On Sou Els De Girona?
Moderador: Airald
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
On Sou Els De Girona?
Bones,
normalment entro al fòrum un parell o tres de cops al dia, i des de ahir avui s'ha notat un descens de l'activitat al fòrum bestial.
Suposo que això deu voler dir que tots els de les terres gironines esteu sense llum o esteu fent algun tipus de boicot al fòrum.
No patiu segons els senyors que ens governen ja queda poquet.
Salut
normalment entro al fòrum un parell o tres de cops al dia, i des de ahir avui s'ha notat un descens de l'activitat al fòrum bestial.
Suposo que això deu voler dir que tots els de les terres gironines esteu sense llum o esteu fent algun tipus de boicot al fòrum.
No patiu segons els senyors que ens governen ja queda poquet.
Salut
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: On Sou Els De Girona?
Jo soc aquiiiiiiiiiiiiiiiii i no tenim neu i si tenim electricitat i INTERNET, malauradament no tots els Gironins ho poden dir.
Deu se cosa del NEUCAT que encara no sabem que pebrots vol dir!!!! però queda bonic...... :enfaduu :enfaduu
Siau
Deu se cosa del NEUCAT que encara no sabem que pebrots vol dir!!!! però queda bonic...... :enfaduu :enfaduu
Siau
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mikelgs" post="111376"]
[/quote]
A mi el que m'agradaria és que la Generalitat activés el pla MototurismeCAT. :sheep
[/quote]
A mi el que m'agradaria és que la Generalitat activés el pla MototurismeCAT. :sheep

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Tant marcat que estaba i encara ens ha enganxat el llop, jo no entenc perquè serveix dir plan tal o plan cual, si realment passa el mateix.
És impresionant veure que amb 10 cms. de neu ja es produeixen caos de trànsit, quant la previsió era tant marcada, podian tenir sal a punta pala tirada i passar màquines a manta.
És impresionant veure que amb 10 cms. de neu ja es produeixen caos de trànsit, quant la previsió era tant marcada, podian tenir sal a punta pala tirada i passar màquines a manta.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quin caos,no estem preparats per aquestes nevadetas,ara,tants problemes tampoc son normals i mes saben el que venia,poca previsio general per part de tots,no aprendrem mai :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat sort i que s'arregli tot aviat ;)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
ep! aqui un de girona sense llum...que com ho he fet per entrar a internet? m'he refugiat a sabadell aquesta nit per poder dormir calent!!
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Bones
Aquí estem, una mica colgats de neu , peró en aquesta no es hem quedat sense electricitat
la que va fer per Sant Esteve del 2.008 ens vàrem pasar 4 dies sense calefacció , sense aigua , sense llum :enfaduu
Avui un dia perfecte per fer fotos de paisatges nevats
però tocava anar ha pencar :evil:
Miquel xlv Vssssssssss.
Aquí estem, una mica colgats de neu , peró en aquesta no es hem quedat sense electricitat
la que va fer per Sant Esteve del 2.008 ens vàrem pasar 4 dies sense calefacció , sense aigua , sense llum :enfaduu
Avui un dia perfecte per fer fotos de paisatges nevats
però tocava anar ha pencar :evil:
Miquel xlv Vssssssssss.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
doncs per aqui res de neu, ahir al.lucinaba veient les notícies i em deia, no pot ser que estigui caient la que està caient i aqui res de res, ja ho ha comentat miquelgs que som veïns. -
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Jordi!
Des de Banyoles... ja torno a estar operatiu, aquí van ser 20 hores sense llum i el telèfon fins aquest matí... com diria en Forges...PAIS! :enfadat :enfadat
Salut!
Des de Banyoles... ja torno a estar operatiu, aquí van ser 20 hores sense llum i el telèfon fins aquest matí... com diria en Forges...PAIS! :enfadat :enfadat
Salut!
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
doncs jo estic intentant enviar un fax a Fornells des de dilluns a la tarda, avui es dimecres migdia i encara no he pogut enviar-lo.
Semblem una republica bananera.
Salut
doncs jo estic intentant enviar un fax a Fornells des de dilluns a la tarda, avui es dimecres migdia i encara no he pogut enviar-lo.
Salut
- Kpeps
- Presentats
renoi, encara hi ha molta gent sense subministrament electric,aquestes torres que han caigut diu que estan mal disenyades :eyes :eyes i que la culpa es del maltemps,aixo esta clar.
els que em sembla que ara si que ja ho tenen clar son els anti MAT,sincerament no he cregut mai en grans despesses per 4 dies malcontats de veritable mal temps a l'any,pero entre poc i massa poc. :???: :???: a veure si ho enllesteixen tot i s'arregla d'una vegada.
els que em sembla que ara si que ja ho tenen clar son els anti MAT,sincerament no he cregut mai en grans despesses per 4 dies malcontats de veritable mal temps a l'any,pero entre poc i massa poc. :???: :???: a veure si ho enllesteixen tot i s'arregla d'una vegada.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 10, 2010 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hola.
Desprès de 48 hores sense electricitat, ara l'han conectada.
Una bona dutxa, i cap al foro de Mototurisme.
Tornem a estar actius.
Desprès de 48 hores sense electricitat, ara l'han conectada.
Una bona dutxa, i cap al foro de Mototurisme.
Tornem a estar actius.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Frstrom" post="111390"]doncs per aqui res de neu, ahir al.lucinaba veient les notícies i em deia, no pot ser que estigui caient la que està caient i aqui res de res, ja ho ha comentat miquelgs que som veïns. -[/quote]
Jo a las 5 de la tarda desde el meu lloc de treball (treballo al xupa-xup :mrgreen: ) queia aigua i alguna volva de neu, en canvi a Hostalric (a 7 km de la feina) dos dits de neu i queien volves grosses.
Aixó si, des de las 7 pm i fins 7 am sense llum, o sigui que puc estar ben content: un parell de partidetes d'scacs amb el meu fill (es la ventatge de no tenir electricitat: els fills no disposen d'ordinadors, je,je,je) ah!!! i un bon focarrò, un parell de torrades i cap a dormir :lol: :lol: :lol:
Siau :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Jo a las 5 de la tarda desde el meu lloc de treball (treballo al xupa-xup :mrgreen: ) queia aigua i alguna volva de neu, en canvi a Hostalric (a 7 km de la feina) dos dits de neu i queien volves grosses.
Aixó si, des de las 7 pm i fins 7 am sense llum, o sigui que puc estar ben content: un parell de partidetes d'scacs amb el meu fill (es la ventatge de no tenir electricitat: els fills no disposen d'ordinadors, je,je,je) ah!!! i un bon focarrò, un parell de torrades i cap a dormir :lol: :lol: :lol:
Siau :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ja tornem a estar operatius. :D :D :D

