Nova FZ8 / Fazer 8

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Nova FZ8 / Fazer 8

Entrada Autor: Molinenc » dl. març 15, 2010 8:41 pm

Desde el dia 12, a la web de yamaha europa hi ha més informació sobre la nova FZ8 (nacked) / Fazer 8 (semicarenada)

http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... fz_series/

En el meu cas la que més m'interesaría sería la Fazer 8, doncs em vaig prometre a mi mateix que la propera moto la vull amb més protecció aerodinamica que la GS500.

Malauradament ara no es el millor moment per gastar-nos el 4 duros que tenim estalviats però si que la tinc a la llista de "futures possibles candidates".

Que opineu d'aquest nou model?

http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... ew=colours

http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... ew=colours

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova FZ8 / Fazer 8

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 15, 2010 8:47 pm

Maca ho és, i potent, fiable i garantitzada per Yamaha. Una senyora moto.

Però......la teva dona no hi aniria gens bé al darrera. :razz:

Recorda que t'haig de deixar la meva Bandy un dia. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dl. març 15, 2010 9:32 pm

la N ja te la regalo, ara la fazer es maca per que si, i si l'acabes de bestir amb un carenat sences ha de ser la repera.
El que no se es com deuen estar de baixos ja que diuen les males llengues que la seva germana petita no en te gaires, per la resta jo m'hi llençava de cap.

Imatge

Aquesta es la 1000 però per fer-se una idea ja està bé!!! :eyes :eyes

V'ssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 16, 2010 8:53 am

A mi les naked m'encanten, però reconec que són més confortables les carenades. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. març 16, 2010 8:55 am

Es molt maca!!
Pero no entenc una cosa :(

Fa un temps les motos de 600 o 750 ja eren motos grosses.
Ara estem acostumats a tenir motos de 1200, 1300 o fins i tot 1400 i 1800.

I les motos que abans eren grosses, ara son de 800, i son de mitja cilindrada :shock:

En uns 10 anys estarem portant tots motos de 1500cc o 2000cc i la mitja cilindrada sera tenir una moto de 1000cc
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 16, 2010 9:04 am

[quote user="Steelman" post="112115"]Es molt maca!!
Pero no entenc una cosa :(

Fa un temps les motos de 600 o 750 ja eren motos grosses.
Ara estem acostumats a tenir motos de 1200, 1300 o fins i tot 1400 i 1800.

I les motos que abans eren grosses, ara son de 800, i son de mitja cilindrada :shock:

En uns 10 anys estarem portant tots motos de 1500cc o 2000cc i la mitja cilindrada sera tenir una moto de 1000cc[/quote]

Tens tota la raó del món, si senyor. I tampoc l'entenc aquesta tendència. Jo mateix porto una 650, i em sobra motor per tot arreu, i més ara amb els estrictes controls de velocitat. Abans encara, però ara..... :shock:

I obviament, a més cilindrada més cara surt l'asegurança i l'impost de circulació, més consum, etc.

Dic més; sabeu quin és per mi un dels motors més divertits de portar? Un de 125 cc 2T. Això si, amb làmines de carboni tipus Boyensen i tub d'escapament canviat. :cool:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. març 20, 2010 11:07 pm

Holaaaaa.

[quote user="Randy-650" post="112120"]
Dic més; sabeu quin és per mi un dels motors més divertits de portar? Un de 125 cc 2T. Això si, amb làmines de carboni tipus Boyensen i tub d'escapament canviat. :cool:[/quote]

Si Randy, molt be, no en dubto que tens tota la raó del mon, però aquests motors ja no els porten quasi ni els s’acaben de treure al carnet!!

Es que ens estem tornant tots bojos i ja hem perdut el poc coneixement que teníem???

