[quote user="Alucinamaripili" post="112593"]Jo porto dues trompetes, ja hi eren quan vam comprar la pan i sonen prou bé, és important que et soni bé la trompeta...no se sap mai.[/quote]
Randy, aquets de las honda's i las bmw, no els hi ha falta, res de aixo, no veus que amb el suroll de llauna que fan, ja tenen prou
:???: :???: :???: :???: :???:
Randy, aquets de las honda's i las bmw, no els hi ha falta, res de aixo, no veus que amb el suroll de llauna que fan, ja tenen prou
:???: :???: :???: :???: :???:
si comencas una compra conjunta, ja pots afegirme
salut[/quote]
A on vols anar amb una trompeta, no veus que no es veurà la moto, :D :D :D
[quote user="Alucinamaripili" post="112593"]Jo porto dues trompetes, ja hi eren quan vam comprar la pan i sonen prou bé, és important que et soni bé la trompeta...no se sap mai.[/quote]
On les portes, perqué a la Pan no hi cap ni una flauta. Com per portar trompetes.
:twisted:
Malauradament sembla que no t’han fet massa cas en aquest tema Randy, però si et decideixes a comprar-ne una, ja pots comptar amb mi per comprar-ne un altre.
Malauradament sembla que no t’han fet massa cas en aquest tema Randy, però si et decideixes a comprar-ne una, ja pots comptar amb mi per comprar-ne un altre.
Merci Randy.
:roll: :roll: ;)[/quote]
+1
[align=center]La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell) [/align]
la veritat es que quan vaig veure 110 db,vaig pensar que era conya :roll: ,pero be,si la compra va en serio a mi tambe em podeu apuntar,aixi podre anar tocant el claxon i espantan els veins ;) ja direu el que..