Diumenge 14 A La Camargue
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Diumenge 14 A La Camargue
Bè doncs tal i com s'ha demanat aqui deixo el lloc on esmorçar. L'amo del local tambè és motero.
Lloc on esmorçar
I per què no hi hagi confusiò hi deixo una foto on es veu el bar. just darrere del rètol d'informaciò plantat al terra es veu un rètol de cocacola,doncs aquest. Es veu que el cotxe amb la camara de google maps, no hi va passar ben bè per el carrer que m'interessa.
Foto de la ubicació del bar
Lloc on esmorçar
I per què no hi hagi confusiò hi deixo una foto on es veu el bar. just darrere del rètol d'informaciò plantat al terra es veu un rètol de cocacola,doncs aquest. Es veu que el cotxe amb la camara de google maps, no hi va passar ben bè per el carrer que m'interessa.
Foto de la ubicació del bar
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Té bona pinta, per agafar forces anirà de conya.
- Vendetta
- Presentats
Bè, ara nomès hi queda la hora de kdd.
El bar hi obren a les 9 del matì. Si us hi va bè aquesta hora.. si ès mès aviat se n'haurà de buscar un altre. I si és mès tard doncs cap problema.
El bar hi obren a les 9 del matì. Si us hi va bè aquesta hora.. si ès mès aviat se n'haurà de buscar un altre. I si és mès tard doncs cap problema.
- Alucinamaripili
- Presentats
L'hora és perfecte, ara només falta super-stromkel & co., mr. Bond, i tots els que vulguin passar un dia de collons.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="111621"]L'hora és perfecte, ara només falta super-stromkel & co., mr. Bond, i tots els que vulguin passar un dia de collons.[/quote]
Ep si vinc jo ja sabeu que cada 200 quilòmetres o abans haig de parar a fer benzina amb la VFR i a França en diumenge això es complicat :evil: Em sembla que us faria anar malament
Vsssssss
007
Ep si vinc jo ja sabeu que cada 200 quilòmetres o abans haig de parar a fer benzina amb la VFR i a França en diumenge això es complicat :evil: Em sembla que us faria anar malament
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 12, 2010 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
Entre la vfr i la dosi de tallat d'en Vendeta estarem distrets, però serà la manera de veure la teva nova màquina. Si que s'ho val, encara que hagi de dur bidons a les maletes.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="111638"][quote user="Alucinamaripili" post="111621"]L'hora és perfecte, ara només falta super-stromkel & co., mr. Bond, i tots els que vulguin passar un dia de collons.[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Vols dir que farien tirades mes llargues de 200km?
Jo no ho crec, amb el que no es inconvenient tenir un diposit petit,no?
Vsssssss
007[/quote]
Vols dir que farien tirades mes llargues de 200km?
Jo no ho crec, amb el que no es inconvenient tenir un diposit petit,no?
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="111665"]Vols dir que farien tirades mes llargues de 200km?
Jo no ho crec, amb el que no es inconvenient tenir un diposit petit,no?[/quote]
El problema està en trobar a França una gasolinera oberta en diumenge ;) , quan mes autonomia tens mes tranquil vas.
Jo no ho crec, amb el que no es inconvenient tenir un diposit petit,no?[/quote]
El problema està en trobar a França una gasolinera oberta en diumenge ;) , quan mes autonomia tens mes tranquil vas.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 13, 2010 10:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Dema aniré a fer un tomb, :D i per el que veig heu quedat a les 9 al bar de Ripoll, dons si m’hi voleu, pot ser que hi sigui, això si, faré l’esmorzar (que no falti :razz: ) i me’n tornaré cap a Girona, :( si no hi soc no en feu cas, eh?
Fins dema
:cerv
Fins dema
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Vendetta
- Presentats
Be, veig que queda confirmat, a les 9 doncs.
Les pans podem portar ampolles de 5 litres, una cada una per la VFR :twisted: son 10 litres, supso que el diposit sencer de la vfr i encara en sobraria :twisted:
Eps, que consti que no tinc internet per aqui o sigui que si hi han canvis d'ultima hora feu un truc. Us escric de biblio de Vic.
