[quote user="STELVIO 00" post="111424"][quote user="cabirol" post="111195"]Enhorabona per aquesta bona maquina, que la disfrutis amb salud i mols kmss[/quote]
Ja diras quan em de fer l`estrena,segons he vist,crec que la teva derrera lletra es la "M",la meva es la "W",fixat si son "germanas" !!!!!!!!!!!![/quote]
Enhorabona XEVI, dons cuan vulguis la podem fer, aquesta remollada conjunta pero millor que no sigui amb pluja, i menys amb neu, , no ser si huriem de esperar que aquet temps es possi una mica , no creus? be ya anire estan al aguait, sobre aquet tema, fins aviat
BMW 1200 GS ADVENTURE
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: BMW 1200 GS ADVENTURE
[quote user="cabirol" post="111478"]Enhorabona XEVI, dons cuan vulguis la podem fer, aquesta remollada conjunta pero millor que no sigui amb pluja, i menys amb neu, , no ser si huriem de esperar que aquet temps es possi una mica , no creus? be ya anire estan al aguait, sobre aquet tema, fins aviat[/quote]
Doncs em sembla que ja podeu fer plans per aquest cap de setmana :D :D :D

Vsssssss
007

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 10, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Enhorabona Xavier!!!, un maquinorro de pebrots.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="James Bond" post="111480"][quote user="cabirol" post="111478"]Enhorabona XEVI, dons cuan vulguis la podem fer, aquesta remollada conjunta pero millor que no sigui amb pluja, i menys amb neu, , no ser si huriem de esperar que aquet temps es possi una mica , no creus? be ya anire estan al aguait, sobre aquet tema, fins aviat[/quote]

Vsssssss
007[/quote]
RAMON, aquets son els que sempre ho endevinen? si es aixis dons podriem obrir un fil de propostes no?

Vsssssss
007[/quote]
RAMON, aquets son els que sempre ho endevinen? si es aixis dons podriem obrir un fil de propostes no?
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Stelvio, tot ho bo és fa esperar.
Moltes felicitats per la màquina, realment és maca de nassos aquesta màquina.
Salut! ;)
PD: Poder que comencis a canviar l'avatar....o no.
Moltes felicitats per la màquina, realment és maca de nassos aquesta màquina.
Salut! ;)
PD: Poder que comencis a canviar l'avatar....o no.