ULL A Les Gasolineres
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
ULL A Les Gasolineres
El diumenge, anant cap a Igualda, em vaig aturar a fer benzina a la gasolinera de Gurb (a l'Eix en direcció Manresa). Segons l'ordinador de la moto, em quedava una autonòmia de 130 km (tots sabem que menteix i que com a molt quedaven per fer 80-90 km). El cert és que encara no portava la reserva encesa i quedaven 3 ratlletes del dipòsit. Em vaig aturar per veure si trobava la gent d'Osona o de Girona que normalment queden allà, però feia 10 minuts que havien marxat (això em va dir la noia de la gasolinera).
La questió és que vaig omplir el dipòsit i em van entrar 33,2 litres (!). La fitxa tècnica de la meva moto diu que la capacitat del dipòsit és de 33 litres (incloent 4 l. de reserva). Evidentment, vaig protestar, però la pobra noia que hi havia era una treballadora que no sabia res. Em va dir que ja ho comentaria a "l'amo" (paraules textuals: l'amo) i que ho farien revissar.... :enfaduu
CONCLUSSIÓ: Evidentment l'aparell de la gasolina no marcava correctament
CONSELL: Eviteu posar gasolina en aquest lloc
La questió és que vaig omplir el dipòsit i em van entrar 33,2 litres (!). La fitxa tècnica de la meva moto diu que la capacitat del dipòsit és de 33 litres (incloent 4 l. de reserva). Evidentment, vaig protestar, però la pobra noia que hi havia era una treballadora que no sabia res. Em va dir que ja ho comentaria a "l'amo" (paraules textuals: l'amo) i que ho farien revissar.... :enfaduu
CONCLUSSIÓ: Evidentment l'aparell de la gasolina no marcava correctament
CONSELL: Eviteu posar gasolina en aquest lloc
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: ULL A Les Gasolineres
És curiós. Jo pensava que passaven uns controls i us peritatges. Veig que no és així.
Gràcies per avisar!! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Em sembla que han de tenir per llei un joc de pesos i mides a disposició del client.
omplir 5 litres de benzina a la proveta i mirar si es veritat :roll: :roll:
omplir 5 litres de benzina a la proveta i mirar si es veritat :roll: :roll:

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Gs12 red" post="113063"]Em sembla que han de tenir per llei un joc de pesos i mides a disposició del client.
omplir 5 litres de benzina a la proveta i mirar si es veritat :roll: :roll:[/quote]
Efectivament, estan obligats a tenir-los a disposició del client.
omplir 5 litres de benzina a la proveta i mirar si es veritat :roll: :roll:[/quote]
Efectivament, estan obligats a tenir-los a disposició del client.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Fa uns anys (uns 10), és va parlar molt d'aquest tema.
Per denuncies del OCU, és vàren fer comprovacions a moltes
gasolineres, amb el resultat de que algunes les vàren multar,
a altres els hi vàren inutilitzar algunes de les mànegues, i
a altres gasolineres, les varen multar per tenir els precintes trencats.
Desprès de escriure aquest post, he trobat aquest fil:
http://www.elpais.com/articulo/sociedad ... soc_1/Tes/
Per denuncies del OCU, és vàren fer comprovacions a moltes
gasolineres, amb el resultat de que algunes les vàren multar,
a altres els hi vàren inutilitzar algunes de les mànegues, i
a altres gasolineres, les varen multar per tenir els precintes trencats.
Desprès de escriure aquest post, he trobat aquest fil:
http://www.elpais.com/articulo/sociedad ... soc_1/Tes/
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 23, 2010 1:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ostres, Espia, això és denunciable a l'OCU, eh? :evil:

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Sagal" post="113121"]Fas molt bé de dir-ho Espia, ja sabem a on no hem d'anar els d'Osona[/quote]
I els de l'Empordà quan anem cap a l'Eix, sortir amb el dipòsit plé i així tampoc haurem de repostar-hi :enfadat :enfadat
I els de l'Empordà quan anem cap a l'Eix, sortir amb el dipòsit plé i així tampoc haurem de repostar-hi :enfadat :enfadat
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Espia, una pregunta.
Et vas fixar realment que el comptador del sortidor estes a cero avanç de de prémer el mecanisme per començar a posar gasolina?. :roll:
Et vas fixar realment que el comptador del sortidor estes a cero avanç de de prémer el mecanisme per començar a posar gasolina?. :roll:
Salutacions moteres.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Com es possible que sempre que s’espatlla un sortidor de una benzinera sigui per donar menys benzina de la que pertoca???
:roll: :roll: :enfadat
Com es possible que sempre que s’espatlla un sortidor de una benzinera sigui per donar menys benzina de la que pertoca???
:roll: :roll: :enfadat
Sort,
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Vist pel meus ulls ( amb miopia ) a una autopista francesa a un cotxe francès i propietari portuguès ( detall sense importància a titol informatiu)
Fulano nº 1.- demana a l´encarregat@ que vol posar el diposit plé.
comença a omplir i quant arriva a uns 30 € penja la mànega i acte seguit torna a despenjar i torna a " enxufar " la manguera al dipòsit amb el comptador que s´havia posat altre cop a 0 €
acaba d´omplir el diposit i s´en va a pagar al caixer@
paga només els darrers litres i els primers 30€ de " gorra"
pel que vaig poder observar " pot funcionar" a benzineres amb molt entrar-sortir de cotxes i amb excès de feina,
ai tus güevos pel gatxo. :shock: :shock: lo bó del cas es que l´altre dia ho vaig tornar a veure a una moto i a una benzinera d´aprop del meu poble
comença a omplir i quant arriva a uns 30 € penja la mànega i acte seguit torna a despenjar i torna a " enxufar " la manguera al dipòsit amb el comptador que s´havia posat altre cop a 0 €
pel que vaig poder observar " pot funcionar" a benzineres amb molt entrar-sortir de cotxes i amb excès de feina,
ai tus güevos pel gatxo. :shock: :shock: lo bó del cas es que l´altre dia ho vaig tornar a veure a una moto i a una benzinera d´aprop del meu poble
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 10:32 am, en total s’ha editat 4 vegades.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
També et pots trobar que no puguis posar més benzina fins que no paguis la primera part.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
[quote user="Espia" post="113057"]La questió és que vaig omplir el dipòsit i em van entrar 33,2 litres (!). La fitxa tècnica de la meva moto diu que la capacitat del dipòsit és de 33 litres (incloent 4 l. de reserva). Evidentment, vaig protestar, però la pobra noia que hi havia era una treballadora que no sabia res. Em va dir que ja ho comentaria a "l'amo" (paraules textuals: l'amo) i que ho farien revissar.... :enfaduu
CONCLUSSIÓ: Evidentment l'aparell de la gasolina no marcava correctament[/quote]
Bones
aquest migdia m'ha passat una cosa semblant. He arribat sec a la gasolinera, bé sec del tot no perquè he pogut arribar amb la moto en marxa i segons el marcador encara podia fer 25 km. més, però prefereixo dir sec del tot perquè així em fa la impressió de que el robo ha estat menor. Com diu la fitxa de la moto la capacitat és de 33l.; doncs omplo i sorpresa 35,23l. Tenia molta pressa i no tenia temps de demanar la cubeta tot i que fa uns quant anys també em va passar amb el diposit del cotxe i aquell dia si que vaig demanar la cubeta i vaig marxar amb la cua entre cames. En aquells moments vaig buscar informació i vaig veure que tenen un marge d'error permès però que ni el dia del cotxe ni avui era el marge permès. Jo no crec que sigui gaire difícil tenir els sortidors calibrats perquè quant li diguis 10l. entrin 10l., però quant li diguis ple pugui entrar menys del que marca.
Salut
CONCLUSSIÓ: Evidentment l'aparell de la gasolina no marcava correctament[/quote]
Bones
aquest migdia m'ha passat una cosa semblant. He arribat sec a la gasolinera, bé sec del tot no perquè he pogut arribar amb la moto en marxa i segons el marcador encara podia fer 25 km. més, però prefereixo dir sec del tot perquè així em fa la impressió de que el robo ha estat menor. Com diu la fitxa de la moto la capacitat és de 33l.; doncs omplo i sorpresa 35,23l. Tenia molta pressa i no tenia temps de demanar la cubeta tot i que fa uns quant anys també em va passar amb el diposit del cotxe i aquell dia si que vaig demanar la cubeta i vaig marxar amb la cua entre cames. En aquells moments vaig buscar informació i vaig veure que tenen un marge d'error permès però que ni el dia del cotxe ni avui era el marge permès. Jo no crec que sigui gaire difícil tenir els sortidors calibrats perquè quant li diguis 10l. entrin 10l., però quant li diguis ple pugui entrar menys del que marca.