Les pans podem portar ampolles de 5 litres, una cada una per la VFR :twisted: son 10 litres, supso que el diposit sencer de la vfr i encara en sobraria :twisted:
Eps, que consti que no tinc internet per aqui o sigui que si hi han canvis d'ultima hora feu un truc. Us escric de biblio de Vic.
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Albert G" post="111681"]Dema aniré a fer un tomb, :D i per el que veig heu quedat a les 9 al bar de Ripoll, dons si m’hi voleu, pot ser que hi sigui, això si, faré l’esmorzar (que no falti :razz: ) i me’n tornaré cap a Girona, :( si no hi soc no en feu cas, eh?
Fins dema
:cerv[/quote]
A veure si no t'hi fas enrrere! :mrgreen:
Fins dema
:cerv[/quote]
A veure si no t'hi fas enrrere! :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
Ok Albert, allà estarem amb l'esmorzaret.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs jo igual també m'animo a venir a esmorçar a Ripoll i després a fer quatre revolts per païr l'esmorçar i tornar a agafar gana per dinar ;)
El dinar, però, el faria a casa.
Encara no és segur, si hi sóc ja m'hi veureu, i sino no ;)
El dinar, però, el faria a casa.
Encara no és segur, si hi sóc ja m'hi veureu, i sino no ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="111699"]
Encara no és segur, si hi sóc ja m'hi veureu, i sino no ;)[/quote]
t'expliques de conya
Encara no és segur, si hi sóc ja m'hi veureu, i sino no ;)[/quote]
t'expliques de conya
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Doncs jo igual també m'animo a venir a esmorçar a Ripoll i després a cap a Sant Feliu que a les onze tinc un " evento familiar"
Si la resaca d´aquesta nit m´ho permet allà estaré a les nou, si em llevo molt cascat :roll: :roll: :roll: doncs serà que no.
Si la resaca d´aquesta nit m´ho permet allà estaré a les nou, si em llevo molt cascat :roll: :roll: :roll: doncs serà que no.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Que tingueu bona ruta :kiss :kiss i..... feu fotos ;) .
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
La Carmaga no es tant lluny i demà farà sol. Si mi voleu ja em podeu apuntar. :D :D :D
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="James Bond" post="111744"]La Carmaga no es tant lluny i demà farà sol. Si mi voleu ja em podeu apuntar. :D :D :D
Vssssssss
007[/quote]
Així veurem la teva super-bike, que encara no l'hem vist.
[quote user="PEPI600" post="111729"]Doncs jo igual també m'animo a venir a esmorçar a Ripoll i després a cap a Sant Feliu que a les onze tinc un " evento familiar"
Si la resaca d´aquesta nit m´ho permet allà estaré a les nou, si em llevo molt cascat :roll: :roll: :roll: doncs serà que no.[/quote]
Pepi, t'esperem.
[quote user="Mareta" post="111737"]Que tingueu bona ruta :kiss :kiss i..... feu fotos ;) .[/quote]
Les fotos estan assegurades, Eva. Tinc la càmara preparada
Vssssssss
007[/quote]
Així veurem la teva super-bike, que encara no l'hem vist.
[quote user="PEPI600" post="111729"]Doncs jo igual també m'animo a venir a esmorçar a Ripoll i després a cap a Sant Feliu que a les onze tinc un " evento familiar"
Si la resaca d´aquesta nit m´ho permet allà estaré a les nou, si em llevo molt cascat :roll: :roll: :roll: doncs serà que no.[/quote]
Pepi, t'esperem.
[quote user="Mareta" post="111737"]Que tingueu bona ruta :kiss :kiss i..... feu fotos ;) .[/quote]
Les fotos estan assegurades, Eva. Tinc la càmara preparada
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gent que tingueu bona ruta, aquesta no puc venir. :enfadat
Si aneu a dinar a Aigües Mortes conec un lloc on és menja molt bé, i bé de preu.
Salut! ;)
Si aneu a dinar a Aigües Mortes conec un lloc on és menja molt bé, i bé de preu.
Salut! ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vegileu amb els radars du face. L'Alucina ja sap de què parlo. :lol: