Tres Amigues

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Tres Amigues

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 07, 2010 10:42 am

Tres amigues, una amb un amant, l’altre amb xicot i la tercera casada decideixen posar a prova una tècnica de seducció, i totes tres, la mateixa nit, faran servir bodis de cuir negre, talons de 20 cm. i una màscara negra per rebre els seus homes. A matí següent comenten la jugada:

-Doncs el meu amant, va obrir la porta, em va veure, va cridar com un salvatge i em va fer l’amor cuatre vegades sense mouren’s del rebedor.
-Bé, jo vaig fer el que vam dir, em vaig posar el body, els talons, em vaig pintar una mica, em col·loco la màscara i quan em vaig veure al mirall em va fer una mica de vergonya, així que em vaig posar una
bata, i quan va arribar el meu xicot, doncs vaig obrir la bata, es va posar com una moto, m’omplí de petons i vam anar al llit on vam fer un parell de claus com Déu mana!
I al final la casada diu:
-Bé, jo també em vaig posar el body negre, els tacons i la màscara. En aquestes que arriba el meu marit, em mira, s’estira al sofà, agafa el comanament a distància de la tele i em crida: “Batman, que hi ha per sopar?”
Imatge

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Tres Amigues

Entrada Autor: Coes » dg. març 07, 2010 11:15 am

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Respon

Torna a “Cerveseta”