Ctra. De Les Maioles

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Ctra. De Les Maioles

Entrada Autor: GRUM » ds. març 06, 2010 5:04 pm

Doncs això, com que em queda relativament aprop de casa i no se si podré venir a la sortida del 21, vaig mirar el mapa de ruta i tot i ser-me tan propera, vaig veure que aquest primer tram de la ruta que fareu, d'Igualada fins a Calaf, no l'havia fet mai.
Ara feia uns dies que la volia anar a fer al migdia, aprofitant l'estona que tinc abans de tornar a treballar a la tarda, però no trobava el moment, a part de tenir la moto a mitges ja que estava sense filtre d'aire a l'espera del nou que me l'havien de fer portar.
Total, que avui dissabte, he dinat ràpid, m'he calçat l'uniforme i he anat a provar la Cabreta amb filtre (i una petita modificació) nou.
Primer m'ha costat una mica trobar la rotonda correcte ja que no hi havia cap indicació de Prats de Rei ni Calaf, simplement posava "les maioles".
Però, ai senyors, quan l'he trobat...
...jo només diré que ja podeu anar escalfant gomes i polint estreps, em se d'alguna VF... que potser polirà el cardan i tot :twisted: . Sincerament, a mi no m'agrada correr, però excepte per l'asfalt que és una mica rugós, els revolts són realment mooooolt llaminers.
Primer comença amb una interminable recta, però quan comença a recargolar-se sobre si mateixa és d'allò més impressionant. Hi ha revolts d'aquells que sembla que no s'hagin d'acabar mai.
De fet, he trobat un grup de "cremadets" joves parats en un apartador fumant i ensumant la goma cremada dels seus neumàtics, que semblava que feien descans entre tandes, com s'acostumava a fer a Can Massana.
En resum, que de ben segur que uns quants mototuristes, els senyors de les aplanades, tombades i marxa fina, s'ho passaran d'allò més bé només començar la ruta el proper dia 21. Això sense parlar de la part final de la ruta, que també promet ser "entretinguda"
Senyores, senyors, disfrutin però vagin amb compte que l'endemà es passa llista i hi han de ser tots ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Ctra. De Les Maioles

Entrada Autor: Llagasta » ds. març 06, 2010 6:32 pm

mmmm. " Subida en cuesta " a las mayolas...........campionat de Catalunya ........any 1973...Ossa Enduro 250 amb Michelin PZ2 a darrera i M38 a davant ( llanta de 21" ) .....fa poc la " vaig " tornar a fer amb la Gs.....i es que està igual que fa 40 anys ....al menys fins als molins de vent.. :-o :-o :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 6:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. març 06, 2010 6:42 pm

Les imatges valen més que mil paraules no?
Doncs a ...feu click aquí
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 06, 2010 7:13 pm

Molt bona carretera, si senyor. D'aquelles que disfrutes traçant un revolt rera altre. :ban Però també s'ha convertit en un niu de R's els caps de setmana. :enfadat

[quote user="Gs12 red" post="111098"].....i es que està igual que fa 40 anys ....al menys fins als molins de vent.. :-o :-o :-o[/quote]

I vas i m'hi portes el dia que estrenava la Bandy, tot i anant en rodatge!!! :twisted:

Ara, no l'he tornat a fer des d'aquell dia. :oops: M'hauré de ficar el mono de pell, que el tinc abandonat, pobret. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 06, 2010 7:36 pm

ha de ser una carretera divertida,jo no le fet mai,te anomenada per lo del Catala de rallis,la tastarem el dia de la sortida oi?
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » ds. març 06, 2010 8:24 pm

Tal com diu en Randy, jo, tot i anar-hi al migdia, ja hi he trobat un grupet de "cremadillus", que per sort havien parat a fer el cigarret, però si, hi eren fent "tandes".
S'han quedat com una mica extranyats de veure'm passar a mi amb la calma i girant el cap en totes direccions com si fos un guiri japo a la Sagrada Familia, em sembla que no és el més habitual de veure per aquella carretera :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 06, 2010 8:34 pm

Tu sempre al teu aire, Cabreta. Si disfrutes tal i com vas, millor! :D Que amb aquests que van a fer tandes després passa el què passa..... :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 07, 2010 11:17 pm

:eyes :eyes :eyes coi quin susto,es el que sempre m'ha fet mes cosa,que algu s'em tiri al damunt.
Imatge

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dl. març 08, 2010 9:00 pm

Jo vaig apendre a fer les corbes allà :D,
Llastima que l'asfalt está una mica vell ara. Després de incendi del 86, em feia tristor passar-hi, ara tona a estar força maco. ... si borres els molins de la foto.....

Imatge

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dl. març 08, 2010 11:25 pm

CO......s si fa hasta por aquesta foto Tramunt.
Vssssssssssssssssssssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”