BMW 1200 GS ADVENTURE
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: BMW 1200 GS ADVENTURE
Em sembla que el Stelvio al final anirà al concessionari i els hi dirà:
"Sabeu què, la moto ja us la podeu fotre al c*l !!!" :mrgreen:
"Sabeu què, la moto ja us la podeu fotre al c*l !!!" :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Gearbox" post="106231"]Em sembla que el Stelvio al final anirà al concessionari i els hi dirà:
"Sabeu què, la moto ja us la podeu fotre al c*l !!!" :mrgreen:[/quote]
mes aviat diria que anira i els dira que si i va algu de part dell li fotin amb un mall al cap :lol: :lol: :lol: :lol:
"Sabeu què, la moto ja us la podeu fotre al c*l !!!" :mrgreen:[/quote]
mes aviat diria que anira i els dira que si i va algu de part dell li fotin amb un mall al cap :lol: :lol: :lol: :lol:
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Kpeps" post="106227"]:eyes :eyes :eyes recoi Stelvio,com et descuidis te la tornen amb mes kilometres que el vespino d'un missatger,que te la volen estrenar fer rodatge i encara te la tornaran per fer la revisio dels 10000,tranquil ja te l'estreno jo i li faig el rodatge que per aixo no t'has de procupar que tinc bona ma,be ja diras i sino tranquil que no m'ho prenc malament :lol: :lol: :lol: que tinguis bona estrena i la gaudeixis molts anys[/quote]
I a tú qui t'ha donat "vela en este entierro"? Busca't el teu veí i deixa-n's als demès tranquils, home :b9 :b9 :b9 :b9
I a tú qui t'ha donat "vela en este entierro"? Busca't el teu veí i deixa-n's als demès tranquils, home :b9 :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Bravo" post="106234"][quote user="Kpeps" post="106227"]:eyes :eyes :eyes recoi Stelvio,com et descuidis te la tornen amb mes kilometres que el vespino d'un missatger,que te la volen estrenar fer rodatge i encara te la tornaran per fer la revisio dels 10000,tranquil ja te l'estreno jo i li faig el rodatge que per aixo no t'has de procupar que tinc bona ma,be ja diras i sino tranquil que no m'ho prenc malament :lol: :lol: :lol: que tinguis bona estrena i la gaudeixis molts anys[/quote]
I a tú qui t'ha donat "vela en este entierro"? Busca't el teu veí i deixa-n's als demès tranquils, home :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
perdona company,jo estiuejo fa mes de 20 anys a Castelldefels i tenint accions del Baix Llobregat em sembla que tambe puc intentar fotre cullarada,ara t'ha vist el llauto i per avaricios estas descartat de l'estrena :enfaduu :lol: :lol:
I a tú qui t'ha donat "vela en este entierro"? Busca't el teu veí i deixa-n's als demès tranquils, home :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
perdona company,jo estiuejo fa mes de 20 anys a Castelldefels i tenint accions del Baix Llobregat em sembla que tambe puc intentar fotre cullarada,ara t'ha vist el llauto i per avaricios estas descartat de l'estrena :enfaduu :lol: :lol:
- Bravo
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="106238"][quote user="Bravo" post="106234"][quote user="Kpeps" post="106227"]:eyes :eyes :eyes recoi Stelvio,com et descuidis te la tornen amb mes kilometres que el vespino d'un missatger,que te la volen estrenar fer rodatge i encara te la tornaran per fer la revisio dels 10000,tranquil ja te l'estreno jo i li faig el rodatge que per aixo no t'has de procupar que tinc bona ma,be ja diras i sino tranquil que no m'ho prenc malament :lol: :lol: :lol: que tinguis bona estrena i la gaudeixis molts anys[/quote]
perdona company,jo estiuejo fa mes de 20 anys a Castelldefels i tenint accions del Baix Llobregat em sembla que tambe puc intentar fotre cullarada,ara t'ha vist el llauto i per avaricios estas descartat de l'estrena :enfaduu :lol: :lol:[/quote]
Avariciós? Avariciós? O sigui, intentar fer el bé al proïsme de forma desinteressada és ser avariciós? Què n'es de dura la incomprensió¡¡¡¡¡¡¡ :mrgreen: :mrgreen:
perdona company,jo estiuejo fa mes de 20 anys a Castelldefels i tenint accions del Baix Llobregat em sembla que tambe puc intentar fotre cullarada,ara t'ha vist el llauto i per avaricios estas descartat de l'estrena :enfaduu :lol: :lol:[/quote]
Avariciós? Avariciós? O sigui, intentar fer el bé al proïsme de forma desinteressada és ser avariciós? Què n'es de dura la incomprensió¡¡¡¡¡¡¡ :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
avui ja l'he vist en viu i en directe,he sentit el soroll que fa,molt maco,diferent al'anterior,mes ronc i amb petits detalls estetics que la fan diferent si ti fixes,la cupula,les palometes per regularla,les toberes de la injeccio pintades de negre i altres petits detalls,el mite continua............sens dubte el groc t'ha d'agradar,la negre encara no la he vist.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="106426"]avui ja l'he vist en viu i en directe,he sentit el soroll que fa,molt maco,diferent al'anterior,mes ronc i amb petits detalls estetics que la fan diferent si ti fixes,la cupula,les palometes per regularla,les toberes de la injeccio pintades de negre i altres petits detalls,el mite continua............sens dubte el groc t'ha d'agradar,la negre encara no la he vist.[/quote]
Ahir ja la vaig veure,la meva,i la vaig sentir :eyes :eyes :eyes es veritat que el soroll es diferent , vaig fent salivera des de ahir................i estic d`acord amb tù,el groc ,per un dia encara ,pero crec que cansa,per això vaig triar el negre sense dubtes. Ara a esperar a la tornada de Madrid :enfadat :enfadat fins el 12 de Febrer res de res,potser la recullo ,apunto a la frontera i deixo que ella faci la tria del destì. :ban :ban :ban :ban
Ahir ja la vaig veure,la meva,i la vaig sentir :eyes :eyes :eyes es veritat que el soroll es diferent , vaig fent salivera des de ahir................i estic d`acord amb tù,el groc ,per un dia encara ,pero crec que cansa,per això vaig triar el negre sense dubtes. Ara a esperar a la tornada de Madrid :enfadat :enfadat fins el 12 de Febrer res de res,potser la recullo ,apunto a la frontera i deixo que ella faci la tria del destì. :ban :ban :ban :ban
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Stelvio, no ens has de dir ni ensenyar res?? :mrgreen:

