A On Comprar L'autocom

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: A On Comprar L'autocom

Entrada Autor: Geroni » dc. març 17, 2010 7:09 pm

Si,pero i els cascos?.Aixó ja es una mica mes engorrós,al meins per a mi. :tremolant :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. març 17, 2010 7:20 pm

[quote user="Geroni" post="112355"]Si,pero i els cascos?.Aixó ja es una mica mes engorrós,al meins per a mi. :tremolant :tremolant[/quote]
Ep, no hi habia caigut en això. Jo li vaig enviar el meu schubert, i ell m'ho va muntar. En els Noland meu i de la Mercé, si que ho vaig fer jo.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. març 18, 2010 1:42 pm

[quote user="JoanF" post="112347"][quote user="Mareta" post="112344"]Acabo de parlar amb en Miguel i hem quedat que a final de mes, tal i com diu en Jomila ens podrà donar els preus dels models nous i ja en tindrà en stock.

També que ho podem instalar nosaltres mateixos i jo l´hi he dit que .... prefereixo pasar un parell de díes a Pamplona i que m´el instali ell.

Així donç ara em toca estalviar.[/quote]
Si prefereixes pasar uns dies a Iruña, no serè jo qui et digui el contrari, però qualquier mecànic amb una mica de cara i ulls ho pot fer. Tan sols necesites un cable de corrent i un de massa.
;)[/quote]

Crec que faré una GT . Serà una excusa perfecte per marxar entre setmana ;) .

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. març 18, 2010 2:28 pm

[quote user="JoanF" post="112360"][quote user="Geroni" post="112355"]Si,pero i els cascos?.Aixó ja es una mica mes engorrós,al meins per a mi. :tremolant :tremolant[/quote]
Ep, no hi habia caigut en això. Jo li vaig enviar el meu schubert, i ell m'ho va muntar. En els Noland meu i de la Mercé, si que ho vaig fer jo.[/quote]
Doncs jo el meu els he muntat tant en Nolan com en Schuberg. Pels segons cal una miqueta més de paciència i de ma esquerre, però es pot fer. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. març 29, 2010 12:03 am

gracies per les respostes. caram haure de visitar pamplona. Si fins a final de mes no té estock, cap problema, he anat sense autocom durant molt de temps, esperar una mica més...

salut
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dg. juny 27, 2010 10:27 pm

[quote user="Gandalfgs" post="113822"]gracies per les respostes. caram haure de visitar pamplona. Si fins a final de mes no té estock, cap problema, he anat sense autocom durant molt de temps, esperar una mica més...

salut[/quote]

Ja tens l'Autocom instal.lat?
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dj. oct. 07, 2010 3:54 pm

[quote user="Miquelpericas" post="112409"][quote user="JoanF" post="112360"][quote user="Geroni" post="112355"]Si,pero i els cascos?.Aixó ja es una mica mes engorrós,al meins per a mi. :tremolant :tremolant[/quote]
Ep, no hi habia caigut en això. Jo li vaig enviar el meu schubert, i ell m'ho va muntar. En els Noland meu i de la Mercé, si que ho vaig fer jo.[/quote]
Doncs jo el meu els he muntat tant en Nolan com en Schuberg. Pels segons cal una miqueta més de paciència i de ma esquerre, però es pot fer. ;)[/quote]

En aquest enllaç es descriu com muntar el sistema en un C2. Pel que estic llegint, el C2 és un dels cascs en que costa posar el sistema, però que es pot fer sense massa dificultat!

Els que teniu els nous models, quin és el SP-A (SUPER PRO AUTOMATIC, el "gran") o l'L-1 (LOGIC, el petit)?

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dj. oct. 07, 2010 5:17 pm

Us farà gracia (o no), però des de gener d'aquest any, Tecstar ha comprat Autocom. I qui és Tecstar? Doncs no és ni més ni menys que el fabricant de l'Starcom, la competència d'Autocom!

Això no vol dir que Autocom desaparegui (ni que Starcom ho faci), però no deixa de ser curiós, no?!

(la noticia apareix a la pàgina oficial d'Autocom)

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”