Comparatiu cordura-pell
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Comparatiu cordura-pell

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Comparatiu Cordura-pell
Si ho sé, no ho miro
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
cullons! quina diferencia entre la pell i la cordura, no?
i jo em vull comprar uns pantalons de cordura.....ara no se que fer...!!
i jo em vull comprar uns pantalons de cordura.....ara no se que fer...!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Sempre ho he dit que em trobo més còmode amb el vestit de pell que el de cordura, l'avantatge que el veig amb el de cordura és, butxaques, que quan plou no has de posar vestit d'aigua, però en seguretat, si el dels campionats de velocitat tots els vestits són de pell per alguna cosa serà.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo sempre ho he tingut clar.
Res com la pell.
Per lo tant noies mototuristes, aconsello els pantalons de pell, i com mès ajustats millor, tal i com diu l'estudi. ;)
Els nois, bè, és igual, que ja tenen la pell mès dura,
Res com la pell.
Per lo tant noies mototuristes, aconsello els pantalons de pell, i com mès ajustats millor, tal i com diu l'estudi. ;)
Els nois, bè, és igual, que ja tenen la pell mès dura,
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
A la que tingui calerons cau segur! jejeje Però en negre...
A la que tingui calerons cau segur! jejeje Però en negre...
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
A la que tingui calerons cau segur! jejeje Però en negre...[/quote]
És xulo xulo, bona elecciò. Fins aquì puc escriure.
Ara,jo ja en sè d'una que m'ha comentat la intenciò de comprar-lo.
Ara,jo ja en sè d'una que m'ha comentat la intenciò de comprar-lo.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="113342"][quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
Ara,jo ja en sè d'una que m'ha comentat la intenciò de comprar-lo.[/quote]
És que és presciós!!!!!!!!!! I amb el casc, botes i guants a joc esclar..... jejejejeje
És que és presciós!!!!!!!!!! I amb el casc, botes i guants a joc esclar..... jejejejeje
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Laiona" post="113343"][quote user="Vendetta" post="113342"][quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
És que és presciós!!!!!!!!!! I amb el casc, botes i guants a joc esclar..... jejejejeje[/quote]
aiaiaiiaiaiai,que es una presumida i s'acavara comprant el de floretes ;) ;) ;)
a mi els Dainese sempre m'han fet el pes,el cuir per anar en moto m'agrada mes pero a l'hivern es mes fred i sobretot 2 peçes que una peça es molt incomode a l'estiu,recordo quan era jovenet que a Andorra al distribuidor Dainese tenien el replica Edie Lawson,jo tenia la VF 750 f dels colors oficials i em tenia boig pero valia 150000 pts de l'epoca i amb mirar-lo ja em contentava :crys :crys

És que és presciós!!!!!!!!!! I amb el casc, botes i guants a joc esclar..... jejejejeje[/quote]
a mi els Dainese sempre m'han fet el pes,el cuir per anar en moto m'agrada mes pero a l'hivern es mes fred i sobretot 2 peçes que una peça es molt incomode a l'estiu,recordo quan era jovenet que a Andorra al distribuidor Dainese tenien el replica Edie Lawson,jo tenia la VF 750 f dels colors oficials i em tenia boig pero valia 150000 pts de l'epoca i amb mirar-lo ja em contentava :crys :crys

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 11:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
No t'el recomano. Al ser sol d'una peça, com ho faràs al restaurant per treure't-el? ;) Millor un de dues peces, no creus? :roll:
No t'el recomano. Al ser sol d'una peça, com ho faràs al restaurant per treure't-el? ;) Millor un de dues peces, no creus? :roll:

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="113580"][quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
No t'el recomano. Al ser sol d'una peça, com ho faràs al restaurant per treure't-el? ;) Millor un de dues peces, no creus? :roll:[/quote]
Randy, em sembla haver vist la versió de dues peces. La buscaré el dia que me'l pugui permetre
No t'el recomano. Al ser sol d'una peça, com ho faràs al restaurant per treure't-el? ;) Millor un de dues peces, no creus? :roll:[/quote]
Randy, em sembla haver vist la versió de dues peces. La buscaré el dia que me'l pugui permetre
- Laiona
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="113559"][quote user="Laiona" post="113343"][quote user="Vendetta" post="113342"][quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
[/quote]
Doncs si que soc presumida si jajaja. Però es que em cau la baba quan veig aquest mono. Però diria que el dibuix no son ben be floretes sino un tatoo jejejeje

Doncs si que soc presumida si jajaja. Però es que em cau la baba quan veig aquest mono. Però diria que el dibuix no son ben be floretes sino un tatoo jejejeje
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 6:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jajajajajajajaj,soc tan poc modern que no se distingir un tatoo d'unes floretes :oops: :oops: :oops:
m'haig de reciclar........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
m'haig de reciclar........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Hola! Jo el porto, en el mateix color blanc. Ara, jo me'l vaig comprar en dues peces: a l'hivern, la jaqueta de pell no abriga gaire que diguem, així que a l'hivern vaig amb els pantalons blancs i una jaqueta de cordura negra, però a l'estiu, vaig tota de blanc!
Hola! Jo el porto, en el mateix color blanc. Ara, jo me'l vaig comprar en dues peces: a l'hivern, la jaqueta de pell no abriga gaire que diguem, així que a l'hivern vaig amb els pantalons blancs i una jaqueta de cordura negra, però a l'estiu, vaig tota de blanc!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Laiona
- Presentats
[quote user="Angeleta" post="113756"][quote user="Laiona" post="113323"]Amb aquests arguments em fan venir més ganes de comprar-me el meu mono preferit! http://www.dainese.com/es_es/motorbike/ ... er=1&cat=9
Hola! Jo el porto, en el mateix color blanc. Ara, jo me'l vaig comprar en dues peces: a l'hivern, la jaqueta de pell no abriga gaire que diguem, així que a l'hivern vaig amb els pantalons blancs i una jaqueta de cordura negra, però a l'estiu, vaig tota de blanc![/quote]
Quina enveja em fas! jejejeje Algun dia anirem a joc. Pero com fitxes de dòmino perquè jo me l'agafaré negre jejejeje.
Hola! Jo el porto, en el mateix color blanc. Ara, jo me'l vaig comprar en dues peces: a l'hivern, la jaqueta de pell no abriga gaire que diguem, així que a l'hivern vaig amb els pantalons blancs i una jaqueta de cordura negra, però a l'estiu, vaig tota de blanc![/quote]
Quina enveja em fas! jejejeje Algun dia anirem a joc. Pero com fitxes de dòmino perquè jo me l'agafaré negre jejejeje.