Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Bengt Gunnarson, que es propietario de un concesionario de motos en Estocolmo (Suecia), compró hace aproximadamente veinte años una Honda NR 750 y una Honda RC-30 y las guardó en el sótano de la tienda para darse el placer de estrenarlas unos cuantos años más tarde
[youtube]YvmnSiVpoH8[/youtube]
[youtube]YvmnSiVpoH8[/youtube]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Carai, una RC-30 i una NR! :bow Unes de les millors sport-productions que ha fet mai la casa Honda.
Ara li sortiran ofertes per tot arreu i al preu que vulgui, però dubto que se les vengui. :lol:
Ara li sortiran ofertes per tot arreu i al preu que vulgui, però dubto que se les vengui. :lol:


- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
[quote user="Randy-650" post="111947"]Carai, una RC-30 i una NR! :bow Unes de les millors sport-productions que ha fet mai la casa Honda.
Ara li sortiran ofertes per tot arreu i al preu que vulgui, però dubto que se les vengui. :lol:[/quote]
Si les ha tingut 20 anys en el soterrani no crec que tingui pressa a vendre-les, i es que aquestes dues màquines no tenen preu, són precioses.
Ara li sortiran ofertes per tot arreu i al preu que vulgui, però dubto que se les vengui. :lol:[/quote]
Si les ha tingut 20 anys en el soterrani no crec que tingui pressa a vendre-les, i es que aquestes dues màquines no tenen preu, són precioses.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Quines meravelles, fa uns anys a Tecnimoto ( concessionari Honda de Figueres ) tenien una RC-30 a estrenar... no se si encara la deuen tenir. :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 15, 2010 6:17 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Ostres Ostres Ostres.......
Aquest tio te, apart de molts "duros", molta força de voluntat. A qui se l'acut tenir aquestes dues motos al tinell i no caure en la temptació???
Fa vint anys devia de vendre moltes Honda per permetre's aquests capricis.
Aquesta altra notícia també es sorprenent i curiosa:
Enllaç1
Explicació en castellà
Salut i fins diumenge!!!
Jordi "Prony"
Aquest tio te, apart de molts "duros", molta força de voluntat. A qui se l'acut tenir aquestes dues motos al tinell i no caure en la temptació???
Fa vint anys devia de vendre moltes Honda per permetre's aquests capricis.
Aquesta altra notícia també es sorprenent i curiosa:
Enllaç1
Explicació en castellà
Salut i fins diumenge!!!
Jordi "Prony"
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
que no netegin tant els neumatics que deuen estar més durs que una pedra....
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Nova York un home jubilat, volia fer ús dels seus diners sàviament, per la qual cosa va decidir comprar una casa i uns pocs acres a Portugal. La modesta granja que va decidir comprar havia estat vacant durant 15 anys. El propietari i la seva dona havien mort i no hi va haver hereus. La granja es va posar en venda per pagar els impostos generats durant diversos anys. En el gran graner havia portes d'acer, i aquestes havien estat soldades per impedir el pas.
Ningú no volia anar per veure el que estava en aquest lloc ja que això significava una despesa addicional, i era complementari a la propietat de totes maneres ... així, ningú va fer una oferta del lloc.
El tipus de Nova York va comprar en poc més de la meitat del valor real la propietat, es va traslladar, i es va disposar a obrir al graner ....... la curiositat el matava.
Per tant, ell i la seva dona van comprar un generador, i un parell de talladores ... i es van disposar a tallar a través de les juntes de soldadura.... una gran quantitat de cotxes de luxe d'època valorats en més de 35 milions de Dólars Neozelandessos.
Enllaç Fotos
Ningú no volia anar per veure el que estava en aquest lloc ja que això significava una despesa addicional, i era complementari a la propietat de totes maneres ... així, ningú va fer una oferta del lloc.
El tipus de Nova York va comprar en poc més de la meitat del valor real la propietat, es va traslladar, i es va disposar a obrir al graner ....... la curiositat el matava.
Per tant, ell i la seva dona van comprar un generador, i un parell de talladores ... i es van disposar a tallar a través de les juntes de soldadura.... una gran quantitat de cotxes de luxe d'època valorats en més de 35 milions de Dólars Neozelandessos.
Enllaç Fotos
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Motos. Impressionant i quina paciencia esperar a obrir les mtos 20 anys!
El link del Prony, ja ho vaig llegir, cuiros
EL que has posat JEsusGS ...IMPRESIONANT
El link del Prony, ja ho vaig llegir, cuiros
EL que has posat JEsusGS ...IMPRESIONANT
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
aquest any a la concentracio del motoclub Andorra ni havia una per vendre (rc 30)quin tros de moto,encara ara fa patxoca.
la NR estava fins i tot numerada,per cert si en voleu una donç......
http://www.classic-motorbikes.com/stock ... 35&Lang=es
la NR estava fins i tot numerada,per cert si en voleu una donç......
http://www.classic-motorbikes.com/stock ... 35&Lang=es
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 15, 2010 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Un comentari sobre la RC30, encara recordo a les 24h de Montmeló del 96, que al nostre box hi havia una RC30 d'un equip canari ... a la que a cada relleu li tenien que ficar un raig d'oli i com que el nivell va amb varilla ( com amb el cotxe ) i no amb ull de bou com a les motos convencionals ... doncs el mecànic es va endecuidar i la pobre va petar... la cara dels mecànics eren un poema, hi havia un que fins hi tot li parlava a la moto ... se m'està possant la pell de gallina al recordar-ho ... per cert jo a l'equip no més feia de cronometrador ... no tenia ni pasta ni nivell per pilotar ... però ho vius des de dintre i és molt guapo ... aquell any al menys vam acabar amb una CBR600
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 15, 2010 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
holaaa
ostres jesus gs... no seria una rc30 que havia tingut el kim escoda??? jo estava al box el costat!!!
v'sss
ostres jesus gs... no seria una rc30 que havia tingut el kim escoda??? jo estava al box el costat!!!
v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 17, 2010 1:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
[quote user="jb500" post="112300"]holaaa
ostres jesus gs... no seria una rc30 que havia tingut el kim escoda??? jo estava al box el costat!!!
v'sss[/quote]
La veritat no tinc ni idea , no més recordo que eren canaris i que en anaven força amunt quant els hi va petar el motor. Per cert és van portar molt bé donant-nos un cop de mà quant ens van ajudar a reparar la CBR desprès d'una caiguda. Vau poder acabar vosaltres ? Nosaltres em sembla que vam fer el 16 en Super-Sport, l'equip es deia MotoStock.
En canvi al 97 al poc de caure la nit es va acabar tot, després que un CBR Arbizu ( crec ) petés el motor a final de recta i es lies la "marimorena" amb la gran taca d'oli que hi havia just quant començaves a frenar .... per desgràcia nosaltres vam "llepar", ja que els comisaris no es van adonar de la taca d'oli fins que van caure les motos.
Remenant l'únic record que hi he trobat és el pase de Paddock... quins temps aquells ... !!!

ostres jesus gs... no seria una rc30 que havia tingut el kim escoda??? jo estava al box el costat!!!
v'sss[/quote]
La veritat no tinc ni idea , no més recordo que eren canaris i que en anaven força amunt quant els hi va petar el motor. Per cert és van portar molt bé donant-nos un cop de mà quant ens van ajudar a reparar la CBR desprès d'una caiguda. Vau poder acabar vosaltres ? Nosaltres em sembla que vam fer el 16 en Super-Sport, l'equip es deia MotoStock.
En canvi al 97 al poc de caure la nit es va acabar tot, després que un CBR Arbizu ( crec ) petés el motor a final de recta i es lies la "marimorena" amb la gran taca d'oli que hi havia just quant començaves a frenar .... per desgràcia nosaltres vam "llepar", ja que els comisaris no es van adonar de la taca d'oli fins que van caure les motos.