- Kpeps
- Presentats
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="111110"]Stelvio, no ens has de dir ni ensenyar res?? :mrgreen:[/quote]http://img221.imageshack.us/img221/2218/xavier1.jpg
Vols creure Randy que encara no la tinc.......................dilluns o dimarts estara matriculada,pero aquest cap de setmana dubto poguer anar a recollirla,per l`altre segur,pero tindria que fer 1000 km,i fer revisio, per poguer marxar el 26 de Març de "escapada" de setmana santa i ja veig que tot anira massa just,i pensar que la meva va ser la primera en arribar...........
P.D. He intentat penjar la foto,pero no sè si me`n sortirè.............soc un sapastra !!!
Vols creure Randy que encara no la tinc.......................dilluns o dimarts estara matriculada,pero aquest cap de setmana dubto poguer anar a recollirla,per l`altre segur,pero tindria que fer 1000 km,i fer revisio, per poguer marxar el 26 de Març de "escapada" de setmana santa i ja veig que tot anira massa just,i pensar que la meva va ser la primera en arribar...........
P.D. He intentat penjar la foto,pero no sè si me`n sortirè.............soc un sapastra !!!
- Bravo
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="111130"][quote user="Randy-650" post="111110"]Stelvio, no ens has de dir ni ensenyar res?? :mrgreen:[/quote]http://img221.imageshack.us/img221/2218/xavier1.jpg
P.D. He intentat penjar la foto,pero no sè si me`n sortirè.............soc un sapastra !!![/quote]
Ja te la poso jo.

Per cert, molt i molt guapa. A gaudir-la amb seny. :D
P.D. He intentat penjar la foto,pero no sè si me`n sortirè.............soc un sapastra !!![/quote]
Ja te la poso jo.

Per cert, molt i molt guapa. A gaudir-la amb seny. :D
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Kpeps
- Presentats
hola Stelvio,si la preocupacio es no ser a temps de fer-li el rodatge,ja ho saps alguns km's mofereixo a fer,nomes per ajudar,eh!!!! ;) ;) ;) ja la gaudiras aquesta eina,ja.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2010 10:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D mil km los fas en un tres i no res :D :D
:D :D muuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiii guapa si senyor :D :D
:castell :castell ara has de disfrutarla i fer-li el rodatge en un cap de semana i a corre :castell :castell
:D :D muuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiii guapa si senyor :D :D
:castell :castell ara has de disfrutarla i fer-li el rodatge en un cap de semana i a corre :castell :castell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Enhorabona per l´adquisició.
Espero veure la moto properament ;) :kiss
Espero veure la moto properament ;) :kiss
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Enhorabona per aquesta bona maquina, que la disfrutis amb salud i mols kmss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enhorabona per l'adquisició d'aquesta màquina, espero que la gaudeixis tant com jo,
de la GS no més et puc dir que és una meravella ... ja ho comprovaràs per tu mateix.
V'sss
de la GS no més et puc dir que és una meravella ... ja ho comprovaràs per tu mateix.
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 07, 2010 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="111188"]Enhorabona per l´adquisició.
Espero veure la moto properament ;) :kiss[/quote]
Aviat la veuras ,Mareta,aviat,es germana amb la de`n Cabirol i crec que hi ha pendent una passejada per mullarlas
Espero veure la moto properament ;) :kiss[/quote]
Aviat la veuras ,Mareta,aviat,es germana amb la de`n Cabirol i crec que hi ha pendent una passejada per mullarlas
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="cabirol" post="111195"]Enhorabona per aquesta bona maquina, que la disfrutis amb salud i mols kmss[/quote]
Ja diras quan em de fer l`estrena,segons he vist,crec que la teva derrera lletra es la "M",la meva es la "W",fixat si son "germanas" !!!!!!!!!!!!
Ja diras quan em de fer l`estrena,segons he vist,crec que la teva derrera lletra es la "M",la meva es la "W",fixat si son "germanas" !!!!!!!!!!!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Vinga, jo m'apunto a l'estrena i sobretot a la "remullada" ;)