:shock: :shock: :shock:
Sort,

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dg. març 21, 2010 7:14 pm

Doncs jo taé m'apunto a la reclamació de motors "una mica més pràctics" o coherents, com eren les antigues 350, 400 o 500cc que ja no se'n troben i estaria bé tornar-ne a veure. Crec que estan molt bé relació, pes-potencia i si les fessin a un preu raonable, ja seria la re-hos..a!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. març 22, 2010 3:01 pm

[quote user="Cabreta" post="112834"]Doncs jo taé m'apunto a la reclamació de motors "una mica més pràctics" o coherents, com eren les antigues 350, 400 o 500cc que ja no se'n troben i estaria bé tornar-ne a veure. Crec que estan molt bé relació, pes-potencia i si les fessin a un preu raonable, ja seria la re-hos..a!!![/quote]

Hola Cabreta.

La pega que tinc es que he provat molt poques motos i per tant no puc opinar massa sobre motos. Jo tinc una GS 500 desde fa poc més de 2 anys. M'estas dient que trobeu a faltar motos tipus GS500, Bandit 400, Yamaha RD 350? (per exemple).

Però no trobeu que no son motos per fer rutes una mica llargues?

Jo estic molt content amb la meva moto, però no es una moto per fer distancies una mica llargues perque acabes amb el cul baldat i amb el meu cas amb els genolls engarrotats perque penso que es una moto per gent baixa, i sincerament, tot i que no soc alt (1,72cm) vas amb els genolls molt flexionats.

No soc partidari de cilindrades molt elevades, però si de motos amb suficient motor per poder plantejar-te unes vacances. Creueu que una moto de 500 cc et permet organitzar unes vacances amb dues persones? Jo ho veig just.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. març 22, 2010 3:49 pm

Jo tambè vaig disfrutar de la GS 500,i al quedar-se justeta vaig
pasar a les bandit,actualment la 650,i perfecte.Crec que al mercat hi
ha gran verietat de models d´aquesta cilindrada mitja,pel que comentes
crec qua amb una d´aquestes tindríes mes que suficient i la qualitat preu
és molt raonable.Com sempre tu i els teus calers tenen l´ultima paraula
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dj. març 25, 2010 11:34 am

Depenent del preu que la possin al mercat aquesta FZ8/Fazer 8 es pot convertir en la numero 1 en vendas :lol:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 25, 2010 12:51 pm

[quote user="Feisser" post="113406"]Depenent del preu que la possin al mercat aquesta FZ8/Fazer 8 es pot convertir en la numero 1 en vendas :lol:[/quote]

No ho crec, perquè ara Suzuki treurà una GSR-750 a preu d'escàndol, per fer mal a Yamaha. :tremolant

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. març 25, 2010 1:03 pm

[quote user="Randy-650" post="113409"][quote user="Feisser" post="113406"]Depenent del preu que la possin al mercat aquesta FZ8/Fazer 8 es pot convertir en la numero 1 en vendas :lol:[/quote]

No ho crec, perquè ara Suzuki treurà una GSR-750 a preu d'escàndol, per fer mal a Yamaha. :tremolant[/quote]

El que haurien de fer amb aquesta nova GSR 750 es treure una versió amb semicarenat, com fa Yamaha. Que a vegades aquests de Suzuki semblen que estiguin a la parra.

Quantes motos haurien vengut amb una GSR600 S..., espero que s'en hagin donat compte de la cagada...

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 25, 2010 1:21 pm

[quote user="AT" post="113410"]

Quantes motos haurien vengut amb una GSR600 S..., espero que s'en hagin donat compte de la cagada...[/quote]

Poques. ;) Quan Yamaha va treure les FZ6 amb els tubus d'escapament tipus MVAgusta i va ser un èxit de vendes, Suzuki va fer el mateix, i quasibé tot el pastel s'el va endur el model GSR-600. No la van fer amb carenat doncs ja tenen el model Bandit-650 i el què està triomfant a Europa i part d'España són les motos tiups naked. :shock:

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dj. març 25, 2010 6:48 pm

Ara tinc una fz6 i realment al seu motor no li trobo gaire sentit. Va molt fina a mig/baix regim, just allà on no te xixa, i un tacte de gas molt dolent a alt regim, just allà on el motor va be...