Ara pujo les fotos i us explicaré el "cuentu". :D ;)
Salut.

Salut.
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Siono1000" post="111445"]
Salut.[/quote]
Es que sempre has de montar el numero????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut.[/quote]
Es que sempre has de montar el numero????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Salut.[/quote]
Doncs ja pots començar perquè veig que i tens un bon cuento, joder
Salut.[/quote]
Doncs ja pots començar perquè veig que i tens un bon cuento, joder

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Jomila" post="111416"]Bones,
Salut[/quote]
Aqui a fornells fins dimarts no hi havia telèfon. Jo em vaig quedar sitiat per ahi. Això si ben col.locat.
Però en sè que fer el trajecte de olot a girona van trigar. Van sortir a les 11 i arribar a les 6 de la tarda!!
Ara que això de la neu tè el seu què. Tè la seva gràcia comprovar l'enginy de cada conductor en una rotonda en pujada i tot bastant carregadet de neu. :twisted:
Siono! explica el cuento!
Salut[/quote]
Aqui a fornells fins dimarts no hi havia telèfon. Jo em vaig quedar sitiat per ahi. Això si ben col.locat.
Però en sè que fer el trajecte de olot a girona van trigar. Van sortir a les 11 i arribar a les 6 de la tarda!!
Ara que això de la neu tè el seu què. Tè la seva gràcia comprovar l'enginy de cada conductor en una rotonda en pujada i tot bastant carregadet de neu. :twisted:
Siono! explica el cuento!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Avui torno a tenir internet a casa.
Desde dilluns fins avui, Torroella- L´Escala , ha sigut un caos.
Molta neu i sense aigua ni llum.
Avui hem retornat a la normalitat malgrat a Estartit encara hi han molts indrets sense llum :enfadat :enfadat :enfadat .
Sembla que vivim al terçer mon :enfadat :enfadat :enfadat .
Desde dilluns fins avui, Torroella- L´Escala , ha sigut un caos.
Molta neu i sense aigua ni llum.
Avui hem retornat a la normalitat malgrat a Estartit encara hi han molts indrets sense llum :enfadat :enfadat :enfadat .
Sembla que vivim al terçer mon :enfadat :enfadat :enfadat .
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
[quote user="Mareta" post="111617"]
Sembla que vivim al terçer mon :enfadat :enfadat :enfadat .[/quote]
Sols en els seveis !!
No en el que ens fan pagar.
"Sembla esser" que hi ha algún estat europeu o no, on és paguen una mica més d'impostos,
però l'estat els hi ho torna amb molts serveis totalment gratuïts.
Aquí, "sembla ser" (segons diuen les parts interessades en justificar-se)
que en paguem una mica menys, però "volen" quasibé tots;
NO ens els retornen. Hem de tornar a pagra per tot.
Amb una simple operació aritmética, nosaltres paguem molt més que aquests paisos
més rics .
Sembla que vivim al terçer mon :enfadat :enfadat :enfadat .[/quote]
Sols en els seveis !!
No en el que ens fan pagar.
"Sembla esser" que hi ha algún estat europeu o no, on és paguen una mica més d'impostos,
però l'estat els hi ho torna amb molts serveis totalment gratuïts.
Aquí, "sembla ser" (segons diuen les parts interessades en justificar-se)
que en paguem una mica menys, però "volen" quasibé tots;
NO ens els retornen. Hem de tornar a pagra per tot.
Amb una simple operació aritmética, nosaltres paguem molt més que aquests paisos
més rics .
[align=center]
[/align]

- Kpeps
- Presentats
em sembla que us oblideu del que va pasar a a Barcelona fa un any i mitg,si aixo hagues pasat a Madrid la que s'hagues organitzat (amb aixo no vull dir que vulgui que els hi pasi res,nomes dic que em sembla que aquella gent tenen uns politics que a part de tirarse els trastos pel cap com els d'aqui,quan es hora de moures ho fan de veritat reclamant i usurpan lo dels altres si fa falta i no fent el plorico continuadament per no res) a Catalunya per estar al segle XXI estem fent mala comparacio com a las Urdes dels anys 40,pagan per tot i per tothom,aixo si,sap greu perque ara si que hi ha gent pasant-ho malament en poliesportius i abandonada de la ma de Deu,es increible per una nevada el que esta pasant i ningu esta lliure per qualsevol inclemencia de pasar penuries en mans daquets que manan,molta sort a tothom i que s'arregli tot ben aviat.