Els "galons" del fòrum
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Els "galons" del fòrum
Reprenc la idea de fil http://mototurisme.cat/foros/viewtopic. ... 1305#11305
S'ha pensat la idea de donar "galons" a la gent del fòrum. Què vull dir amb "galons"? Un tipus d'identificació en funció de l'activitat dels membres dins el fòrum. La idea no pretén ser quelcom competitiu, sinó una cosa divertida i carinyosa que ens faci veure aquells més "pelmes" i mes "tabarreros", aquells més moderats, aquells més tímids...
Cal destacar, abans de començar a proposar idees, que aquesta proposta ha de passar prèviament pel consell d'administradors del fòrum. Si creuen que no és convenient o factible, senzillament es descarta i llestos. Altrament, s'obre la proposta d'idees.
En el fòrum HTC, pel que tinc entès, et van donant un casc a mesura que arribes a un cert nombre de missatges escrits.
En el fòrum de la Deauville et van assignant ales del logo de Honda i se t'assigna un model de moto (vespinillo, gold wing, pan european, megascuter...)
Ara caldria pensar-ne una per a nosaltres! Una que sigui original, que lligui amb els tres pilars d'aquest fòrum: Moto, Turisme i Catalunya. A veure aquestes idees pensants! :D
Una idea que se m'acut és aprofitar els quadradets del logo de MotoTurisme. Tenim 9 quadradets que identifiquen les 9 barres de la bandera catalana. Es podrien aprofitar com a indicadors, no? Aquí queda la idea! Qui en proposa una de nova? :)
S'ha pensat la idea de donar "galons" a la gent del fòrum. Què vull dir amb "galons"? Un tipus d'identificació en funció de l'activitat dels membres dins el fòrum. La idea no pretén ser quelcom competitiu, sinó una cosa divertida i carinyosa que ens faci veure aquells més "pelmes" i mes "tabarreros", aquells més moderats, aquells més tímids...
Cal destacar, abans de començar a proposar idees, que aquesta proposta ha de passar prèviament pel consell d'administradors del fòrum. Si creuen que no és convenient o factible, senzillament es descarta i llestos. Altrament, s'obre la proposta d'idees.
En el fòrum HTC, pel que tinc entès, et van donant un casc a mesura que arribes a un cert nombre de missatges escrits.
En el fòrum de la Deauville et van assignant ales del logo de Honda i se t'assigna un model de moto (vespinillo, gold wing, pan european, megascuter...)
Ara caldria pensar-ne una per a nosaltres! Una que sigui original, que lligui amb els tres pilars d'aquest fòrum: Moto, Turisme i Catalunya. A veure aquestes idees pensants! :D
Una idea que se m'acut és aprofitar els quadradets del logo de MotoTurisme. Tenim 9 quadradets que identifiquen les 9 barres de la bandera catalana. Es podrien aprofitar com a indicadors, no? Aquí queda la idea! Qui en proposa una de nova? :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Hola compis...
Jo soc del paré que treuria fins hi tot el nombre de missatges,
La veritat és que no se quin valor pot tenir posar un post només amb un emoticons, o contestar-ho tot per que si......
A vegades, sembla que es facin carreres per veure qui hi ha al devant dels nùmero de posts editats.
Personalment,
estic en contra dels galons i de que apareixin el nombre de missatges publicats, fa que el foro perdi en qualitat....
Com sempre....
és la meva opinió..... es clar!!! no cal ser compartida.
La veritat és que no se quin valor pot tenir posar un post només amb un emoticons, o contestar-ho tot per que si......
A vegades, sembla que es facin carreres per veure qui hi ha al devant dels nùmero de posts editats.
Personalment,
estic en contra dels galons i de que apareixin el nombre de missatges publicats, fa que el foro perdi en qualitat....
Com sempre....
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo estic una mica en la teva linia, pero....com sempre la majoria mana ;)burruktala ha escrit:Hola compis...
Personalment,
Com sempre....
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
TOTALMENT D'ACORD AMB AIXÒburruktala ha escrit:Hola compis...
Personalment, estic en contra dels galons i de que apareixin el nombre de missatges publicats, fa que el foro perdi en qualitat....
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Jo estic una mica en la linea del Burruktalà i del Steelman. Penso que el numero de misatges publicats no ens diu gaire de les persones que ho fan, i sempre poden ser interpretats de forma equivocada.
Si ens fixem en el meu cas no te res a veure la quantitat de misatges que vaig escriure en el fòrum antic i en el nou. Hi han companys que potser s'han incrit en dates molt posteriors i tenen molta mes activitat que jo, com pasava en el fòrum vell, i en canvi jo tenia un "total" mes alt.
El que es bonic es cada un escrigui el que vulgui, però no m'agradaria entrar en clasificacions, a la fi quan portes uns dies llegint el fòrum ja comences a saber qui es el que escriu mes sovint i el que fa intervencions ocasionals.
I com han dit els companys, es la meva opinió, però se hi ha una forta corrent que demani el contrari, no seré jo qui s'hi posi en contra.
En qualsevol cas Miquel, m'agrada que facis noves sugerencias, les ideas per intentar millorar sempre son ben rebudes.
Gràcies.

Jo estic una mica en la linea del Burruktalà i del Steelman. Penso que el numero de misatges publicats no ens diu gaire de les persones que ho fan, i sempre poden ser interpretats de forma equivocada.
Si ens fixem en el meu cas no te res a veure la quantitat de misatges que vaig escriure en el fòrum antic i en el nou. Hi han companys que potser s'han incrit en dates molt posteriors i tenen molta mes activitat que jo, com pasava en el fòrum vell, i en canvi jo tenia un "total" mes alt.
El que es bonic es cada un escrigui el que vulgui, però no m'agradaria entrar en clasificacions, a la fi quan portes uns dies llegint el fòrum ja comences a saber qui es el que escriu mes sovint i el que fa intervencions ocasionals.
I com han dit els companys, es la meva opinió, però se hi ha una forta corrent que demani el contrari, no seré jo qui s'hi posi en contra.
En qualsevol cas Miquel, m'agrada que facis noves sugerencias, les ideas per intentar millorar sempre son ben rebudes.
Gràcies.
Sort,
- Burruktala
- Presentats
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
El perfil tambe???burruktala ha escrit:Jo soc del paré que treuria fins hi tot el nombre de missatges,
Per tu potser cap valor, però per d'altra gent tindrà la seva gràcia ... i tot es respectable.burruktala ha escrit:La veritat és que no se quin valor pot tenir posar un post només amb un emoticons, o contestar-ho tot per que si......
No vull sentir-me al·ludit, perquè si no faig carreres en moto menys en faré amb els post. No s'ha de menysprear a la gent que escriu mes que d'altres. No son ni millor ni pitjor "foreros"burruktala ha escrit:A vegades, sembla que es facin carreres per veure qui hi ha al devant dels nùmero de posts editats.
Amb lo dels galons estic d'acord...no hi veig el qué. Ara... quina rel·lació hi ha entre el nombre de missatges amb la manca de qualitat??????burruktala ha escrit: Personalment,
El mateix dicburruktala ha escrit: Com sempre....
V'sssssssssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No sóc ningú per dir si està millor o pitjor, a l'igual que cap dels que estem per aquí, pel fet de fer una cosa o l'altra. Cadascú escriu el que vol i com ho vol.
El que si està clar, és que això de treure inclús el numero de missatges de cadascú, ja es va parlar fa dies i no ho trobo del tot descabellat.
Una opinió PERSONAL més.
Fins aviat!
No sóc ningú per dir si està millor o pitjor, a l'igual que cap dels que estem per aquí, pel fet de fer una cosa o l'altra. Cadascú escriu el que vol i com ho vol.
El que si està clar, és que això de treure inclús el numero de missatges de cadascú, ja es va parlar fa dies i no ho trobo del tot descabellat.
Una opinió PERSONAL més.
Fins aviat!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaaa,
De tot hi ha d'haver en un fòrum que intenta ser el mes plural posible, no??
:D 
Jordi, n'estic complertament segur de que no t'has de donar en cap cas per al.ludit, pots estar-ne segur de que al menys la Carme i jo en gaudim molt de les teves intervencions.QSC ha escrit:No vull sentir-me al·ludit, perquè si no faig carreres en moto menys en faré amb els post. No s'ha de menysprear a la gent que escriu mes que d'altres. No son ni millor ni pitjor "foreros"burruktala ha escrit:A vegades, sembla que es facin carreres per veure qui hi ha al devant dels nùmero de posts editats.
De tot hi ha d'haver en un fòrum que intenta ser el mes plural posible, no??
Albert l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 23, 2007 11:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sort,
- Burruktala
- Presentats
- Contacta:
Psssse.... també.QSC ha escrit:El perfil tambe???burruktala ha escrit:Jo soc del paré que treuria fins hi tot el nombre de missatges,
O i tant....faltaria més!!!! Per sobre de tot lliurepensadors..... a cada un per on l’enfilin....QSC ha escrit:burruktala ha escrit:La veritat és que no se quin valor pot tenir posar un post només amb un emoticons, o contestar-ho tot per que si......
Per tu potser cap valor, però per d'altra gent tindrà la seva gràcia ... i tot es respectable.
Diuen que el temps posa cada cosa al seu lloc.
Tranquil, no cal que ti sentis.... ni tu ni ningù. La veritat és que encara no tinc mania a ningú del foro.... ni a tu (per descomptat) ni al resta dels 141 membres. I per descomptat, en cap moment menyspreu a ningú. Abans d’escriure res sempre penso que puc estar equivocat..... i mi miro molt!!!! No m’agrada que posin paraules en la meva boca que no he dit.QSC ha escrit:No vull sentir-me al•ludit, perquè si no faig carreres en moto menys en faré amb els post. No s'ha de menysprear a la gent que escriu mes que d'altres. No son ni millor ni pitjor "foreros"burruktala ha escrit:A vegades, sembla que es facin carreres per veure qui hi ha al davant dels número de posts editats.
Bé.... per fi coincidim que no estem d’acord amb el tema dels “galons”..... de lo de la marca de qualitat.... dons crec que ho deixo per un altra dia.... davant d’una cervesetaQSC ha escrit:Amb lo dels galons estic d'acord...no hi veig el qué. Ara... quina relació hi ha entre el nombre de missatges amb la manca de qualitat??????burruktala ha escrit: Personalment,
No vull liar-la més.... que al final direu que només escric per buscar raons....
Home.... em sabria greu que escrivissis donant l’opinió d’altri...QSC ha escrit:El mateix dicburruktala ha escrit: Com sempre....
V'sssssssssss
M’agrada saber la teva opinió.
Que fariem si no, mentres fan Troia per la tele....
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
I jo que pensava que l'agraiment anava per a mi.burruktala ha escrit:Albert ha escrit:Holaaaaa,
Gràcies.
![]()
![]()
De res.....
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Caram! La cosa s'ha anat de mare...
La idea no pretenia crear cap tipus de competició ni res de res. Simplement trovava graciós veure uns amb més cascos o més ales en funció dels missatges. Jo tinc, en el foro de deauvilles una sola ala i la moto que tinc assignada es una "vespinillo". I tant content! :D Vaja, que només era una idea per donar-li una mica més de color a l'assumpte i aprofitar que tenim la dada del nombre de missatges per fer quelcom més visual. :) Bé, aquí queda la meva aportació.
La idea no pretenia crear cap tipus de competició ni res de res. Simplement trovava graciós veure uns amb més cascos o més ales en funció dels missatges. Jo tinc, en el foro de deauvilles una sola ala i la moto que tinc assignada es una "vespinillo". I tant content! :D Vaja, que només era una idea per donar-li una mica més de color a l'assumpte i aprofitar que tenim la dada del nombre de missatges per fer quelcom més visual. :) Bé, aquí queda la meva aportació.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ja n'he escrit quatre més per compensar aquests 4 últims missatges descomptats!QSC ha escrit:Demano oficiosament als senyors moderadors i administradors que li descomptin aquests 4 últims missatges al Miquel .... que si no em passarà davant. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
V'ssssssssssss
PD: uisssss....perdoneu pel emoticons !!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
A mi personalment també m’agradaria que es tragués la quantitat de missatges,
com tots sabeu, m’encanta participar activament d’aquest foro,
algunes vegades posant només emoticons, o ninots que busco per internet,
tinc que reconèixer que m’ho passo bomba posant colors i figures en els meus post...
També de tant en tant em fico en temes més seriosos i procuro donar les meves opinions...
Al revés que molts de vosaltres, jo si que miro la quantitat de missatges que porto,
és una forma de controlar-me, si veig que em disparo estic un parell de dies escrivint el menys possible...
Personalment crec, que en el foro hi ha d’haver de tot, temes seriosos,
on tots puguem opinar educadament, temes informatius, temes de solucions
( on jo rarament i participo ), temes de sortides i aventures, temes divertits i fins i tot xorrades...
És interessant, que hi hagi tot tipus de gent, així és segur que hi haurà tot tipus de temes i opinions...
Des de que estem en el nou foro, segurament els que més activament i participem,
siguem els més “juerguistas”, m’explico....
La majoria dels que escrivim diàriament, ens agrada fer conyes, picant-se, i posar emoticons...
Però això no és pas culpa nostre...
Una vegada, parlant d’aquest tema amb un bon amic, ell em deia que el foro estava canviant,
i jo li vaig respondre, si vols temes més seriosos proposa’ls tu....
