3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Juny 2010 Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
[quote user="Joanclapegol" post="110930"]K tal 19-20 de Juny? No veig k hi hagui cap sortida programada, akest cap de setmana.[/quote]
El 20 de juny hi ha la sortida mensual de mototurisme.
El 20 de juny hi ha la sortida mensual de mototurisme.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
3-4 Juliol Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Una altre vegada teniu rao; ja he canviat les notes on surtia l'altre data, disculpeu de nou. Us sembla 3-4 de Juliol?
S'accepten sugerències, per això...
S'accepten sugerències, per això...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 11:58 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
3-4 Juliol Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Steelman, com es fa per esborrar un msg? No veig l'opció "Eliminar"...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 12:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 290
3-4 de juliol es bona data.
Apunta'm a provisionals ;)
Lo d´esborrar un missatge nomes podem els administradors
Apunta'm a provisionals ;)
Lo d´esborrar un missatge nomes podem els administradors
Ex ...moltes coses
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Ok, tot i que s'ha de definir si a tothom els hi van bé el 3 i 4 de Juliol... De moment ja som 6 motos + acompanyants!!!
Ara faltarà veure si a la penya encara hi ha qui té "l'esperit woodstock" i anem en tendes de campanya a dalt la muntanya per dormir , o més aviat la penya a desemvolupat l'esperit "hoteletcincestrellesStock". Jeje...ens fem grans..
O NO? veurem, veurem.....
En cas de que finalment anem rotllo "woodstock", afeguiré a la ressenya un llistat del material a portar.
Ara faltarà veure si a la penya encara hi ha qui té "l'esperit woodstock" i anem en tendes de campanya a dalt la muntanya per dormir , o més aviat la penya a desemvolupat l'esperit "hoteletcincestrellesStock". Jeje...ens fem grans..
O NO? veurem, veurem.....
En cas de que finalment anem rotllo "woodstock", afeguiré a la ressenya un llistat del material a portar.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 11:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola Joan!
Primer de tot felicitats per muntar una sortida tan ben presentada i amb tanta bona pinta. ;)
Una pregunta... amb moto de carretera podríem venir fins a Sort i poder fer la part de muntanya?
També soc un enamorat de la muntanya, o sigui que si pot ser apunta'ns com a provisional (Montse i Panotxa), que d'aquí al Juliol encara queda.
Soc partidari d'anar amb tenda de campanya.
Salut! ;)
Primer de tot felicitats per muntar una sortida tan ben presentada i amb tanta bona pinta. ;)
Una pregunta... amb moto de carretera podríem venir fins a Sort i poder fer la part de muntanya?
També soc un enamorat de la muntanya, o sigui que si pot ser apunta'ns com a provisional (Montse i Panotxa), que d'aquí al Juliol encara queda.
Soc partidari d'anar amb tenda de campanya.
Salut! ;)
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Apuntats esteu!!!
Pel que fa al tema de venir amb moto de carretera i deixar-la a Espot (tot i que dius Sort, suposo k t’has confós), poder fer-ho, pots fer-ho, però crec que seria millor que deixéssiu la moto de carretera a Espuí, anant tots plegats (Prop de La Torre de Cabdella), que és on comença la pista de terra.
Una vegada allà, un parell de companys, una vegada haguessim descarregat dues motos al lloc d’acampada, tornariem enrere a buscar-vos amb els vostres estris, i us pujariem fins a dalt.
Si hi ha ganes, tot és possible!!!!!!!!
Imatge de la pista que haurem de fer (on hi ha el ninot, comença la patejada):

Pel que fa al tema de venir amb moto de carretera i deixar-la a Espot (tot i que dius Sort, suposo k t’has confós), poder fer-ho, pots fer-ho, però crec que seria millor que deixéssiu la moto de carretera a Espuí, anant tots plegats (Prop de La Torre de Cabdella), que és on comença la pista de terra.
Una vegada allà, un parell de companys, una vegada haguessim descarregat dues motos al lloc d’acampada, tornariem enrere a buscar-vos amb els vostres estris, i us pujariem fins a dalt.
Si hi ha ganes, tot és possible!!!!!!!!
Imatge de la pista que haurem de fer (on hi ha el ninot, comença la patejada):
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 7:47 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
L'any passat per vacances d'estiu vaig esta una semana a Xerallo (amb cotxe) i vaig pensar, ostras, si haguesi vingut amb moto, que guapo tot aixo... doncs apunteu-me provisional que d'aqui al juliol...
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Trovo que és una proposta molt interssant. Voldria saber si les pistes de veritat permeten circular amb una gs, sense trindre que cambiar les gomes d origen.
Deixam com provisional + 2, si els dias son 3 i 4 de juliol
Deixam com provisional + 2, si els dias son 3 i 4 de juliol
Compartir la carretera
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Mira que em feia gràcia vindre amb el meu fill, però en aquestes dates em sembla que seré molt lluny.
De moment no m'esborreu de provisional, però... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Quina moguda més maca!!!
Salut!!!
Mira que em feia gràcia vindre amb el meu fill, però en aquestes dates em sembla que seré molt lluny.
De moment no m'esborreu de provisional, però... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Quina moguda més maca!!!
Salut!!!
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
de moment m'he guardat el cap de setmana, no se com estare de feina, pero apunta un provisional
v'sss
de moment m'he guardat el cap de setmana, no se com estare de feina, pero apunta un provisional
v'sss
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Quants? 9 Motos+acompanyants !!!!
Wowh!! No, si al final hi haurà sortida Trail..... GAAASSSSSSSSSSSSS.
La sortida es podrà fer perfectament amb neumàtics de carretera, no hi patiu. De totes formes, hi aniré abans per veure com està tot. Akesta ruta, la vaig fer ara fa dos anys com a guia de quads (no m'hi dedico, però m'agrada el tema), i no hi havia ni la més mínima dificultat. Només recordo una pujada d'uns 6 metres de desnivell, d'uns 35-40º. Però era una pista de terra, per tant hauré de comprovar "in situ" com està abans de que hi anem.
i repeteixo: GGGGGAAAAAAAASSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! jeje
Wowh!! No, si al final hi haurà sortida Trail..... GAAASSSSSSSSSSSSS.
La sortida es podrà fer perfectament amb neumàtics de carretera, no hi patiu. De totes formes, hi aniré abans per veure com està tot. Akesta ruta, la vaig fer ara fa dos anys com a guia de quads (no m'hi dedico, però m'agrada el tema), i no hi havia ni la més mínima dificultat. Només recordo una pujada d'uns 6 metres de desnivell, d'uns 35-40º. Però era una pista de terra, per tant hauré de comprovar "in situ" com està abans de que hi anem.
i repeteixo: GGGGGAAAAAAAASSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! jeje
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 5:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
http://4.bp.blogspot.com/_udIxeQ_Gmus/S ... G_4438.JPG
aquesta foto correspont a d'alt del tot de les pistees d'esqui d'spot, veniemt de lapntiga estació d'esqui de llessui, la veritat es que es tracte d'una preciosa ruta i fàcil ... les vistes impresionants.
http://motardsbmw.blogspot.com/2009/07/ ... durni.html
[youtube]6WT2oz6k1QA[/youtube]
aquesta foto correspont a d'alt del tot de les pistees d'esqui d'spot, veniemt de lapntiga estació d'esqui de llessui, la veritat es que es tracte d'una preciosa ruta i fàcil ... les vistes impresionants.
http://motardsbmw.blogspot.com/2009/07/ ... durni.html
[youtube]6WT2oz6k1QA[/youtube]
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2010 11:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Bona gravació de vídeo!!!
De fet, en la ruta en ATVs que vaig fer ara fa aquests dos anys, varem estar quatre dies de ruta; el primer, De Espuí fins a Vielha passant per Montgarri, després una circular molt maca que també es pot fer amb les GS per la Vall d’Aran, i finalment de Vielha a Espuí, però com tu dius, passant per l’antiga estació d’esquí de Llessui.
