Que Faig, Li Poso O No ?
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Que Faig, Li Poso O No ?
Jo no ho faria, per la garantia, perquè ja està bé com està i perquè podries guardar els calerons per a convidar-nos a una mariscadeta.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Hi poso uns Leo Vince ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[youtube]06iDSLyRAVI[/youtube]
Vssssssssss
007
[youtube]06iDSLyRAVI[/youtube]
Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 23, 2010 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Com sona un Leo Vince! rummmm Això es un tubarro!!!!! jejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Està força bé aquest Akrapovic, però jo no el canviaria pas per l’original, no hi guanyaràs res que no tinguis ara, al menys que et faci falta vull dir.
;) ;)
Està força bé aquest Akrapovic, però jo no el canviaria pas per l’original, no hi guanyaràs res que no tinguis ara, al menys que et faci falta vull dir.
;) ;)
Sort,
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Ra-mon" post="113154"]
Porta una capsa de fusibles que deunido, almenys n'hi ha una dotzena :shock:[/quote]
Oh ?? :eyes :eyes porta fusibles i no fibra òptica !!!!! quina cosa més antiga :eyes :eyes :eyes
Porta una capsa de fusibles que deunido, almenys n'hi ha una dotzena :shock:[/quote]
Oh ?? :eyes :eyes porta fusibles i no fibra òptica !!!!! quina cosa més antiga :eyes :eyes :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 10:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ramon, no val la pena.
Fan molta fresa (soroll) i molesten als que van darrera teu. Ho he comprovat personalment. ;)
Fan molta fresa (soroll) i molesten als que van darrera teu. Ho he comprovat personalment. ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kel" post="113225"]Ramon, no val la pena.
Fan molta fresa (soroll) i molesten als que van darrera teu. Ho he comprovat personalment. ;)[/quote]
Qui et molesta que vaig al teu davant? Que jo recordi els que més xibarri fem son el JoanXT i els Xurrumekus, i la meva una miqueta. Però que jo sàpiga ningú s'ha queixat per això. Al contrari, jo si puc em fico al darrera d'ells per sentir-los. :mrgreen:
Fan molta fresa (soroll) i molesten als que van darrera teu. Ho he comprovat personalment. ;)[/quote]
Qui et molesta que vaig al teu davant? Que jo recordi els que més xibarri fem son el JoanXT i els Xurrumekus, i la meva una miqueta. Però que jo sàpiga ningú s'ha queixat per això. Al contrari, jo si puc em fico al darrera d'ells per sentir-los. :mrgreen:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
James, fica-li l'escapament,d'aqui un temps quan les motos siguin electriques per pebrots :crys :crys :crys :crys recordarem el soroll amb nostalgia,la mateixa que la fumera d'un 2T,ademes una mica de soroll (homologat es clar) no fa mal a ningu,per el meu gust ben al contrari.
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="113247"]James, fica-li l'escapament,d'aqui un temps quan les motos siguin electriques per pebrots :crys :crys :crys :crys recordarem el soroll amb nostalgia,la mateixa que la fumera d'un 2T,ademes una mica de soroll (homologat es clar) no fa mal a ningu,per el meu gust ben al contrari.[/quote]
hi ha algún cotxe elèctric ( Tesla) i també l´altre dia van presentar un prototip amb carrosseria de Porsche 911 que té varis sorolls, pots triar tres o quatre sorolls racing diferents.
http://www.teslamotors.com/
hi ha algún cotxe elèctric ( Tesla) i també l´altre dia van presentar un prototip amb carrosseria de Porsche 911 que té varis sorolls, pots triar tres o quatre sorolls racing diferents.
http://www.teslamotors.com/
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="prony" post="113069"][quote user="Gs12 red" post="113046"]NO una obra d´orfebreria no es pot canviar !!!! [/quote]
Obra d'orfebreria????? Però si l'original es el mes semblant a una màquina de fer mandonguilles que he vist mai!!!! Canvia'l però respecta als veïns. El volum sonor superflu que generem en les nostres activitats quotidianes es inversament proporcional al nostre nivell d'intel·ligència. Una simple observació dels "garrulos" ho demostra.
Jordi "Prony"[/quote]
Jo no soc cap "GARRULO", i prefereixo el meu espetec DUCATI & TERMIGNONI que cap d’els vostres sorollets marietas
Obra d'orfebreria????? Però si l'original es el mes semblant a una màquina de fer mandonguilles que he vist mai!!!! Canvia'l però respecta als veïns. El volum sonor superflu que generem en les nostres activitats quotidianes es inversament proporcional al nostre nivell d'intel·ligència. Una simple observació dels "garrulos" ho demostra.
