariu el mòbil per parlar amb els vostres.
A veure si teniu sort i podeu agafar el vol avui. Ja ens diras el que.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Au, Eva
Que ja tenim ganes de que estigueu a casa tots plegats i abraçar als teus , que ja toca !!!!!!!
Ara un cop estiguis situada , disfrutaràs de veritat, recordant, explicant i revivint el viatge.
:roll: :roll: :roll:
Que ja tenim ganes de que estigueu a casa tots plegats i abraçar als teus , que ja toca !!!!!!!
Ara un cop estiguis situada , disfrutaràs de veritat, recordant, explicant i revivint el viatge.
:roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 02, 2010 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.