La FZ8 pot ser un bon compromís, però el pes serà molt semblant a la FZ1, amb la que comparteix xassis i motor. Llavors ja no li trobo molt sentit a la moto, hauria estat me barat posar una doble corba de potencia a la FZ1 i acaben abans ....

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 25, 2010 8:10 pm

[quote user="Tramunt" post="113449"]Ara tinc una fz6 i realment al seu motor no li trobo gaire sentit. Va molt fina a mig/baix regim, just allà on no te xixa, i un tacte de gas molt dolent a alt regim, just allà on el motor va be...

[/quote]

Qui model tens, els de 98 CV o el de 76? :shock: Tinc entès que el model de 98 CV adalt de tot va super-finissima. Per això m'agrada els motors de Yamaha, per lo finet que van a altes voltes. La meva Bandy, per exemple, a 11.000 rpm vibra una mica, i encara li queden 2.000 rpm més fins tallar l'encès. :enfadat

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. març 25, 2010 9:44 pm

[quote user="Randy-650" post="113411"][quote user="AT" post="113410"]

Quantes motos haurien vengut amb una GSR600 S..., espero que s'en hagin donat compte de la cagada...[/quote]

Poques. ;) Quan Yamaha va treure les FZ6 amb els tubus d'escapament tipus MVAgusta i va ser un èxit de vendes, Suzuki va fer el mateix, i quasibé tot el pastel s'el va endur el model GSR-600. No la van fer amb carenat doncs ja tenen el model Bandit-650 i el què està triomfant a Europa i part d'España són les motos tiups naked. :shock:[/quote]

Tu creus? però si de yamaha Fazer 6 (amb carenat) s'en han vengut moltes? Tu no creus que gent que s'han comprat la Bandit S, si haguesin tingut una GSR600 carenada haguès dubtat més d'un comprador? Jo si.

Per altre banda, ara que han tret la X6 diversion, aquesta si que la veig competencia per la bandit, per mi la competencia de la Fz6 a suzuki es la GSR600. La FZ6 la veig més esportiva que la bandit, per un altre tipo de public vaja.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 25, 2010 9:47 pm

[quote user="AT" post="113505"]

Per altre banda, ara que han tret la X6 diversion, aquesta si que la veig competencia per la bandit, per mi la competencia de la Fz6 a suzuki es la GSR600. La FZ6 la veig més esportiva que la bandit, per un altre tipo de public vaja.[/quote]

Correcte. La nova Diversion es veu que és una passada. :eyes

Imatge

Però hi hauna cosa que l'han cagada. El tub d'escapament.... :crys

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. març 25, 2010 9:50 pm

[quote user="Randy-650" post="113507"][quote user="AT" post="113505"]

Per altre banda, ara que han tret la X6 diversion, aquesta si que la veig competencia per la bandit, per mi la competencia de la Fz6 a suzuki es la GSR600. La FZ6 la veig més esportiva que la bandit, per un altre tipo de public vaja.[/quote]

Correcte. La nova Diversion es veu que és una passada. :eyes

Imatge

Però hi hauna cosa que l'han cagada. El tub d'escapament.... :crys[/quote]

si tu! no m'agraden gens aquests tubs, igual com la kawa versys...

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dv. març 26, 2010 11:47 am

És una Fazer600-S2, de 98cv, i el que em te força fastiguejat es el tacte de gas, al tancar i tornar obrir a alt regim és molt brusc, casi, com si fes un buit. Llastima, perquè m’encaixa força la moto, jo vull una moto per tot, amb un tacte una mica racing i sobretot amb bons frens, la S2 els te.

Certament, s’ha de distingir entre models on prima un preu competitiu, XJ, etc.... respecte models que incorporen components una mica superiors, com les FZ. ( per exemple, mireu el basculant de la FZ1 )

Respon

Torna a “General”