Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Jo entenc que estem parlant de motos logiques, de baix mantemient y de baix consum
Crec que estem parlant de motos tiups
Honda CB250
yamaha SR250
Suzuki GS500
Yamaha YBR125
Honda CG125
....
..
Crec que estem parlant de motos tiups
Honda CB250
yamaha SR250
Suzuki GS500
Yamaha YBR125
Honda CG125
....
..
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="110955"]Ja sé que m´he begut l´enteniment, però...... Ramon, depen de les dates ... compta amb mí :castell[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 recordes el que et vaig dir un dia que et va fer molta gracia, doncs ho ratifico
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 recordes el que et vaig dir un dia que et va fer molta gracia, doncs ho ratifico

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Exactament, com bé dius motos petitetes, 125 o 250.
Si son trail millor, si no també van bé, hi ha carreteres "asfaltades" :roll:
Que siguin fàcils d'arreglar amb pocs mitjans.
Poden ser velles però no molt atrotinades, cal fer-hi uns 6.000 kms i un cop allà han d'aguantar el màxim de temps de vida.
Ja miraré d'investigar a veure quines marques/models son millor per la possibilitat de trobar recanvis.
En quant a dates, potser la millor època seria entre novembres (després de les pluges) i febrer (abans de l'arribada del vent del desert).
Estaria bé de poder fer un bon grupet ;)
Si son trail millor, si no també van bé, hi ha carreteres "asfaltades" :roll:
Que siguin fàcils d'arreglar amb pocs mitjans.
Poden ser velles però no molt atrotinades, cal fer-hi uns 6.000 kms i un cop allà han d'aguantar el màxim de temps de vida.
Ja miraré d'investigar a veure quines marques/models son millor per la possibilitat de trobar recanvis.
En quant a dates, potser la millor època seria entre novembres (després de les pluges) i febrer (abans de l'arribada del vent del desert).
Estaria bé de poder fer un bon grupet ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Si us plau, qualsevol moto excepte BMW's. Per aquelles contrades no hi han gaires tallers. :mrgreen: :mrgreen:
Per altra banda, perquè no obriu un nou fil específic per aquest tema?? Mes que res ho dic per respectar el propòsit d'aquest fil.
Una abraçada,
Jordi "Prony"
Per altra banda, perquè no obriu un nou fil específic per aquest tema?? Mes que res ho dic per respectar el propòsit d'aquest fil.
Una abraçada,
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 3:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
A veure si aquest vespre tinc temps de penjar algunes fotos " inédites" com.... les "super mega fashion boots antipluja " d´en Pasqual :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="110970"][quote user="Mareta" post="110955"]Ja sé que m´he begut l´enteniment, però...... Ramon, depen de les dates ... compta amb mí :castell[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 recordes el que et vaig dir un dia que et va fer molta gracia, doncs ho ratifico[/quote]
Santi, no canviis mai :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 recordes el que et vaig dir un dia que et va fer molta gracia, doncs ho ratifico[/quote]
Santi, no canviis mai :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 6:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Blue fz6
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: ds. juny 07, 2008 9:40 pm
- Ubicació: Bescanó
Encara que una mica tart, ma na legrot, que tot hagi anat be i qu´estigueu per casa sans i estalvis. Salutacións desde Bescanó. Vsssssssss
Terminator Kilométrico
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Mareta" post="110929"][quote user="James Bond" post="110913"]N Z ? :D[/quote]
Touchée :kiss[/quote]
Increïble!!!
Quina canya!!! :razz:
Touchée :kiss[/quote]
Increïble!!!
Quina canya!!! :razz:
- Eva
- Presentats
En súper Pasqual, el día que varem abandonatr Ushuaia i varem començar a pujar cap a Rio Gallegos.
A la frontera va començar a ploure i la pluja no ens va abandonar fins que varem arribar al hotel.
La veritat es que vaig quedar calada fins els ossos.

Per cert, al día seguent varem rependre la ruta molls :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Aquest día va ésser "durillo". Fer molts kms de ripio sota la pluja .... :enfadat :enfadat :enfadat .
Una vegada em vaig parar, farta de horripio, d´aigua, dels caminions que ens deixavan xops i enmerdats de fang,.....
A la frontera va començar a ploure i la pluja no ens va abandonar fins que varem arribar al hotel.
La veritat es que vaig quedar calada fins els ossos.

Per cert, al día seguent varem rependre la ruta molls :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Aquest día va ésser "durillo". Fer molts kms de ripio sota la pluja .... :enfadat :enfadat :enfadat .
Una vegada em vaig parar, farta de horripio, d´aigua, dels caminions que ens deixavan xops i enmerdats de fang,.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Ahir a la tarda vaig anar al cole de la Mar a explicar une mica el viatge de la Patagonia.
Com que no tenia les fotos ben preparades, vaig acabar parlant només de la tornada i el terratremol.
50 ulls oberts i 25 cares mirant-me .
La seva espontaneitat em va sorprendre. Va ser mitja hora molt intensa on , malgrat l´explicació la vaig suavitzar molt i molt, varen estar tots encantats i bocabadats.
Hem quedat que abans de final de mes i amb les imatges de la Patagonia preparades, aniré a parlar-los del viatge, dels animals, de les motos, del spot i d´un munt de coses . Aquests nens son com esponges ;) .
Com que no tenia les fotos ben preparades, vaig acabar parlant només de la tornada i el terratremol.
La seva espontaneitat em va sorprendre. Va ser mitja hora molt intensa on , malgrat l´explicació la vaig suavitzar molt i molt, varen estar tots encantats i bocabadats.
Hem quedat que abans de final de mes i amb les imatges de la Patagonia preparades, aniré a parlar-los del viatge, dels animals, de les motos, del spot i d´un munt de coses . Aquests nens son com esponges ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 3:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Per resumir , hi han uns números que m´han sorprés molt i molt:
el número de visites a aquest fil (obert a partir de 5 de febrer.... 15.960) i al fil previ al viatge ( obert el 26 d´agost...... 16.561),
un total de 32.521 visites + molts de privats i moltes trucades ;) .
( I a bmw motos desde el 2 agost en tres fils diferents 22.283 visites)
Moltes gracies per totes les vostres répliques, consells i ánims que ens heu demostrat fins el final :kiss :kiss :kiss .
el número de visites a aquest fil (obert a partir de 5 de febrer.... 15.960) i al fil previ al viatge ( obert el 26 d´agost...... 16.561),
Moltes gracies per totes les vostres répliques, consells i ánims que ens heu demostrat fins el final :kiss :kiss :kiss .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Mareta" post="111083"]Per resumir , hi han uns números que m´han sorprés molt i molt:
Moltes gracies per totes les vostres répliques, consells i ánims que ens heu demostrat fins el final :kiss :kiss :kiss .[/quote]
Si si peró ara no pots parar volem més viatges eh. Bé primer de tot volem una conferencia d'aquest i després ja pots pensar quina en faràs
Moltes gracies per totes les vostres répliques, consells i ánims que ens heu demostrat fins el final :kiss :kiss :kiss .[/quote]
Si si peró ara no pots parar volem més viatges eh. Bé primer de tot volem una conferencia d'aquest i després ja pots pensar quina en faràs

- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Mareta" post="111080"]Ahir a la tarda vaig anar al cole de la Mar a explicar une mica el viatge de la Patagonia.
Hem quedat que abans de final de mes i amb les imatges de la Patagonia preparades, aniré a parlar-los del viatge, dels animals, de les motos, del spot i d´un munt de coses . Aquests nens son com esponges ;) .[/quote]
Hem quedat que abans de final de mes i amb les imatges de la Patagonia preparades, aniré a parlar-los del viatge, dels animals, de les motos, del spot i d´un munt de coses . Aquests nens son com esponges ;) .[/quote]
:D :D Jo no sóc tan nen i em quedo bocabadat i ja fa molts anys que vaig deixar l'escola :lol:
:form :form :form gràcies Eva Pascual i Ramon :form :form :form
:form :form :form gràcies Eva Pascual i Ramon :form :form :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Carai quin viatge / aventura mes maco que heu fet i que dir de les fotos que poseu
son molt maques
Encara que el final del viatge us va ésser , poder massa mogut per el important
es que arribéssiu bé
Felicitats a tots tres Mareta , Espia i Moncho per poderlo fer
Espero que ja ens anirem coneixent en properes sortides
Fins la proxima Vsss
son molt maques
Encara que el final del viatge us va ésser , poder massa mogut per el important
es que arribéssiu bé
Felicitats a tots tres Mareta , Espia i Moncho per poderlo fer
Espero que ja ens anirem coneixent en properes sortides
Fins la proxima Vsss
- Eva
- Presentats
Després de 3 dies d'estar incomunicats per culpa de la neu..... acabaré de penjar les últimes imatges que poden ésser interessants :
El passaport me'l varen segellar 17 vegades.
Cada vegada que entrebam o sortíem de Xile o Argentina ens segellaven el passaport i els documents de la moto.
Era curiós que cada vegada repetíem el mateix: 3 personas, 3 motos. Sempre es pensaven que jo anava d'acompanyant. Al final ja no anàvem tots tres junts , sinó que si podíem agafàvem policies diferents.
Es curiós però els argentins eran une mica..... desmanegats per a dir algo diferent. A la seva comissaria hi havia musique i bebían mate
Els Xilens son molt i molt estrictes amb tot el tema d´inmigració . Nosaltres acostumats a la comunitat europea amb el tema de les fronteres s´ens feia dur el tornar a ensenyar els papers cada 2*3.
Penseu que varem pasar per fronteres on aquell día només hi varem pasar nosaltres. Fronteres deixades de la mà de deu on hi ha una sola persona per fer-ho tot i a més es dedica a la ramadería ( per alló de justificar el sou crec
)
També ens varen posar el segell de la fi del mon.

Allà tot es molt diferent i ara que ja he passat per l´experiéncia recomano molt i molt anar-hi.
De veritat que val la pena.
Els paissatges de la ruta austral son tant i tant macos que valdría la pena tornar a fer la ruta més poc a poc.
El passaport me'l varen segellar 17 vegades.
Cada vegada que entrebam o sortíem de Xile o Argentina ens segellaven el passaport i els documents de la moto.
Era curiós que cada vegada repetíem el mateix: 3 personas, 3 motos. Sempre es pensaven que jo anava d'acompanyant. Al final ja no anàvem tots tres junts , sinó que si podíem agafàvem policies diferents.
Es curiós però els argentins eran une mica..... desmanegats per a dir algo diferent. A la seva comissaria hi havia musique i bebían mate
Els Xilens son molt i molt estrictes amb tot el tema d´inmigració . Nosaltres acostumats a la comunitat europea amb el tema de les fronteres s´ens feia dur el tornar a ensenyar els papers cada 2*3.
Penseu que varem pasar per fronteres on aquell día només hi varem pasar nosaltres. Fronteres deixades de la mà de deu on hi ha una sola persona per fer-ho tot i a més es dedica a la ramadería ( per alló de justificar el sou crec
També ens varen posar el segell de la fi del mon.

Allà tot es molt diferent i ara que ja he passat per l´experiéncia recomano molt i molt anar-hi.
De veritat que val la pena.
Els paissatges de la ruta austral son tant i tant macos que valdría la pena tornar a fer la ruta més poc a poc.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 11, 2010 3:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Aquest diumenge volia fer un tomb amb moto i sembla estrany, però malgrat he finiquitat les pistes per la resta de resta de la meva existéncia :( :( :( em ve més d´agust anar amb la 800 a fer pistes que agafar la 1200 i anar a fer carretera.
Aixó ja em preocupa :???: :???: I aixó que vaig venir amb la més estricte firmessa que el primer que faría seria vendrem la 800 ... dons ara :???: :???: ja no ho tinc tant clar.
Serà que anyoro la Patagonia ?????
Aixó ja em preocupa :???: :???: I aixó que vaig venir amb la més estricte firmessa que el primer que faría seria vendrem la 800 ... dons ara :???: :???: ja no ho tinc tant clar.
Serà que anyoro la Patagonia ?????
- Eva
- Presentats
I com que m'agraden els destins d'aventura i "mogudets" ja he començat a preparar el proper.
A falta de concretar dates, ja tinc el destí clar, marxo en viatge organitzat i m'emporto la Mar i la senyera AMB TOTS VOSALTRES ;) .
Per variar , cap un continent molt llunya i no es Oceania perquè allà es hivern i fa molta fred.
A falta de concretar dates, ja tinc el destí clar, marxo en viatge organitzat i m'emporto la Mar i la senyera AMB TOTS VOSALTRES ;) .
Per variar , cap un continent molt llunya i no es Oceania perquè allà es hivern i fa molta fred.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 11, 2010 2:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ai, ai ,ai, no ens facis tornar a patir, eh!!!! :eyes
Bé, suposo que aquest cop essent un viatge organitzat i amb la Mar, esperem que tot sigui més "tranquil", no :roll:
Per cert, els propers dies tindré vacances i com que encara no sé que podré fer, potser et vinc a fer una visiteta (ja t'enviaria un MP), qui sap, potser fins i tot podem fer alguna pista plegats :b9 :b9 :martell
Un petonàs ben fort :kiss
Bé, suposo que aquest cop essent un viatge organitzat i amb la Mar, esperem que tot sigui més "tranquil", no :roll:
Per cert, els propers dies tindré vacances i com que encara no sé que podré fer, potser et vinc a fer una visiteta (ja t'enviaria un MP), qui sap, potser fins i tot podem fer alguna pista plegats :b9 :b9 :martell
Un petonàs ben fort :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Mareta" post="111516"]I com que m'agraden els destins d'aventura i "mogudets" ja he començat a preparar el proper.
Per variar , cap un continent molt llunya i no es Oceania perquè allà es hivern i fa molta fred.[/quote]
Va explicans, on vols anar fer mal ara? jo diria que potser Asia? :D :D
Per variar , cap un continent molt llunya i no es Oceania perquè allà es hivern i fa molta fred.[/quote]
Va explicans, on vols anar fer mal ara? jo diria que potser Asia? :D :D

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="111530"]
Va explicans, on vols anar fer mal ara? jo diria que potser Asia? :D :D[/quote]
Jo diria que vol anar asia el sú. :mrgreen:
Va explicans, on vols anar fer mal ara? jo diria que potser Asia? :D :D[/quote]
Jo diria que vol anar asia el sú. :mrgreen: