Ja tinc aqui la meva VStrom
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Maca maca, si senyor! :) Me n'alegro molt per tu. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una pregunta: el bagul és el que regalen o és d'una altre marca? El recolzador d'esquena hi entra en el pack del bagul o va apart?
Altrer cosa: amb la teva alçada, vols dir que no aniries molt més bé amb la pantalla Suzuki touring? :roll:

Per cert, tens un FERRARI també? :P

Altrer cosa: amb la teva alçada, vols dir que no aniries molt més bé amb la pantalla Suzuki touring? :roll:

Per cert, tens un FERRARI també? :P

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Gràcies a tots !!!! :D :D :D
Lo de la pantalla encara tinc que provar averure que tal. De moment no l'he tocat (esta a la posicio mes baixa), tindre que anar fent proves, ja us dire com m'agrada mes.
En quant al Ferrari... doncs ja m'agradaria :( :( :( Ferrari F360 Modena :lol: :lol: :lol:
Vinga i alguna foto mes, avui si amb la camara de fer fotos (les altres eren amb el telf). De moment sols he pogut fer 120Km.

El baul es el Givi v46, que duia a la Burgman, a Andorra aquesta oferta no existeix, no m'han regalat ni el baul ni el caballet. El recolzador d'esquena es el givi original per aquest baul, pero ve a part i no recordo per quant hem va sortir, potser uns 30 eur.
Lo de la pantalla encara tinc que provar averure que tal. De moment no l'he tocat (esta a la posicio mes baixa), tindre que anar fent proves, ja us dire com m'agrada mes.
En quant al Ferrari... doncs ja m'agradaria :( :( :( Ferrari F360 Modena :lol: :lol: :lol:
Vinga i alguna foto mes, avui si amb la camara de fer fotos (les altres eren amb el telf). De moment sols he pogut fer 120Km.

Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7