Salut
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Gs12 red" post="113212"]Vist pel meus ulls ( amb miopia ) a una autopista francesa a un cotxe francès i propietari portuguès ( detall sense importància a titol informatiu)
ai tus güevos pel gatxo. :shock: :shock: lo bó del cas es que l´altre dia ho vaig tornar a veure a una moto i a una benzinera d´aprop del meu poble[/quote]
aixo es molt extrany,generalment quan penges la boca al surtidor ja no torna a sortir-ne,m'ha pasat varis cops que em anat amb dos motos vulguen omplir al mateix surtidor i teniem que pagar primer i ens tornavan a posar a zero el contador.
ai tus güevos pel gatxo. :shock: :shock: lo bó del cas es que l´altre dia ho vaig tornar a veure a una moto i a una benzinera d´aprop del meu poble[/quote]
aixo es molt extrany,generalment quan penges la boca al surtidor ja no torna a sortir-ne,m'ha pasat varis cops que em anat amb dos motos vulguen omplir al mateix surtidor i teniem que pagar primer i ens tornavan a posar a zero el contador.
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Bones,
Srs, no i patiu; gairebe totes les betzineres ens estafen.
Amb un curset que e fet recenment, parlan amb un xofer de camio, dels que reparteixen la betzina, ens va deixar acollonidos a tots els que estavem presents, ja que va sortir akest tema, de que si posaven el que marcava.
Doncs be, ell mateix ens va dir, que hi han moltes, pero moltes betzineres, sobretot de les mes noves, que tenen un comandament a distancia, pel dia que tenen la inspeccio, o per si hi ha algu que es queixa; aixi nomes els cal premer el botonet i ja surt tot correcte, conforme puja al cotxe l'inspector per marxar, altre cop el boto i apa!!! a fer calers!!!!!
Aixo es aixi, trist pero cert. :enfadat
Srs, no i patiu; gairebe totes les betzineres ens estafen.
Amb un curset que e fet recenment, parlan amb un xofer de camio, dels que reparteixen la betzina, ens va deixar acollonidos a tots els que estavem presents, ja que va sortir akest tema, de que si posaven el que marcava.
Doncs be, ell mateix ens va dir, que hi han moltes, pero moltes betzineres, sobretot de les mes noves, que tenen un comandament a distancia, pel dia que tenen la inspeccio, o per si hi ha algu que es queixa; aixi nomes els cal premer el botonet i ja surt tot correcte, conforme puja al cotxe l'inspector per marxar, altre cop el boto i apa!!! a fer calers!!!!!
Aixo es aixi, trist pero cert. :enfadat
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Xavi si això que dius és cert... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Penso que no fa falta dir res més... no?
Penso que no fa falta dir res més... no?
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Xevixube
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. març 03, 2009 3:23 pm
- Ubicació: Vic
Bones, us faig arribar un escrit que van enviar-me ja fa dies i que després de comprovar-ho, sembla cert.
Proveu-ho i ja direu com us ha anat!
Xevi.
Com evitar que et robin quan poses benzina? .... Quan anem a fer gasolina sempre demanem! Múltiples de diners, segons la nostra butxaca (50, 60,! 90 etc...) o bé diem, "ompliu-lo!".
Doncs aquesta és la trampa. Quan l'empleat de la benzinera "PROGRAMA EUROS" o activa l'assortidor..., mana a l'ordinador central de la benzinera i aquest al seu torn l'envia al brolladors que despatxi "LITRES" de 900, 850 800 mili litres en comptes de 1000 (què és 1 litre), a través d'un software especial; Així de trist.
Vol dir que per cada "100" DE GASOLINA, en realitat reps .., SI TENS SORT, 90!.
Així que pots fer comptes del que t'han estat ROBANT aquest últim any. SI poses una mitjana de "100" DIARIS de gasolina, fàcilment et roben entre 3,000 I 4,000 EUROS.
Si això ho multipliques pels milions de vehicles...
Com evitar-ho.
Quan facis benzina, demana múltiples de 20 LITRES (20,40,60 ETC), segons la capacitat del teu vehicle. "NO EN EUROS" Els brolladors PODEN DESPATXAR PER LITRES.
On és el truc?.
MOLT SENZILL, Les cubetes de verificació son de 20 litres exactes, Quan això succeeix El software rep l'alerta de que existeix una possible revisió oficial i ordena al comandament de la bomba els 1000 mili lítres exactes que conté un litre.
Que passa si et queixes que t'estan robant?. Molt senzill, el que posa la benzina porta la cubeta de verificació i indica al que està a la caixa que li posi 20 LITRES davant teu i,...caram!
