INFORMÀTICA
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
INFORMÀTICA
Aquests darrers dies s'han produït diverses notícies referents a la informàtica, la jubilació de l'explorer 6 (altrament dit, colador) i la detenció de tres piratilles (eren uns arreplegats que havien comprat programes de submissió de terminals via remota (zombies), però tenien 13 milions d'ordinador al seu abast.
La primera és fàcilment solucionable, cal tenir sempre el navegador actualitzat (versió 8), sempre que es faci servir l'explorer, o mozilla o crhome o safari, etc...
La segona notícia és prou tranquilitzadora pels que estem tot el dia navegant, però cal tenir un antivirus amb cara i ulls actualitzat. A part de les versions de pagament hi ha aquesta, que és gratuïta i va guanyar el premi a millor antivirus gratuït del 2009, no consumeix gaires recursos (no ralentitza gaire l'ordinador) i és prou eficient sempre que no siguem adictes a "tetas.com" o "ruleta.com". Això sí, s'ha de validar prèviament el sistema operatiu (no es pot posar amb windows pirata).
Amb la informàtica s'ha d'anar sempre amb condó.... :mrgreen:
La primera és fàcilment solucionable, cal tenir sempre el navegador actualitzat (versió 8), sempre que es faci servir l'explorer, o mozilla o crhome o safari, etc...
La segona notícia és prou tranquilitzadora pels que estem tot el dia navegant, però cal tenir un antivirus amb cara i ulls actualitzat. A part de les versions de pagament hi ha aquesta, que és gratuïta i va guanyar el premi a millor antivirus gratuït del 2009, no consumeix gaires recursos (no ralentitza gaire l'ordinador) i és prou eficient sempre que no siguem adictes a "tetas.com" o "ruleta.com". Això sí, s'ha de validar prèviament el sistema operatiu (no es pot posar amb windows pirata).
Amb la informàtica s'ha d'anar sempre amb condó.... :mrgreen:
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 03, 2010 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: INFORMÀTICA
Gràcies Jordi, a la xarxa qualsevol precaució es poca, condó i a vegades doble ;)
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ara s'ha d'anar amb peus de plom, hi ha molta usurpació d'identitat i molta merda. Soposo que amb tant d'atur....la gent té més temps.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 03, 2010 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gracies per fer-nos-ho saber. :D
Et moc aquest fil a la cerveseta, lloc més adient.
Et moc aquest fil a la cerveseta, lloc més adient.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jordi, és relament millor que el panda, tu dic perquè el panda és el que utilitzo jo. Si em dius que si el trec i posso aquest.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El Panda..te molta fama i esta prou be, pero agafa molts recursos de la maquina.
Un bon antivirus també es el Avast.
Aquest de Microsfot tambe esta molt be.
Gracies Jordi per l´avis, com diu el Ramon, sempre hem d´anar en compte.
Per cert, en relacio a la noticia dels Ordinadors Zoombies, em va fer gracia el guardia civil que va sortir per TV3,
Deia que els detinguts eren uns arreplegats, que per 4 cuartos varen fer el qeu varen fer, pero que haurien tingut poder per fer moooolt mes mal, pero que com eren tan poc llestos, varen tenir aquesta sort.
Un bon antivirus també es el Avast.
Aquest de Microsfot tambe esta molt be.
Gracies Jordi per l´avis, com diu el Ramon, sempre hem d´anar en compte.
Per cert, en relacio a la noticia dels Ordinadors Zoombies, em va fer gracia el guardia civil que va sortir per TV3,
Deia que els detinguts eren uns arreplegats, que per 4 cuartos varen fer el qeu varen fer, pero que haurien tingut poder per fer moooolt mes mal, pero que com eren tan poc llestos, varen tenir aquesta sort.
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Una pregunta als entesos:
- Hi ha alguna manera sencilla per saber si el teu ordinador és un "zombi"????
El meu fa temps que sembla que va molt a poc a poc i alguns cops li costa de carregar les págines. Ara si ara no.
Diria que des de que vaig cambiar l'ADSL de 3 megas a 6 megas va mes lent. És un zombi l'ordinador???
A veure els entesos si em podeu iluminar en aquest tema. ;)
Salut.
El meu fa temps que sembla que va molt a poc a poc i alguns cops li costa de carregar les págines. Ara si ara no.
Diria que des de que vaig cambiar l'ADSL de 3 megas a 6 megas va mes lent. És un zombi l'ordinador???
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="110846"]Una pregunta als entesos:
Salut.[/quote]
Passa-hi l' Spybot - Search & Destroy, el pots trobar a Softonic.com.
Vsssssss
007
Salut.[/quote]
Passa-hi l' Spybot - Search & Destroy, el pots trobar a Softonic.com.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
:b9 :b9 :b9
Fà gràcia això que Microsoft tingui un antivirus quan fa un temps és deia «És Windows un virus ?»
Esta es la gran duda. He aquí lo que los virus hacen:
* Se multiplican rápidamente. Windows también.
* Los virus usan valiosos recursos del sistema, y hacen que todo funcione mas lento. Windows también.
* Los virus, de un momento a otro y sin previo aviso pueden dañar tu disco duro. Windows también.
* Los virus ocasionalmente harán que el usuario sospeche que su sistema es muy lento y comprará nuevo hardware. Windows también.
Hasta ahora parece que Windows es un virus, sin embargo, existen diferencias fundamentales:
* Los virus están bien documentados por sus autores. Windows no.
* Los virus están funcionando correctamente en la mayoría de los sistemas. Windows no.
* Su código de programación es rápido, compacto y eficiente y tienden a ser más sofisticados conforme van madurando. En Windows no.
* Los virus son gratuitos. Windows no.
Entonces en que quedamos, ¿es Windows un virus o no?
;-)
Per si de cas, si no podeu prescindir de Windows, vigileu i protegiu-vos adequadament ;)

Fà gràcia això que Microsoft tingui un antivirus quan fa un temps és deia «És Windows un virus ?»
* Los virus usan valiosos recursos del sistema, y hacen que todo funcione mas lento. Windows también.
* Los virus, de un momento a otro y sin previo aviso pueden dañar tu disco duro. Windows también.
* Los virus ocasionalmente harán que el usuario sospeche que su sistema es muy lento y comprará nuevo hardware. Windows también.
Hasta ahora parece que Windows es un virus, sin embargo, existen diferencias fundamentales:
* Los virus están funcionando correctamente en la mayoría de los sistemas. Windows no.
* Su código de programación es rápido, compacto y eficiente y tienden a ser más sofisticados conforme van madurando. En Windows no.
;-)
Per si de cas, si no podeu prescindir de Windows, vigileu i protegiu-vos adequadament ;)

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 04, 2010 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Ja que estem amb l'antivirus, demano als informàtics: què en penseu de l'antivirus AVG Free?. Tinc algun company que se l'ha posat i em diuen que és una molt bona opció... Com que no en sé, doncs pregunto als que sí saben... :roll: :roll: :roll: ;) ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="110889"]:b9 :b9 :b9
;-)
[/quote]
Molt bo ramon!!!
Ahir ho estva comentant a la feina, aixo de qeu el pitjor virus es diu WINDOWS. JAJAJ
;-)

Molt bo ramon!!!
Ahir ho estva comentant a la feina, aixo de qeu el pitjor virus es diu WINDOWS. JAJAJ
Ex ...moltes coses
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Jo faig servir el Kaspersky Internet Security 2010 que es la suite que mes m'ha convençut de totes les que he arribat a provar. M'ha convençut fins a tal punt que n'he comprat la llicencia, cosa impensable en mi :lol: :lol: :lol:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Boolean" post="110927"]Jo faig servir el Kaspersky Internet Security 2010 que es la suite que mes m'ha convençut de totes les que he arribat a provar. M'ha convençut fins a tal punt que n'he comprat la llicencia, cosa impensable en mi :lol: :lol: :lol:[/quote]
Dic exactament el mateix amb totes les paraules ;)
Dic exactament el mateix amb totes les paraules ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Siono1000" post="110846"]Una pregunta als entesos:
Salut.[/quote]
Responent a la qüestió d'en Siono...jo d'anti-virus tinc l'Avast que és gratuït i en un parell d'anys no m´ha entrat res de res.
Pel tema que em comentes de que cada vegada l'ordenador et va més lent, crec que pot ser per que hauries de passar-li un cop cada setmana, més o menys un netejador... que vull dir, doncs un programa que et tregui les cookies, els temporals i tota la porqueria que va embrutant l'ordenador pel sol fet de navegar.
Jo faig servir el ccleaner i em va força be, pots fer una bona neteja, sense manies de la màquina.
http://www.ccleaner.com/
...i a més a més és gratis i en català.
Salut! ;)
Salut.[/quote]
Responent a la qüestió d'en Siono...jo d'anti-virus tinc l'Avast que és gratuït i en un parell d'anys no m´ha entrat res de res.
Pel tema que em comentes de que cada vegada l'ordenador et va més lent, crec que pot ser per que hauries de passar-li un cop cada setmana, més o menys un netejador... que vull dir, doncs un programa que et tregui les cookies, els temporals i tota la porqueria que va embrutant l'ordenador pel sol fet de navegar.
Jo faig servir el ccleaner i em va força be, pots fer una bona neteja, sense manies de la màquina.
http://www.ccleaner.com/
...i a més a més és gratis i en català.
Salut! ;)
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ondia!!!
A la fi me creuré que en sé i tot d'informàtica !!! :mrgreen: :mrgreen:
Jo també n'estic content de l'Avast i del netejador Ccleaner
Apa, siau
A la fi me creuré que en sé i tot d'informàtica !!! :mrgreen: :mrgreen:
Jo també n'estic content de l'Avast i del netejador Ccleaner
Apa, siau
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
L'Avast pinta molt bé, és en català, pots actualitzar-lo a través de proxy, la llicència home és gratuïta (encara que t'hagis de registrar) ... però jo no el faig servir ;)
A la feina fem servir el McAfee Enterprise amb ePolicy Orchestrator i accés telefònic hotline.
A casa no en tinc necessitat d'antivirus ;)
A la feina fem servir el McAfee Enterprise amb ePolicy Orchestrator i accés telefònic hotline.
A casa no en tinc necessitat d'antivirus ;)
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Bravo" post="110892"]Ja que estem amb l'antivirus, demano als informàtics: què en penseu de l'antivirus AVG Free?. Tinc algun company que se l'ha posat i em diuen que és una molt bona opció... Com que no en sé, doncs pregunto als que sí saben... :roll: :roll: :roll: ;) ;)[/quote]
Eiiiiiii, moltes mercès nois pel vostre ajut.
Eiiiiiii, moltes mercès nois pel vostre ajut.