A mi m’encanta llegir-vos a molts de vosaltres, les vostres intervencions
sempre resulten interessants, de temes seriosos o no, però la veritat és que alguns escriviu amb comptagotes....
i es troben molt a faltar les vostres intervencions...
Ja per acabar, crec que per mantenir un foro viu i saludable com és el nostre,
hi ha d’haver de tot, però el més important és que n’hi hagi.....
si el foro passes setmanes sense missatges, s’apagaria....
I amb això no vull dir que sigui una obligació escriure-hi, ni molt menys,
però a mi m’agrada pensar, que els meus ninos, ajuden una mica a que segueixi viu.....
I en definitiva això és el que importa.....
Vvvvsss
com tots sabeu, m’encanta participar activament d’aquest foro,
algunes vegades posant només emoticons, o ninots que busco per internet,
tinc que reconèixer que m’ho passo bomba posant colors i figures en els meus post...
També de tant en tant em fico en temes més seriosos i procuro donar les meves opinions...
Al revés que molts de vosaltres, jo si que miro la quantitat de missatges que porto,
és una forma de controlar-me, si veig que em disparo estic un parell de dies escrivint el menys possible...
Personalment crec, que en el foro hi ha d’haver de tot, temes seriosos,
on tots puguem opinar educadament, temes informatius, temes de solucions
( on jo rarament i participo ), temes de sortides i aventures, temes divertits i fins i tot xorrades...
És interessant, que hi hagi tot tipus de gent, així és segur que hi haurà tot tipus de temes i opinions...
Des de que estem en el nou foro, segurament els que més activament i participem,
siguem els més “juerguistas”, m’explico....
La majoria dels que escrivim diàriament, ens agrada fer conyes, picant-se, i posar emoticons...
Però això no és pas culpa nostre...
Una vegada, parlant d’aquest tema amb un bon amic, ell em deia que el foro estava canviant,
i jo li vaig respondre, si vols temes més seriosos proposa’ls tu....
A mi m’encanta llegir-vos a molts de vosaltres, les vostres intervencions
sempre resulten interessants, de temes seriosos o no, però la veritat és que alguns escriviu amb comptagotes....
i es troben molt a faltar les vostres intervencions...
Ja per acabar, crec que per mantenir un foro viu i saludable com és el nostre,
hi ha d’haver de tot, però el més important és que n’hi hagi.....
si el foro passes setmanes sense missatges, s’apagaria....
I amb això no vull dir que sigui una obligació escriure-hi, ni molt menys,
però a mi m’agrada pensar, que els meus ninos, ajuden una mica a que segueixi viu.....
I en definitiva això és el que importa.....
Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Molt be Anna estic d'acord amb tú.
Si jo tingues que parlar exclusivamente del moto gairebe no podria escriure-hi mai res, donada la meua falta d'experiéncia amb elles. No més podria participar-hi els dies que tinc algun problema. Jo no puc penjar fotos tan boniques com vosaltres en el fòrum perqué no sabria com buscar-les i no n`he estic tan enterart de les novetats i les cosses del mon de la moto.
Però sapigueu que hi ha quelcom més en aquest fòrum que el fa agradable, i és la gent que hi estem. Les guerres entre cunyats m'agraden molt els emos de l'Anna els trobo molt bons, les motos curiosses que hi penje en Jordi hem deixen bocabadats, quant es fiquen amb la tiger hem diverteixo etc etc.
Això dels cascs ho les ales d'honda a l'avatar només és un adorno més del fòrum que el fa mes lluït. No entenc perqué tingue que ser causa de competició. Que competim quant sortim a la carretera? doncs aqui nosé quin mèrit te competir!!
PASEMNOS-HO BE HOMES I DONES!!!!!!!!!!
Si jo tingues que parlar exclusivamente del moto gairebe no podria escriure-hi mai res, donada la meua falta d'experiéncia amb elles. No més podria participar-hi els dies que tinc algun problema. Jo no puc penjar fotos tan boniques com vosaltres en el fòrum perqué no sabria com buscar-les i no n`he estic tan enterart de les novetats i les cosses del mon de la moto.
Però sapigueu que hi ha quelcom més en aquest fòrum que el fa agradable, i és la gent que hi estem. Les guerres entre cunyats m'agraden molt els emos de l'Anna els trobo molt bons, les motos curiosses que hi penje en Jordi hem deixen bocabadats, quant es fiquen amb la tiger hem diverteixo etc etc.