Remenant l'únic record que hi he trobat és el pase de Paddock... quins temps aquells ... !!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 17, 2010 10:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
holaaa
crec que va ser l'any que duiem una r6 i una r1, quina nit!!! quina feinada ens vam tenir!!! la r1 va acabar amb els yayos, pero els joves, que anaven amb la r6, tot i anar prou be, crec que segons a al nostra categoria, al sortir el sol es van veure implicats en una caiguda i es va acabar tot :-(((
ja mirare les fotos, a veure si recordo be com va anar.. i quin any era, que ja s'em barregen les matinades a box jejeje
v'sss
crec que va ser l'any que duiem una r6 i una r1, quina nit!!! quina feinada ens vam tenir!!! la r1 va acabar amb els yayos, pero els joves, que anaven amb la r6, tot i anar prou be, crec que segons a al nostra categoria, al sortir el sol es van veure implicats en una caiguda i es va acabar tot :-(((
ja mirare les fotos, a veure si recordo be com va anar.. i quin any era, que ja s'em barregen les matinades a box jejeje
v'sss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Curiós això que estava llegint sobre la RC-30:
El año pasado, en enero, un probador de la revista francesa Moto Journal, hizo una prueba de la RC30 para su revista. en el transcurso de dicha prueba y sorprendido por las bondades de la máquina, pensó que por qué no ponerla a prueba en las 24H de Le Mans contra las nuevas superdeportivas.
Para hacer realidad ese sueño, se pusieron en contacto con el ForoRC30 de Francia: http://hondarc30.free.fr/ La idea era hacer correr la RC30, si, pero con el motor HRC "pata negra". Gracias a contactos en Alemania, Francia, Estados Unidos y Japón consiguieron finalmente un motor HRC nuevo.
Las prisas nunca son buenas y un proyecto de tal magnitud, prepararlo en apenas tres meses es muy dificil por no decir imposible. Hubo, además, problemas con el preparador, que entregó el motor mal montado un dia antes de los primeros libres. Lógicamente ese motor no podía correr.
Gracias a los buenos reflejos del equipo y a la generosidad de Honda Francia, que les dejó un motor de serie que llevaba parado en un museo 20 años, pudieron tener la RC30 a punto (por decirlo de alguna manera) para poder pasar los controles técnicos. Con 90cv escasos, los primeros libres rodaban a 12 seg de la cabeza de carrera. esa distancia se fué acortando hasta rodar a 7 segundos de la cabeza de carrera.
En carrera, la lluvia se convertiría en una gran aliada del equipo HondaRC30 Matmut-Motojournal, llegando a rodar a 2 segundos de la cabeza de carrera y remontando posiciones hasta ascender a la parte media de la tabla. La euforia desatada, sin embargo, se vendría abajo por dos averías en la noche, que hicieron que bajara a la última posición por todo el tiempo perdido. sin embargo, la mañana traería más alegrías, remontando a razón de dos segundos por vuelta, conseguiría adelantar a la KTM RC8 y además, proclamarse vencedora de la categoría "Open".
La duda de todos durante la carrera era ¿qué podría haber hecho la RC30 con los 140 cv que ofrecía el motor HRC?
Este año ibamos a salir de dudas. Los amigos del foroRC30 francés habían "fichado" a un viejo mecánico de HRC con la experiencia de las RVF de suzuka, Lemans y bol D'or en sus maletas. El mítico Japauto, después de casi veinte años de su última participación en Le Mans, se había hecho cargo de la organización del equipo con gran ilusión y sin dudarlo un momento cuando se lo ofrecieron... etc etc.
El palo vino ayer, a través de un mail de L'ACO, el organizador de las 24H. Me entero a través del Club SP-1 france que no permiten la participación del Team RC30 en la presente edición de las 24H de Lemans. ¿Explicaciones? ninguna. Que había muchos inscritos.
No sé si servirá de algo, pero unos cuantos estamos enviando mails a L'ACO para mostrar nuestro descontento y nuestro apoyo hacia el Team RC30 e intentar que los admitan en la prueba. Me imagino que si les enviamos desde España, verán que realmente, la repercusión de este equipo es grande, como así lo fué el año pasado. El mail es este: sport@lemans.org
VIDEO
El año pasado, en enero, un probador de la revista francesa Moto Journal, hizo una prueba de la RC30 para su revista. en el transcurso de dicha prueba y sorprendido por las bondades de la máquina, pensó que por qué no ponerla a prueba en las 24H de Le Mans contra las nuevas superdeportivas.
