He Anat A Fer La Pullosa
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
He Anat A Fer La Pullosa
Aquesta tarda he anat a Manresa i tornan he passat per Moia i Collsuspina. Les alzes un 10 ja us avanço que he fet una bona compra. Peró no se que passaba avui peró m'ha fet tres marxades acollonants. Que potser? que quedin restes de sal? quitra brut?
Vaig amb pneumatics nous i m'ha extranyat que marxes tant.
Vaig amb pneumatics nous i m'ha extranyat que marxes tant.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: He Anat A Fer La Pullosa
Ves en compte....... :kiss
- Sagal
- Presentats
[quote user="Mareta" post="112215"]Ves en compte....... :kiss[/quote]
gràcies, peró no era normal que marxés tant
gràcies, peró no era normal que marxés tant

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Veig que les alzes et van bé. Millor! Així no patiràs tant de l'esquena. :D
La Pullosa, al ser considerada carretera nacional -encara que ningú hi passi, doncs tothom va per l'Eix- és una de les primeres vies on es tira sal tot i això abans que nevi, per tal d'evitar les glaçades. Si sumem la sal de la carretera, més la neu desfeta barrejada amb fang, més que l'asfalt no té gaire grip (quants anys fa que no s'asfalta de nou?)= patina de cull%&s.
Una pregunta: quins pneumàtics portes?
La Pullosa, al ser considerada carretera nacional -encara que ningú hi passi, doncs tothom va per l'Eix- és una de les primeres vies on es tira sal tot i això abans que nevi, per tal d'evitar les glaçades. Si sumem la sal de la carretera, més la neu desfeta barrejada amb fang, més que l'asfalt no té gaire grip (quants anys fa que no s'asfalta de nou?)= patina de cull%&s.
Una pregunta: quins pneumàtics portes?

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Era sal segurament.
Els que cuiden de les carreteres, no troben el punt junst entre el ús i el abús......
En aqueste epoques´ha d'anar en compte en carretres de muntanya per aixo :(
Els que cuiden de les carreteres, no troben el punt junst entre el ús i el abús......
En aqueste epoques´ha d'anar en compte en carretres de muntanya per aixo :(
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="112219"]
Una pregunta: quins pneumàtics portes?[/quote]
els Pilod Road 2
Una pregunta: quins pneumàtics portes?[/quote]
els Pilod Road 2

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Segur que era la sal o potassa.com vulguis dir.ho.
El diumenge també ens varem trobar molta per Comiols.
El que es veu a terra no es gel sino sal.

El diumenge també ens varem trobar molta per Comiols.
El que es veu a terra no es gel sino sal.

El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="112235"]
els Pilod Road 2[/quote]
Pensa que costen una mica d'agafar temperatura, eh? Però és igual, amb tant de bruticia a la carretera.... :enfadat
Que anaves una mica a ritme? :razz:
els Pilod Road 2[/quote]
Pensa que costen una mica d'agafar temperatura, eh? Però és igual, amb tant de bruticia a la carretera.... :enfadat
Que anaves una mica a ritme? :razz:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="112227"]Era sal segurament.
En aqueste epoques´ha d'anar en compte en carretres de muntanya per aixo :([/quote]
No sé quan era que la vam fer de bon matí, em sembla que anant a una sortida mensual, segurament el dinar de Nadal que hi havia un camió que n'escampava i deu-ni-dó de la que hi tiraba.
Cal mirar amb atenció el color de la carretera, si és molt negre pot ser moll i si és blanc neu, glaç o sal.
En aqueste epoques´ha d'anar en compte en carretres de muntanya per aixo :([/quote]
No sé quan era que la vam fer de bon matí, em sembla que anant a una sortida mensual, segurament el dinar de Nadal que hi havia un camió que n'escampava i deu-ni-dó de la que hi tiraba.
Cal mirar amb atenció el color de la carretera, si és molt negre pot ser moll i si és blanc neu, glaç o sal.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="112244"][quote user="Sagal" post="112235"]
els Pilod Road 2[/quote]
Que anaves una mica a ritme? :razz:[/quote]
La veritat si, feia dies que no corria tant, en tenia ganes, peró les marxades no eran normal i una cosa té nassos totes han set de la banda dreta, ni una de l'esquerra
els Pilod Road 2[/quote]
Que anaves una mica a ritme? :razz:[/quote]
La veritat si, feia dies que no corria tant, en tenia ganes, peró les marxades no eran normal i una cosa té nassos totes han set de la banda dreta, ni una de l'esquerra

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es molt maca aquesta carretera,ademes amb el dia que ha fet.......ideal.
aixo de que marxi d'una banda i l'altre no,es extrany,aquest dies s'ha d'anar en conte amb las tacas de sal seca.
aixo de que marxi d'una banda i l'altre no,es extrany,aquest dies s'ha d'anar en conte amb las tacas de sal seca.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
El Sagal ja s'entrena per portar l'armilla groga a la sortida de diumenge... però no corris tant, home. A veure si encara tocaras de nas a terra !!! :b9 :b9