Això dels cascs ho les ales d'honda a l'avatar només és un adorno més del fòrum que el fa mes lluït. No entenc perqué tingue que ser causa de competició. Que competim quant sortim a la carretera? doncs aqui nosé quin mèrit te competir!!
PASEMNOS-HO BE HOMES I DONES!!!!!!!!!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
La paraula clau em sembla que la dit l'Albert, i es pluralitat, crec que el que fa que aquest forum enganxi es això precissament, hi haurá gent que escriurà menys o més, depenent del temps que hi pogui dedicar, o bé serà mes extrovertit o més timid, però totes les opinions conten....per això no m'amoina gaire el fet de tenir més missatges o menys ni les cascos o ales que pertoquin, lo veritablement important es el contingut de les nostres intervencions.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Proposo per indicar el nº de post, crear un algoritme que faci el quadrat del nº si és parell, restant-li una xifra aleatòria entre 125 i 268.359; i si es senar multiplicar-ho per si mateix restant-li aleatòriament una xifra entre 125 i 268.359.
És una manera senzilla de indicar el nº de post i al mateix temps que la xifra no vulgui dir res. Així tot-hom content
És només una proposta sense ànim de crear polèmica.
Tot hi que si voleu polèmica estic preparat per :KO i per :patada , inclús per :pcenfado
És una manera senzilla de indicar el nº de post i al mateix temps que la xifra no vulgui dir res. Així tot-hom content
És només una proposta sense ànim de crear polèmica.
Tot hi que si voleu polèmica estic preparat per :KO i per :patada , inclús per :pcenfado
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
Si s’ha de fer alguna cosa, que sigui afegí i no treure, al que proposa en MiquelPericas, ho trobo DIVERTIT, mai competitiu.
Considero que s’ha de ser una mica CRIATURA, per picar-se o fer competicions
per la quantitat de missatges escrits en el foro.
No li trobo una raó de ser lògica al treure el nombre de missatges, quan esta molt bé com està.
Personalment m’agrada que es pugi veure, son dades i ja esta, en cap moment em dona una mena d’ATAC competitiu per està a las posicions de dalt de la llista.
Per un altre banda, els que esteu a la part alta d’aquesta llista sou els que més vida li doneu al foro, penseu que encara que moltes vagades no os contestem, os llegim cada dia i ens feu la vida més agradable.
CONTINUEU AIXI.
Considero que s’ha de ser una mica CRIATURA, per picar-se o fer competicions
per la quantitat de missatges escrits en el foro.
No li trobo una raó de ser lògica al treure el nombre de missatges, quan esta molt bé com està.
Personalment m’agrada que es pugi veure, son dades i ja esta, en cap moment em dona una mena d’ATAC competitiu per està a las posicions de dalt de la llista.
Per un altre banda, els que esteu a la part alta d’aquesta llista sou els que més vida li doneu al foro, penseu que encara que moltes vagades no os contestem, os llegim cada dia i ens feu la vida més agradable.
CONTINUEU AIXI.
Gerard l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 24, 2007 4:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ai mare....
He trigat 25 minuts en llegir-ho tot. :tremolant
No crec que se li hagi de donar tanta importància al numero de missatges escrits per un o per altre. Hem de pensar que molts tenim d'afició els motos i l'informàtica, entre altres coses, la qual cosa fa que tinguem més o menys "soltura" en un món tan fred com pot ser ara un fòrum de motos.
Però si hi ha una cosa que tinc molt clara, és que entre TOTA la colla hem aconseguit que aquest món tan ,diguem.ne fred, sigui un punt de reunió de una petita gran familia en la qual molts realment no li donem importància al nombre de missatges publicats per tal o qual persona-nick.
Demà, miquelpericas, t'explicaré en persona un cas d'un altre fòrum en el qual tu entres i segurament no SAPs.
He trigat 25 minuts en llegir-ho tot. :tremolant
No crec que se li hagi de donar tanta importància al numero de missatges escrits per un o per altre. Hem de pensar que molts tenim d'afició els motos i l'informàtica, entre altres coses, la qual cosa fa que tinguem més o menys "soltura" en un món tan fred com pot ser ara un fòrum de motos.
Però si hi ha una cosa que tinc molt clara, és que entre TOTA la colla hem aconseguit que aquest món tan ,diguem.ne fred, sigui un punt de reunió de una petita gran familia en la qual molts realment no li donem importància al nombre de missatges publicats per tal o qual persona-nick.
Demà, miquelpericas, t'explicaré en persona un cas d'un altre fòrum en el qual tu entres i segurament no SAPs.