Oferta Ldl 8/3
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Oferta Ldl 8/3
he comprat uns sobreguants sembla una solucio acceptable.
Ull amb les tallas, son enormes.
Amb general sembla que la qualitat de aquesta oferta es mes baixa que altres vegadas, he vist gen probant-se roba i semblaban esquifides i de poca qualitat
Ull amb les tallas, son enormes.
Amb general sembla que la qualitat de aquesta oferta es mes baixa que altres vegadas, he vist gen probant-se roba i semblaban esquifides i de poca qualitat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Oferta Ldl 8/3
Jo tambè he comprat sobreguants, i es cert les talles son KING SIZE,i tambè uns sobrepeus i la samarreta "termica" o "tecnica"no ho tinc gaire clar.
Ho he fet amb pressas i encara no sè el resultat,pero la gent anava boja per agafar articles de tot tipus.Hi havia mes motoristes ,que gent comprant menjar................ :shock: :shock: :shock:
Tot això al Lidl de Gava/Viladecans
Ho he fet amb pressas i encara no sè el resultat,pero la gent anava boja per agafar articles de tot tipus.Hi havia mes motoristes ,que gent comprant menjar................ :shock: :shock: :shock:
Tot això al Lidl de Gava/Viladecans
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be senyors doncs jo no ho he vist tan malament.Tot depèn de l´us i de cadascú.La
meva dona ha comprat tot l´equip.Jaqueta,pantalò i botes curtes,dues fundes i un
antirrobo.Segurament no és un gran,gran equip,i potser no pot anar amb ell cap
a la Patagonia (veritat Mareta?),però crec que és bastant aceptable.Moltes vegades
paguem molta roba i equip motorista amb marca,però no amb molta qualitat.Vaig
comprar tot l´equip per la meva filla en una tenda de motos i vaig pagar gust i ganes,i
no crec que fos molt millor.O potser és que ho he vist posat a la meva dona i la perxa
tambè fa molt :twisted:
meva dona ha comprat tot l´equip.Jaqueta,pantalò i botes curtes,dues fundes i un
antirrobo.Segurament no és un gran,gran equip,i potser no pot anar amb ell cap
a la Patagonia (veritat Mareta?),però crec que és bastant aceptable.Moltes vegades
paguem molta roba i equip motorista amb marca,però no amb molta qualitat.Vaig
comprar tot l´equip per la meva filla en una tenda de motos i vaig pagar gust i ganes,i
no crec que fos molt millor.O potser és que ho he vist posat a la meva dona i la perxa
tambè fa molt :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
donç jo he comprat el candau per regalar-lo i la veritat es que las botas ja estavan esgotades,dels cubreguants i cubrebotas quedaven les tallas: king size es dir poc,las mega king.De mitjons ni havia una muntanya i la roba tecnica o termica tambe ni havia una bona pila,aixi com carregador de baterias e intercomunicadors,las jaquetas i pantalons,ja quedavan nomes tallas bastant grans i tot aixo a les 12 del mati,es clar depen del us que sel's i doni correcte.
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
idem amb els sobreguants,.... m'he emprovat uns guants talla L (que tambe m'he quedat) i he tingut que agafar el cubre de talla M,...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
També hi he passat... i ha caigut una mica de grassa per la cadena, que en botiga "normal" de motos se'n va quasi als 10€, i està per menys de 5€. Si si... és aquella grassa de cadena que a l'envoltori hi surt una RT1200, molt útil la cadena per aquesta moto...
De fet, quan l'he vist m'he recordat d'un post que va obrir el Sr. Steelman, fent menció al mateix tema:
Saben el que venen els fabricants?
Per la resta, l'únic que m'ha fet més gràcia és la bossa sobredipòsit, tot i que si no vaig errat, les ultimes vegades semblava de més qualitat d'acabat que no pas aquest, però per 25€ tampoc li demanem "peras al olmo"!!!
Fins aviat!
També hi he passat... i ha caigut una mica de grassa per la cadena, que en botiga "normal" de motos se'n va quasi als 10€, i està per menys de 5€. Si si... és aquella grassa de cadena que a l'envoltori hi surt una RT1200, molt útil la cadena per aquesta moto...
De fet, quan l'he vist m'he recordat d'un post que va obrir el Sr. Steelman, fent menció al mateix tema:
Saben el que venen els fabricants?
Per la resta, l'únic que m'ha fet més gràcia és la bossa sobredipòsit, tot i que si no vaig errat, les ultimes vegades semblava de més qualitat d'acabat que no pas aquest, però per 25€ tampoc li demanem "peras al olmo"!!!
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ara ja he fet la prova amb temps,els sobrepeus semblan complicats de posar pero quan hi ha un aiguat segur que fan la funcio,els sobreguants em semblan mes encertats i amb pluje forta els guants segur que no es mullan................................i el millor es la samarreta "tecnica/termica" ja,ja,ja he recordat quan tenia 20 anys ,tot "apretat" semblo un futbolista amb la samarreta que porten sota la del equip,fins i tot sembla que feia patxoca.........................................pero al treure la samarreta he tornat a la realitat,els michelins han tornat a puesto i torno a semblar el Bibendum de Michelin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fora conyas crec que sera efectiva............................ ;)
Fora conyas crec que sera efectiva............................ ;)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo vaig comprar la samarreta l'any passat i va molt be.
Era un altre model... sense dibuixos, pero era confeccionada també amb fil de Coolmax, que és el que importa.
Era un altre model... sense dibuixos, pero era confeccionada també amb fil de Coolmax, que és el que importa.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
jo he comprat la grassa de la cadena, un esprai antipunxades i ja esta.
Volia mirar les botes pero de la meva talla no n´hi havia :(
Volia mirar les botes pero de la meva talla no n´hi havia :(
Ex ...moltes coses