De fet, quan vaig pensar en aquesta travessa amb Trails pesades, vaig pensar en fer València d’Àneu-Montgarri Vielha(dormint en tendes o al refugi que hi ha a Montgarri)-, però al ser molt i molt típica vaig pensar en aquesta altre...
Si algú vol els tracks d’aquesta sortida, que me’ls demani, i els hi passo.
Per cert, avia’m si t’apuntes a venir!!!
Ruta complerta que varem fer en ATV el primer dia:
http://picasaweb.google.es/lh/photo/BzV ... directlink
De fet, en la ruta en ATVs que vaig fer ara fa aquests dos anys, varem estar quatre dies de ruta; el primer, De Espuí fins a Vielha passant per Montgarri, després una circular molt maca que també es pot fer amb les GS per la Vall d’Aran, i finalment de Vielha a Espuí, però com tu dius, passant per l’antiga estació d’esquí de Llessui.
De fet, quan vaig pensar en aquesta travessa amb Trails pesades, vaig pensar en fer València d’Àneu-Montgarri Vielha(dormint en tendes o al refugi que hi ha a Montgarri)-, però al ser molt i molt típica vaig pensar en aquesta altre...
Si algú vol els tracks d’aquesta sortida, que me’ls demani, i els hi passo.
Per cert, avia’m si t’apuntes a venir!!!
Ruta complerta que varem fer en ATV el primer dia:
http://picasaweb.google.es/lh/photo/BzV ... directlink
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 08, 2010 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Bon dia a tothom...
Donat que s'acosta la data provisional proposada seria bo saber a qui li agradaria assistir, per tal de decidir si es manté la travessa. Quedo a l'espera de les vostres contestes...
Donat que s'acosta la data provisional proposada seria bo saber a qui li agradaria assistir, per tal de decidir si es manté la travessa. Quedo a l'espera de les vostres contestes...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
ostres! m'havia passat per alt aquest fil. Ho trobo una proposta molt interessant. Haig de mirar el calendari, però apuntam com a provisional. Prefereixo la tenda.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Espia" post="117821"]ostres! m'havia passat per alt aquest fil. Ho trobo una proposta molt interessant. Haig de mirar el calendari, però apuntam com a provisional. Prefereixo la tenda.[/quote]
Eii! Tu tenda? :eyes :eyes Que t'has donat un cop de cap? ;) ;)
Eii! Tu tenda? :eyes :eyes Que t'has donat un cop de cap? ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Cristina_tgn" post="117826"][quote user="Espia" post="117821"]ostres! m'havia passat per alt aquest fil. Ho trobo una proposta molt interessant. Haig de mirar el calendari, però apuntam com a provisional. Prefereixo la tenda.[/quote]
Eii! Tu tenda? :eyes :eyes Que t'has donat un cop de cap? ;) ;)[/quote]
Com no hi han bungalows... :lol: :lol: :lol: :lol: ( i no porto companyia... :lol: )
Eii! Tu tenda? :eyes :eyes Que t'has donat un cop de cap? ;) ;)[/quote]
Com no hi han bungalows... :lol: :lol: :lol: :lol: ( i no porto companyia... :lol: )
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
apuntem com a provisional, que encara estic negociant coses amb la jefa :-)))
v'sss
apuntem com a provisional, que encara estic negociant coses amb la jefa :-)))
v'sss
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja em podeu retirar de la llista de provisionals
Serà impossible que pugui vindre
Mira que em sap greu perquè la proposta m'agrada molt i havia pensat vindre amb el meu fill gran, que la moto no li fa massa el pes però la muntanya sí.
Salut!!!
Serà impossible que pugui vindre
Mira que em sap greu perquè la proposta m'agrada molt i havia pensat vindre amb el meu fill gran, que la moto no li fa massa el pes però la muntanya sí.
Salut!!!