I ara què hem de fer????
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: I ara què hem de fer????
O anar al bar del costat... :roll:

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: I Ara Què Hem De Fer????
quins pabrots! :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Boníssim ! La peli deu ser divertida, humor anglès ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
:eyes :eyes si ,es la segona part de 4 casoris i un enterrament (4 i 2) ;)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Que pujin tots a la grua
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo crec que al mort no li molestará si el deixem a sobre
de la grua i anem a fer unes cervesses no ? :twisted:
de la grua i anem a fer unes cervesses no ? :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Podrien posar el mort a dintre del congelador del Bar, mentre arreglen el cotxe de morts. :( mentrestant el Dol anar fent unes quantes pintes i unes tapetes. :(
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 23, 2010 5:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això és Monty python a tope. :D
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="113104"]Això és Monty python a tope. :D[/quote]
explica als veterans: que es això del Monty python aquest ??? una marca de bicis o què ?? :roll: :roll:
explica als veterans: que es això del Monty python aquest ??? una marca de bicis o què ?? :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 23, 2010 5:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gs12 red" post="113105"][quote user="Alucinamaripili" post="113104"]Això és Monty python a tope. :D[/quote]
explica als veterans: que es això del Monty python aquest ??? una marca de bicis o què ?? :roll: :roll:[/quote]
Però si justament els veterans ho hauriem de coneixer més que no pas el jovent :eyes
Segur que has vist «la vida de Bryan» o «los caballeros de la mesa cuadrada» o la sèrie «Monti Python Fliying Circus»
Més tard es van separar i potser el que es va veure més va ser en John Cleese a Hotel Fawlty.
Genials !
explica als veterans: que es això del Monty python aquest ??? una marca de bicis o què ?? :roll: :roll:[/quote]
Però si justament els veterans ho hauriem de coneixer més que no pas el jovent :eyes
Segur que has vist «la vida de Bryan» o «los caballeros de la mesa cuadrada» o la sèrie «Monti Python Fliying Circus»
Més tard es van separar i potser el que es va veure més va ser en John Cleese a Hotel Fawlty.
Genials !
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="113105"][quote user="Alucinamaripili" post="113104"]Això és Monty python a tope. :D[/quote]
Monty és una marca de bicis, les del Pere Pi i del Hot Pie, clar! :mrgreen:
Els Monti Python eren humoristes anglesos.
Els Monti Python eren humoristes anglesos.

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Ra-mon" post="113138"][quote user="Gs12 red" post="113105"][quote user="Alucinamaripili" post="113104"]Això és Monty python a tope. :D[/quote]
Genials ![/quote]
Jo potser soc la mes joveneta del grup i soc una fan dels Monti Python!!!!!!!!!! Les pelis son brutals i us en recordeu de l'Hotel Fawlty??? Era genial!
Genials ![/quote]
Jo potser soc la mes joveneta del grup i soc una fan dels Monti Python!!!!!!!!!! Les pelis son brutals i us en recordeu de l'Hotel Fawlty??? Era genial!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="113143"][quote user="Gs12 red" post="113105"][quote user="Alucinamaripili" post="113104"]Això és Monty python a tope. :D[/quote]
Els Monti Python eren humoristes anglesos.[/quote]
ja,ja,ja hot Pie :b9 :b9 :b9 es OT PI , hot Pie, vol dir Pastís calent amb anglès !!!
ah si ara, Tinc tots els VHS de Hotel Fauwlty , si el Michael Palin, ja hi caic ara, merci
Els Monti Python eren humoristes anglesos.[/quote]
ja,ja,ja hot Pie :b9 :b9 :b9 es OT PI , hot Pie, vol dir Pastís calent amb anglès !!!
ah si ara, Tinc tots els VHS de Hotel Fauwlty , si el Michael Palin, ja hi caic ara, merci