Para hacer realidad ese sueño, se pusieron en contacto con el ForoRC30 de Francia: http://hondarc30.free.fr/ La idea era hacer correr la RC30, si, pero con el motor HRC "pata negra". Gracias a contactos en Alemania, Francia, Estados Unidos y Japón consiguieron finalmente un motor HRC nuevo.
Las prisas nunca son buenas y un proyecto de tal magnitud, prepararlo en apenas tres meses es muy dificil por no decir imposible. Hubo, además, problemas con el preparador, que entregó el motor mal montado un dia antes de los primeros libres. Lógicamente ese motor no podía correr.
Gracias a los buenos reflejos del equipo y a la generosidad de Honda Francia, que les dejó un motor de serie que llevaba parado en un museo 20 años, pudieron tener la RC30 a punto (por decirlo de alguna manera) para poder pasar los controles técnicos. Con 90cv escasos, los primeros libres rodaban a 12 seg de la cabeza de carrera. esa distancia se fué acortando hasta rodar a 7 segundos de la cabeza de carrera.
En carrera, la lluvia se convertiría en una gran aliada del equipo HondaRC30 Matmut-Motojournal, llegando a rodar a 2 segundos de la cabeza de carrera y remontando posiciones hasta ascender a la parte media de la tabla. La euforia desatada, sin embargo, se vendría abajo por dos averías en la noche, que hicieron que bajara a la última posición por todo el tiempo perdido. sin embargo, la mañana traería más alegrías, remontando a razón de dos segundos por vuelta, conseguiría adelantar a la KTM RC8 y además, proclamarse vencedora de la categoría "Open".
La duda de todos durante la carrera era ¿qué podría haber hecho la RC30 con los 140 cv que ofrecía el motor HRC?
Este año ibamos a salir de dudas. Los amigos del foroRC30 francés habían "fichado" a un viejo mecánico de HRC con la experiencia de las RVF de suzuka, Lemans y bol D'or en sus maletas. El mítico Japauto, después de casi veinte años de su última participación en Le Mans, se había hecho cargo de la organización del equipo con gran ilusión y sin dudarlo un momento cuando se lo ofrecieron... etc etc.
El palo vino ayer, a través de un mail de L'ACO, el organizador de las 24H. Me entero a través del Club SP-1 france que no permiten la participación del Team RC30 en la presente edición de las 24H de Lemans. ¿Explicaciones? ninguna. Que había muchos inscritos.
No sé si servirá de algo, pero unos cuantos estamos enviando mails a L'ACO para mostrar nuestro descontento y nuestro apoyo hacia el Team RC30 e intentar que los admitan en la prueba. Me imagino que si les enviamos desde España, verán que realmente, la repercusión de este equipo es grande, como así lo fué el año pasado. El mail es este: sport@lemans.org
VIDEO


- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Realment si poden preparar-la amb 140 CV i amb bones mans no tindria que fer cap nosa a la pista. Yo tampoc no acabo d'entendre per que no els deixen participar.
I si no paciència, que potser la RC-30 resorgirà de les seves cendres com l'ave Fènix !!!!





Gas a la burra!!!
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
us heu fixat que tanta tecnologia, pistons ovals i bla bla bla... i nomes estem parlant de la rc30???
penso que es el mateix que hem pasa a motogp, molta tecnologia, molt glamour, pero el que manca son les bones curses...
v'sss
penso que es el mateix que hem pasa a motogp, molta tecnologia, molt glamour, pero el que manca son les bones curses...
v'sss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Desempaquetando Dos Motos 20 Años Después
Yo la primera RC-30 la vaig veure a Vilajuiga al 94, un dia que vam anar a veure entrenos de la pujada dels mussols a Sant Pere de Rodes ... era impressionant :eyes ... i jo amb la meva FZR de 3era mà ... i encara gràcies. :roll:
Si es que en el fons som tots uns DIFUMINATS!!! :mrgreen:
Per parlar, doncs podríem parlar també de la RC-45

Si es que en el fons som tots uns DIFUMINATS!!! :mrgreen:
Per parlar, doncs podríem parlar també de la RC-45

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 18, 2010 10:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!