Diumenge 14 A La Camargue

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Diumenge 14 A La Camargue

Entrada Autor: Panotxa » ds. març 13, 2010 8:53 pm

Aluinamaripili et deixo l'enllaç del restaurant...no se sap mai, poder esteu per aquí a l´hora de dinar.

Enllaç

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. març 13, 2010 8:57 pm

Merci Toni, que deu t'ho pagui amb molts fills. :mrgreen:

Randy, ja els he tastat però vaig estar de sort....no em va arribar res. Merci company, anirem amb mil ulls.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. març 13, 2010 9:02 pm

Companys, amb sap molt de greu, :???: però tinc una altra alternativa de moto, :| i es anar a Torroella a esmorzar (que ho tinc al canto de casa) i es que amb tindria que llevar molt d’hora per esser a les 9 a Ripoll, a part del glaç de la carretera, i es que haig d’estar aviat a casa, :cry: o sigui que us he traït, :twisted: suposo que ho enteneu, de totes maneres que us ho passeu molt be, que dema farà un dia fantàstic!!!!
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. març 13, 2010 9:30 pm

[quote user="Albert G" post="111767"]Companys, amb sap molt de greu, :???: però tinc una altra alternativa de moto, :| i es anar a Torroella a esmorzar (que ho tinc al canto de casa) i es que amb tindria que llevar molt d’hora per esser a les 9 a Ripoll, a part del glaç de la carretera, i es que haig d’estar aviat a casa, :cry: o sigui que us he traït, :twisted: suposo que ho enteneu, de totes maneres que us ho passeu molt be, que dema farà un dia fantàstic!!!!
:cerv[/quote]

Tot sigui fer boicot als que van a la camarga... per ser exactes, hem pagat amb deu monedes d'or a l'Albert G, heheheheh :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. març 13, 2010 10:11 pm

[quote user="Albert G" post="111767"]Companys, amb sap molt de greu, :???: però tinc una altra alternativa de moto, :| i es anar a Torroella a esmorzar (que ho tinc al canto de casa) i es que amb tindria que llevar molt d’hora per esser a les 9 a Ripoll, a part del glaç de la carretera, i es que haig d’estar aviat a casa, :cry: o sigui que us he traït, :twisted: suposo que ho enteneu, de totes maneres que us ho passeu molt be, que dema farà un dia fantàstic!!!!

Il n'y a pas de problemme, mon cher ami. Ce serait pour la prochaine fois.

Sacot
Presentats
Entrades: 218
Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
Ubicació: Juià

Entrada Autor: Sacot » ds. març 13, 2010 10:22 pm

Bé dons jo també mi apunto, fins demar a las 9.

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. març 13, 2010 10:41 pm

Ok, demà ens veiem

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. març 13, 2010 11:08 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="111775"][quote user="Albert G" post="111767"]Companys, amb sap molt de greu, :???: però tinc una altra alternativa de moto, :| i es anar a Torroella a esmorzar (que ho tinc al canto de casa) i es que amb tindria que llevar molt d’hora per esser a les 9 a Ripoll, a part del glaç de la carretera, i es que haig d’estar aviat a casa, :cry: o sigui que us he traït, :twisted: suposo que ho enteneu, de totes maneres que us ho passeu molt be, que dema farà un dia fantàstic!!!!

Il n'y a pas de problemme, mon cher ami. Ce serait pour la prochaine fois.[/quote]

Je l'espère, vous avez très bonne route! :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. març 13, 2010 11:19 pm

Per començar d'ambientar la sortida amb aires francesos, poso una de les meves cançons preferides : Les Fulles Mortes

[youtube]JWfsp8kwJto[/youtube]

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 13, 2010 11:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. març 14, 2010 1:58 pm

Al final m´he tret la son de les orelles i he pujat a Ripoll a esmorçar, tampoc feia massa fred :tremolant :tremolant -3º C a l´alçada de Vic, un cop hem esmorçat, he fet quatre fotos ells cap a la Camargue :roll: i jo cap a Sant Feliu que tenia una festa familiar, les últimes fotos son de la zona de Collsuspina, estava tot ben blanc, però les carreteres perfectes.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. març 14, 2010 3:44 pm

Jo ja fa una bona estona que he arribat a casa, he tornat abans de dinar.

Si, al principi feia fresqueta (-3º a Vic) però de mica en mica ha anat escalfant.

He disfrutat moltíssim !
No havia anat mai en moto amb neu a banda i banda de la carretera, amb el paissatge completament blanc de les muntanyes nevades, fantàstic ! :jump

Les carreteres perfectes, s'havia de vigilar al entrar als revolts per no trobar-te amb cap imprevist si veies que era massa negre (humitat) o blanc (sal) però tot ha anat molt bé :lol:

Després miraré de penjar alguna cosa.

