Sortideta De Diumenge Per El 14/03
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Sortideta De Diumenge Per El 14/03
He vist la sortideta ba la Camarga i es una pasada. No puc fer tants kms. ja que tinc que portar la moto a revisió i canviar la cadena, etc... però m'agradaría fer una volteta pixapins matinera. No tinc decidit on anar, així que potser si, o no... puc anar a esmorzar a Hostalric i fer una volteta per l'entorn... o potser, me'n vaig a fer un aperitiu d'ostres al Barcarés i després dinar (o no) per algún poblet de l'Albera....
No vull fer masses revolts, ja que darrerament he tingut algún ensurt amb les humitats de l'asfalt (sense caiguda, per sort)...
Així que si algú s'anima a sortir sense un rumb fix i fer el que ens passi pels cilindres... potser ens ho podem pasar bé... o no...
No vull fer masses revolts, ja que darrerament he tingut algún ensurt amb les humitats de l'asfalt (sense caiguda, per sort)...
Així que si algú s'anima a sortir sense un rumb fix i fer el que ens passi pels cilindres... potser ens ho podem pasar bé... o no...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Sortideta De Diumenge Per El 14/03
A quina hora tens pensat sortir ??????
Jo tenia pensat anar a esmorzar als Angels a "mises dites". Però depen a l´hora que sortis, t´acompanyo un troçet.
Jo tenia pensat anar a esmorzar als Angels a "mises dites". Però depen a l´hora que sortis, t´acompanyo un troçet.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 13, 2010 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo no anirè tant amunt,potser m´acosti a la trobada de Balaguer,esmorçar i volteta,tot
sigui per sabotejar la kdd del Maripili :twisted:
sigui per sabotejar la kdd del Maripili :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Jeppy
- Presentats
No esta malament l'esmorzar dels Angels. Tinc pensat sortir cap allà a quarts de 10... ens apuntem????.... i després...a fer alguna ruteta pixapinera???
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Oscar" post="111742"]Jo no anirè tant amunt,potser m´acosti a la trobada de Balaguer,esmorçar i volteta,tot
sigui per sabotejar la kdd del Maripili :twisted:[/quote]
No es mala idea... llástima que ho trobi una mica massa lluny, perque m'apuntava...
Que t'ho passis bé!!!... a la camarga no hi arriben!!!
sigui per sabotejar la kdd del Maripili :twisted:[/quote]
No es mala idea... llástima que ho trobi una mica massa lluny, perque m'apuntava...
Que t'ho passis bé!!!... a la camarga no hi arriben!!!
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jeppy, Mareta, en un principi m'havia apuntat a esmorzar a Ripoll, però tindria que matinar molt per ser allà a les 9, o sigui que si fem un esmorzar a les 9:30 hores als Àngels, m'hi apunto, ja que vull estar aviat a casa, ja direu!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Jeppy
- Presentats
Albert,
Ens trobem a les 10 del mati al passeig de Torroella, al Frankfurt per esmorzar. I despres fem la volteta on sigui. La Mareta tindrá la moto a fora (está a meitat del passeig).
Ens trobem a les 10 del mati al passeig de Torroella, al Frankfurt per esmorzar. I despres fem la volteta on sigui. La Mareta tindrá la moto a fora (está a meitat del passeig).
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="JEPPY" post="111764"]Albert,
Ens trobem a les 10 del mati al passeig de Torroella, al Frankfurt per esmorzar. I despres fem la volteta on sigui. La Mareta tindrá la moto a fora (está a meitat del passeig).[/quote]
Ok, ens veiem dema a les 10 a Torroella!!!!
Ens trobem a les 10 del mati al passeig de Torroella, al Frankfurt per esmorzar. I despres fem la volteta on sigui. La Mareta tindrá la moto a fora (está a meitat del passeig).[/quote]
Ok, ens veiem dema a les 10 a Torroella!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Jeppy
- Presentats
O.K., si algú més si vol apuntar, ja sap on serem. Jo tanco per aquesta nit. Fins demá!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Que vagi molt bé, companys, i feu moltes fotos.
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="111774"]Que vagi molt bé, companys, i feu moltes fotos.[/quote]
Amb la mareta amb nosaltres, de ben segur que posarem moooooltes fotos!!!.
Que tingueu un bon dia, companys!!!
Amb la mareta amb nosaltres, de ben segur que posarem moooooltes fotos!!!.
Que tingueu un bon dia, companys!!!
- Jeppy
- Presentats
Ja a caseta, estava pensant que aquestes sortides en les que no sabem qué fer ni on anar, de vegades (repeteixo, de vegades), poden sortir molt bé, com així ha estat avui.
Després d'un bon esmorzar, la Mareta, L'Albert i jo, hem tirat cap a Begur amb l'idea d'anar pèr Tamariu i veure el pasisatge des del Cap de Sant Sebastiá, a sota el far. A Begur, hem fet quatre fotos (Mareta, ja triguen, les fotos) i l'Albert ens ha abandonat temptat per un bon dinar a Girona. Hem seguit fins a Aiguablava i he aprofitat per donar un cop d'ull a la meva barca que hem trobat plena d'aigua. Amb l'ajuda de la Mareta (Gràcies, Eva), l'hem buidat i quan ens disposavem a sortir, en James Bond l'ha trucat i ens ha proposat ajuntar-nos als camarguesos.... amb un bon dinar a Tapis. Com es natural, no hem declinat la convidada i... cap a Tapis hi falta gent... Bon dinar, bona companyía...millor no podía ser. Una vegada fet el café, ja prop de la N II, tothom cap a casa... menys la Mareta, en Ramon i jo que hem aprofitat per fer un cafetó a la rambla de Figueres....dia complert....
Després d'un bon esmorzar, la Mareta, L'Albert i jo, hem tirat cap a Begur amb l'idea d'anar pèr Tamariu i veure el pasisatge des del Cap de Sant Sebastiá, a sota el far. A Begur, hem fet quatre fotos (Mareta, ja triguen, les fotos) i l'Albert ens ha abandonat temptat per un bon dinar a Girona. Hem seguit fins a Aiguablava i he aprofitat per donar un cop d'ull a la meva barca que hem trobat plena d'aigua. Amb l'ajuda de la Mareta (Gràcies, Eva), l'hem buidat i quan ens disposavem a sortir, en James Bond l'ha trucat i ens ha proposat ajuntar-nos als camarguesos.... amb un bon dinar a Tapis. Com es natural, no hem declinat la convidada i... cap a Tapis hi falta gent... Bon dinar, bona companyía...millor no podía ser. Una vegada fet el café, ja prop de la N II, tothom cap a casa... menys la Mareta, en Ramon i jo que hem aprofitat per fer un cafetó a la rambla de Figueres....dia complert....
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Merci per la companyia Jeppy, ha estat un dinar ben parit.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Un matí molt ben aprofitat i el dinar boníssim i amb molt bona companyia ( crec que les imatges parlen per si soles):

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 14, 2010 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jeppy
- Presentats
Gràcies per les fotos, Mareta!!!!... Molt "explicatives" del dia genial i divertit amb tota la colla!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Al final arribaré a pensar que sortir en moto és una excusa per anar a jalar. :lol:

- Jeppy
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="111865"]Al final arribaré a pensar que sortir en moto és una excusa per anar a jalar. :lol:[/quote]
Apart de passar-ho d'alló més bé amb els companys de mototurisme.......
Apart de passar-ho d'alló més bé amb els companys de mototurisme.......
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JEPPY" post="111866"]
Apart de passar-ho d'alló més bé amb els companys de mototurisme.......[/quote]
Això per descomptat. ;)
Apart de passar-ho d'alló més bé amb els companys de mototurisme.......[/quote]
Això per descomptat. ;)

- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Quina ruta mes maca i quin tiberi , doncs jo he pujat als angels pensant que igual em trobava amb mareta i el que m'he trobat ha estat molta neu , la carretera un pel enganyosa habia corbes que no sàvies si era gel o aigua , però be ha anat bé. Vssssssssssssssssssss.
Una foto , nomes una ja que a la segona s´ha mort la bateria , aixo passa per no mirar´ho abans.
[IMG=http://img690.imageshack.us/img690/1691/motop.jpg][/IMG]
Una foto , nomes una ja que a la segona s´ha mort la bateria , aixo passa per no mirar´ho abans.
[IMG=http://img690.imageshack.us/img690/1691/motop.jpg][/IMG]