Encara us funciona la mini-camara de video?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Encara us funciona la mini-camara de video?
Molts vem comprar la mini-camara de video, i diuen que no funciona, quan a mi em funciona perfectament.
Us funciona a vosaltres? :shock:
Us funciona a vosaltres? :shock:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Encara us funciona la mini-camara de video?
A mi si. també esveritat que l´he fet servir molt poc, pero de moment....funciona
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Encara Us Funciona La Mini-camara De Video?
A mi a banda que se hem va cremar el carregador, continua funcionant, pero la faig servir molt poc per no dir gens.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo un dia i vaig fer una gravació d'un parell de minuts i al següent dia jo va anar més :(
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Sharky" post="112147"]A mi a banda que se hem va cremar el carregador, continua funcionant, pero la faig servir molt poc per no dir gens.
Salut.[/quote]
Si vols el carregador et puc mirar si encara el tinc i a la propera sortida el porto, t'interessa?
Salut.[/quote]
Si vols el carregador et puc mirar si encara el tinc i a la propera sortida el porto, t'interessa?

- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
als que encara us funciona, heu aconseguit treure la malaida data?
Salut
als que encara us funciona, heu aconseguit treure la malaida data?
Salut
Jomila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 16, 2010 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs a mi també em funciona.
Una vegada vaig aconseguir de ficar la data al dia, però vaig tenir que fer un reset i em va sortir la data vella, i ja no me'n recordo de com ho vaig fer, si algú ho sap, li agrairia am una :cerv
La veritat, és que no la he fet anar massa, però ultimament el Jesús és qui surt més filmat (com que al curset de conducció no surt ni 1", és perqué s'he n'empapi) com que sempre va davant.
Una vegada vaig aconseguir de ficar la data al dia, però vaig tenir que fer un reset i em va sortir la data vella, i ja no me'n recordo de com ho vaig fer, si algú ho sap, li agrairia am una :cerv
La veritat, és que no la he fet anar massa, però ultimament el Jesús és qui surt més filmat (com que al curset de conducció no surt ni 1", és perqué s'he n'empapi) com que sempre va davant.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="JoanF" post="112202"]Doncs a mi també em funciona.
La veritat, és que no la he fet anar massa, però ultimament el Jesús és qui surt més filmat (com que al curset de conducció no surt ni 1", és perqué s'he n'empapi) com que sempre va davant.[/quote]
:mestre :mestre :sado :sado :sado :discussio :KO :b9 :b9 :b9
La veritat, és que no la he fet anar massa, però ultimament el Jesús és qui surt més filmat (com que al curset de conducció no surt ni 1", és perqué s'he n'empapi) com que sempre va davant.[/quote]
:mestre :mestre :sado :sado :sado :discussio :KO :b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo que les tenia totes a casa i podia escollir, me'n vaig quedar una que no em va funcionar mai :enfadat :enfadat
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
No en tinc ni idea, la van agafar els nanos i no le tornat a veure més :roll: :roll: :roll: