A La Bisbal va nevar unes 12 hores seguides ( de 9 am a 9 pm) amb diferents intensitats i al a tarda amb llamps i trons i molt de vent, el carrer va quedar ple de neu i de paraigues destrosats. :lol: .
Avui encara hi ha força gent que no te electricitat. :???:
Dues fotos del cotxe del meu fill petit, una a les 4 de la tarda i l'altre a les 7, mes o menys.
No se els cm de neu que varen caure...però per La Bisbal va ser una nevada com no es recorda, diuen que al 1945 en va fer una de semblant i potser pitjor. :roll:
Les fotos son fetes al davant de casa, una de les zones mes baixes del poble.
Unes mes de les 4-6 de la tarda que vaig anar a fer un tomb amb el gos.
En aquesta foto es veuen a l'esquerra tres cedres d'uns 40 anys, que varen anant perdent branques durant tota la tarda fins que el del mig es va desarrelar complert, ara només en queda un i a mitjes. :oops:
A les 4.

A les 6.

La riera.

La carretera general.

Alguns carrers.

Els Jutjats.

L'Institut.

El gos disfrutant.

I els "nens" també. ;)

Aqui la meva càmera va dir prou. Ara mirare de tenir-la sempre carregada ja que no vaig poder fer cap foto mes fins que va tornar la llum dos dies despres. Sort que la meva filla en va algunes amb la seva, que sino ens quedem sense record.
La veritat es que el Dimarts va ser un dia esplendit amb tots els sentits, sense llum, sense telefon, sense mobil, sense internet, sense feina...tothom al carrer, un dia fantàstic de sol i neu.
Salut.