Li entren 20 LITRES exactes. Llavors fas el ridícul i te'n vas amb la cara cara d'imbècil sense comprovar rés!.
Ens segueixen i seguiran robant i robant, fins que ens despertem .....
A MI SI M'ESTAFAVEN I DES LLAVORS DEMANO PER LITRES. així QUE TE DEIXO AIXÒ PER que ho facis, et sorprendrà I tant de bo que ho reenviis per difondre-ho. Comprova-ho I FES ELS TEUS COMPTES ..... els estem donat MILERS d'euros
DEMANA 20, 40 o 60 LITRES CADA VEGADA que facis GASOLINA!. No ho oblidis ....
Si us plau verifiqueu-ho!
Demana per litres i fixa't a l'agulla que marca el nivell, hi haurà una diferència mínima d'un quart de dipòsit ... fes-ho. Ni els empleats ho saben, quan ho vaig fer el que em va servir també és va sorprendre.
Proveu-ho i ja direu com us ha anat!
Xevi.
Com evitar que et robin quan poses benzina? .... Quan anem a fer gasolina sempre demanem! Múltiples de diners, segons la nostra butxaca (50, 60,! 90 etc...) o bé diem, "ompliu-lo!".
Doncs aquesta és la trampa. Quan l'empleat de la benzinera "PROGRAMA EUROS" o activa l'assortidor..., mana a l'ordinador central de la benzinera i aquest al seu torn l'envia al brolladors que despatxi "LITRES" de 900, 850 800 mili litres en comptes de 1000 (què és 1 litre), a través d'un software especial; Així de trist.
Vol dir que per cada "100" DE GASOLINA, en realitat reps .., SI TENS SORT, 90!.
Així que pots fer comptes del que t'han estat ROBANT aquest últim any. SI poses una mitjana de "100" DIARIS de gasolina, fàcilment et roben entre 3,000 I 4,000 EUROS.
Si això ho multipliques pels milions de vehicles...
Com evitar-ho.
Quan facis benzina, demana múltiples de 20 LITRES (20,40,60 ETC), segons la capacitat del teu vehicle. "NO EN EUROS" Els brolladors PODEN DESPATXAR PER LITRES.
On és el truc?.
MOLT SENZILL, Les cubetes de verificació son de 20 litres exactes, Quan això succeeix El software rep l'alerta de que existeix una possible revisió oficial i ordena al comandament de la bomba els 1000 mili lítres exactes que conté un litre.
Que passa si et queixes que t'estan robant?. Molt senzill, el que posa la benzina porta la cubeta de verificació i indica al que està a la caixa que li posi 20 LITRES davant teu i,...caram!
Li entren 20 LITRES exactes. Llavors fas el ridícul i te'n vas amb la cara cara d'imbècil sense comprovar rés!.
Ens segueixen i seguiran robant i robant, fins que ens despertem .....
A MI SI M'ESTAFAVEN I DES LLAVORS DEMANO PER LITRES. així QUE TE DEIXO AIXÒ PER que ho facis, et sorprendrà I tant de bo que ho reenviis per difondre-ho. Comprova-ho I FES ELS TEUS COMPTES ..... els estem donat MILERS d'euros
DEMANA 20, 40 o 60 LITRES CADA VEGADA que facis GASOLINA!. No ho oblidis ....
Si us plau verifiqueu-ho!
Demana per litres i fixa't a l'agulla que marca el nivell, hi haurà una diferència mínima d'un quart de dipòsit ... fes-ho. Ni els empleats ho saben, quan ho vaig fer el que em va servir també és va sorprendre.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:enfadat :enfadat REPSOL DE VALLIRANA :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat LLISTA NEGRA :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat LLISTA NEGRA :enfadat :enfadat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Aixó que comenteu es molt greu, d'ara en endevant m'hi fixaré MOLT!!! :eyes
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Carai, no ho sabia pas tot això jo!!! Quina rabia!!!
Lo que si podeu fer a la Betzinera de l'Area de Gurb, és aprofitar el manòmetre si heu de mirar pressions, l'has de demanar al mostrador i la veritat es que està nou i ben calibrat.
Veig que ens haurem d'aprofitar de lo gratuit ja que ells també s'aprofiten de nosaltres no???
Lo que si podeu fer a la Betzinera de l'Area de Gurb, és aprofitar el manòmetre si heu de mirar pressions, l'has de demanar al mostrador i la veritat es que està nou i ben calibrat.
Veig que ens haurem d'aprofitar de lo gratuit ja que ells també s'aprofiten de nosaltres no???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.