Jordi "Prony"[/quote]
Jo no soc cap "GARRULO", i prefereixo el meu espetec DUCATI & TERMIGNONI que cap d’els vostres sorollets marietas
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Xurrumeku" post="113278"][quote user="prony" post="113069"][quote user="Gs12 red" post="113046"]NO una obra d´orfebreria no es pot canviar !!!! [/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Jo no soc cap "GARRULO", i prefereixo el meu espetec DUCATI & TERMIGNONI que cap d’els vostres sorollets marietas[/quote]
Ai vá lo que ha dishooooo !!!!! :twisted: :twisted:
Jordi "Prony"[/quote]
Jo no soc cap "GARRULO", i prefereixo el meu espetec DUCATI & TERMIGNONI que cap d’els vostres sorollets marietas[/quote]
Ai vá lo que ha dishooooo !!!!! :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Xurrumeku" post="113278"][quote user="prony" post="113069"][quote user="Gs12 red" post="113046"]NO una obra d´orfebreria no es pot canviar !!!! [/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Xurrumeku, m'agrada veure que estàs al cas de lo que passa per aquí ;)
Vinga, a veure si us deixeu veure el pel algun dia, que ja s'ha acabat l'hivern
:D
Jordi "Prony"[/quote]
Xurrumeku, m'agrada veure que estàs al cas de lo que passa per aquí ;)
Vinga, a veure si us deixeu veure el pel algun dia, que ja s'ha acabat l'hivern
:D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Miquelpericas" post="113040"]Si fos jo, m'esperaria una temporada amb el tub d'escapament actual i, més endavant, si me'n cansés, el canviaria. Així sembla que estrenis una moto nova més endavant. :D[/quote]
+1
+1
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Xurrumeku" post="113278"]Jo no soc cap "GARRULO", i prefereixo el meu espetec DUCATI & TERMIGNONI que cap d’els vostres sorollets marietas[/quote]
Em devia expresar malament. El que pretenia indicar es que no tots els que fan soroll siguin "garrulos", sinó que tots els "garrulos" fan soroll. Ve a ser quelcom similar a l'inrevés de "son todos los que están pero no están todos los que son". De tota manera us demano disculpes :oops: :oops: per la sentència, vaig dubtar alhora de posar-la per la seva intrascendentalitat tot i que en cap moment vaig pensar que hom es pogués ofendre.
Segur que ja heu vist un milió de vegades aquest enllaç però no deixa de ser molt expressiu. (La Ducati no surt a la comparativa perquè no la van poder engegar).
Jordi "Prony"
Em devia expresar malament. El que pretenia indicar es que no tots els que fan soroll siguin "garrulos", sinó que tots els "garrulos" fan soroll. Ve a ser quelcom similar a l'inrevés de "son todos los que están pero no están todos los que son". De tota manera us demano disculpes :oops: :oops: per la sentència, vaig dubtar alhora de posar-la per la seva intrascendentalitat tot i que en cap moment vaig pensar que hom es pogués ofendre.
Segur que ja heu vist un milió de vegades aquest enllaç però no deixa de ser molt expressiu. (La Ducati no surt a la comparativa perquè no la van poder engegar).
[youtube]XFMdeXujgHw[/youtube]
Es cert que algunes "japos" fan soroll de marieta però els marietes son els que mes lliguen!!!!Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
no confongueu soroll amb musica, un Termignoni a la bolonyesa o un Akrapovic a la Muniquesa,son cants que pujen els anims mes apagats (que be que ha quedat aixo) aquest Leo Vinci tambe te molt bona pinta,pontelo,ponselo ;) ;) llastima que siguin tan cars els escapes............
be per si us animeu :lol: :lol: :lol:
http://www.guiamotera.com/accesorios/escapes.htm
be per si us animeu :lol: :lol: :lol:
http://www.guiamotera.com/accesorios/escapes.htm
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="113245"][quote user="Kel" post="113225"]Ramon, no val la pena.
Qui et molesta que vaig al teu davant? Que jo recordi els que més xibarri fem son el JoanXT i els Xurrumekus, i la meva una miqueta. Però que jo sàpiga ningú s'ha queixat per això. Al contrari, jo si puc em fico al darrera d'ells per sentir-los. :mrgreen:[/quote]
Ja que surt el tema m'agraderia saber si realment molesta el xibarri que surt de la meva XT i si es aixi demanar disculpes i ja sortire mes aviat. :mrgreen:
Qui et molesta que vaig al teu davant? Que jo recordi els que més xibarri fem son el JoanXT i els Xurrumekus, i la meva una miqueta. Però que jo sàpiga ningú s'ha queixat per això. Al contrari, jo si puc em fico al darrera d'ells per sentir-los. :mrgreen:[/quote]
Ja que surt el tema m'agraderia saber si realment molesta el xibarri que surt de la meva XT i si es aixi demanar disculpes i ja sortire mes aviat. :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Joan XT" post="113421"]
Ja que surt el tema m'agraderia saber si realment molesta el xibarri que surt de la meva XT i si es aixi demanar disculpes i ja sortire mes aviat. :mrgreen:[/quote]
Osti marxar més aviat? nooooooooooo, que encara t'atrapariem, has de marxar 1 setmana abans, :D :D :D :D
A i m'encanta el soroll que et fa,
Ja que surt el tema m'agraderia saber si realment molesta el xibarri que surt de la meva XT i si es aixi demanar disculpes i ja sortire mes aviat. :mrgreen:[/quote]
Osti marxar més aviat? nooooooooooo, que encara t'atrapariem, has de marxar 1 setmana abans, :D :D :D :D
A i m'encanta el soroll que et fa,

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Sagal" post="113424"][quote user="Joan XT" post="113421"]
A i m'encanta el soroll que et fa,[/quote]
I si no l'ultim, que aixi no molestaria a ningu.
A i m'encanta el soroll que et fa,[/quote]
I si no l'ultim, que aixi no molestaria a ningu.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Mareta" post="113339"][quote user="Miquelpericas" post="113040"]Si fos jo, m'esperaria una temporada amb el tub d'escapament actual i, més endavant, si me'n cansés, el canviaria. Així sembla que estrenis una moto nova més endavant. :D[/quote]
+1[/quote]
+2
+1[/quote]
+2
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Storm" post="113553"][quote user="Mareta" post="113339"][quote user="Miquelpericas" post="113040"]Si fos jo, m'esperaria una temporada amb el tub d'escapament actual i, més endavant, si me'n cansés, el canviaria. Així sembla que estrenis una moto nova més endavant. :D[/quote]
+1[/quote]
+2[/quote]
+3
+1[/quote]
+2[/quote]
+3