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dg. març 14, 2010 4:58 pm

Jo tambe els he acompanyat a lesmorçar, , mentres, hem fet una bona tertulia com sempre que compartim taula amb els amics de mototurisme, un cop acabat , ells han seguit direccio frança i nosaltres ( pep1600 i jo ) de retorn c-17 direcio barna, cal destacar que hem trobat un accident de dos cotxes amb xoc frontal, mossus i bombers movilitzats, ara cal esperar la cronica i fotos dels asistens de aquesta GT, VVSSSSSSSS

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. març 14, 2010 8:18 pm

EEEiiii, ja som a caseta, un plaer rodar amb vosaltres....darrera en Ramon i en Sacot, bones rodes.

Pep i Cabirol, merci per la vostra visita a l'esmorzar.

Stelvio, llàstima que no t'hem trucat abans de passar per Cerbere...mea culpa.

Al final han vingut en Jeppy i la Mareta, collonuts com sempre.

I la colla que hem fet, al final ha sigut genial, bones carreteres, llocs preciosos, bon ritme, bon dinar....però per sobre de tot...la companyia.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ja sé que no hi ha cap foto de la Camargue...però és que hem anat per altres llocs.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. març 14, 2010 8:32 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="111850"]EEEiiii, ja som a caseta, un plaer rodar amb vosaltres....darrera en Ramon i en Sacot, bones rodes.

Stelvio, llàstima que no t'hem trucat abans de passar per Cerbere...mea culpa.

Tranquil ,Alucina,pas probléme,la veritat que m`ha fet gracia quan he quedat enlluernat per una" flamant VFR "obrint ruta,privilegis de treballar per la casa reial,fins i tot he fet un gest al Ramon que era el darrer ,pero no m`ha vist.Dia esplendit i molt bona ruta ,encara que jo le he fet enllaunat :enfadat :enfadat :enfadat
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. març 14, 2010 8:48 pm

Les fotos del dinar i d´el café a Figueres.
Per cert, tot amb molt bona companyia.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. març 14, 2010 9:18 pm

Gracies companys per les fotos ;) son un bon record per un bon dia.

Això de la "marxa fina" es collonut, saps on esmorzaràs i l'hora però no saps res mes i tot es improvisar sobre la marxa, al final les coses surten gairebé perfectes.

Després d'un bon esmorzar a Ripoll, em marxat per anar a veure els cavalls de La Camarga, em enfilat cap a Camprodon, em fet benzina abans d'arribar a Coll d'Ares i em marxat cap Prats e Molló. Vorejant el riu Tech gairebé em arribat a Perpinyà on em trucat a la Mareta i en Jeppy i em quedat amb ells de trobar-nos per dinar a Tapis.

Em continuat cap a Cotlliure, i em enfilat la carretera que voreja la costa. La veritat es que de mica en mica em vaig trobant millor sobre la VFR, cada vegada mi adapto mes a les seves característiques tant diferents de la Pan€ i cada vegada el ritme es un xic més ràpid (això diu en Sacot)

He gaudit moltíssim fent els revolts fins a Llançà. Des d'allà em enfilat, amb en Sacot de guia, cap a Tapis on ja ens esperaven la Mareta i en Jeppy.

El dinar a l'altura del que s'esperava : esplendit ah !! i el menjar també. Em sembla que tots plegats ens ho hem passat molt bé.

La tornada ha estat :........... no se que dir-vos, la baixada de Tapis cap a Maçanet de Cabrenys amb en Sacot al darrera, la carretera ja seca....... podríem dir : orgasmàtica ? :D potser qui ho definirà millor serà en Sacot. ;)

Per arrodonir-ho, tot tranquil·lament i sense presses em parat amb en Jeppy i la Mareta a asseure'ns a la Rambla de Figueres a la terrassa d'un bar per acabar de rematar la "feina" .

La tornada després tot sol tranquil·lament cap a Olot i cap els túnels de Bracons.

Senyors, podem repetir-ho quan volgueu. :D

Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 14, 2010 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 14, 2010 9:30 pm

Carai, al final heu passat per unes de les carreteres que més m'agraden, la de Coll d'Ares i la que va cap a Tapis. :D

Heu disfrutat. Es veu per les fotos. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. març 14, 2010 10:16 pm

Carai companys quin tiberi us heu fotut :eyes
Em sembla que he fet mal fet de marxar abans de dinar ...

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. març 14, 2010 10:23 pm

:D Ramoneeeeet, t'has perdut una jalancia de tres parells de pebrots, i molt baratet. :D

Sacot
Presentats
Entrades: 218
Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
Ubicació: Juià

Entrada Autor: Sacot » dg. març 14, 2010 10:50 pm

Bé un dia collonut, amb molt bona companyia ,
M'ha agradat també veure a l'Eva desprès del viatge i poder escultar les seves explicacions.
He gaudit molt darrera d'en Ramon, ell diu que cada vegada se sent millor amb la VFR,
Dons quant la tingui per la ma no el veurem.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”