Robatori Moto.
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Robatori Moto.
Ei que tal ara feia dies que no em manifestava. Llàstima haver de fer-ho per aquest motiu. A un company de la feina li han robat la moto de dins del parquing a Terrassa. La matrícula es 3178 DPN es una Honda CBR 600 RR de color blau. Si algú la veu (que serà dificil) que m'ho digui. També li podeu enviar in mp al Randy que te el meu telefon que jo no miro el forum cada dia ultimament.
salut a tots!
salut a tots!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Robatori Moto.
Ho sento. Estarem a l'aguait
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
dins un parquing ?? :shock:
estarem al tanto
estarem al tanto
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Estarem a l'aguait. :???: Aviam si hi ha sort i la pot recuperar.
P.D: Quan puguis passa per casa. Ara tinc molt de temps lliure.
P.D: Quan puguis passa per casa. Ara tinc molt de temps lliure.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Estarem al agüait.
Ho sento pel company.
:evil:
Ho sento pel company.
:evil:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti no estan segures ni dins del pàrquing...
Sort pel company, a veure si la troba.
Sort pel company, a veure si la troba.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Malauradament, les RR no estan segures enlloc, això ja se sap... És una llàstima, tot plegat!
BMW R 1200 C Montauk
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
estaré a l´agüait també ( ara ja puc portar el cotxe ) :shock:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 7:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Sap greu que passin aquestes coses, perque no saps mai quan et pot tocar a tu, estarem alerta..
Salut.
Salut.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 8:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Això és una putada!!! Molts ànims al teu company. Avui dia, l'única manera de tenir segura la moto és amb una assegurança a tot risc...

Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Bé doncs toca obrir el ulls, mai se sap ......
Anims al teu company
Anims al teu company
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Estaré al tanto, peró sap molt de greu dir-ho peró aquesta moto vés a saber on és ja.

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Quina p*tada !!
Ja fa bastants anys que el tema dels robatoris és molt i molt greu.
Per la matrícula deu ser del 2005, el mateix any que vaig comprar la meva (de les ultimes CBR 600 RR model 2004) i els primers mesos tenia una por que me la robessin que vaig posar una "U" collada a la paret de la plaça de parking per a poder encadenar-la una mica bé. (tenint en compte que te la foten d'on volen rebentant el que sigui, era conscient que tampoc tenia garantia al 100%, però la questió és complicar-los la vida)
De fet, em vaig pensar bastant si la comprava nova o no, justament pels robatoris.
Estic segur que força gent s'ho pensa dues vegades a l'hora de comprar una moto d'un preu que ja sigui considerable per la por a que li fotin, si no tens un garatge particular.
Salut.
Ja fa bastants anys que el tema dels robatoris és molt i molt greu.
Per la matrícula deu ser del 2005, el mateix any que vaig comprar la meva (de les ultimes CBR 600 RR model 2004) i els primers mesos tenia una por que me la robessin que vaig posar una "U" collada a la paret de la plaça de parking per a poder encadenar-la una mica bé. (tenint en compte que te la foten d'on volen rebentant el que sigui, era conscient que tampoc tenia garantia al 100%, però la questió és complicar-los la vida)
De fet, em vaig pensar bastant si la comprava nova o no, justament pels robatoris.
Estic segur que força gent s'ho pensa dues vegades a l'hora de comprar una moto d'un preu que ja sigui considerable per la por a que li fotin, si no tens un garatge particular.
Salut.
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Gràcies a tots per el vostre interes.
“Ní neart go cur le chéile”.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Fica un parell de fotos, que ho penjaré en varis fòrums.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Llàstima, també estaré al cas... la putada és que normalment acostumen a desvallestar-les abans que res!
Sort a la recerca!
Fins aviat!
Llàstima, també estaré al cas... la putada és que normalment acostumen a desvallestar-les abans que res!
Sort a la recerca!
Fins aviat!

- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Uf com està el pati :enfadat :enfaduu :enfadat :enfaduu
Conetu dos ull més.
Aqui al pàrking de casa van entrar no fa massa amb un taladro elecrtic (estava tirat per terra) i van destrossar frontai i seient d'un escooter, la meva Babtit li van trinxar el contacte i la van intentar arrossegar (tenia la pinça encallada entre la forquilla i el remache del disc :enfaduu ) i a una R6 que hi ha també li van manipulat el contacte!!!
Per sort però no es van endur cap moto.
La veritat es que facis el que facis no es pot estar tranquil de cap manera!!!
Conetu dos ull més.
Aqui al pàrking de casa van entrar no fa massa amb un taladro elecrtic (estava tirat per terra) i van destrossar frontai i seient d'un escooter, la meva Babtit li van trinxar el contacte i la van intentar arrossegar (tenia la pinça encallada entre la forquilla i el remache del disc :enfaduu ) i a una R6 que hi ha també li van manipulat el contacte!!!
Per sort però no es van endur cap moto.
La veritat es que facis el que facis no es pot estar tranquil de cap manera!!!
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 27, 2010 11:45 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
QUina putada :(
Fa temps vaig llegir a o no se ón, i tenien part de raó que:
Les motos amb una alarma al carrer, estan mes "segures" que en un parking comunitari.
En un parking comunitari, en un subterrani. Normalment els lladres tenen temps per er el qeu vulguin.
A mes en cas de alarma, qui sentira una alarma que esta sonant a dos pisos sota terra?
es trist, pero a vegades paguem un parking per tenir una seguretat que a l´hora de la veritat..... no tinc clar del tot que existeixi.
Parlo dels parkings comunitaris. en un garatge individual, crec que la cosa canvia una mica.
A veure si te sort el teu company
Les motos amb una alarma al carrer, estan mes "segures" que en un parking comunitari.
En un parking comunitari, en un subterrani. Normalment els lladres tenen temps per er el qeu vulguin.
A mes en cas de alarma, qui sentira una alarma que esta sonant a dos pisos sota terra?
es trist, pero a vegades paguem un parking per tenir una seguretat que a l´hora de la veritat..... no tinc clar del tot que existeixi.
Parlo dels parkings comunitaris. en un garatge individual, crec que la cosa canvia una mica.
A veure si te sort el teu company
Ex ...moltes coses
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Steelman" post="113691"]QUina putada :(
A veure si te sort el teu company[/quote]
No son gens segurs els pàrkings! Jo de moto no n'he tingut mai però dues bicis que he guardat allà, me les han robades les dues, una a cada estiu. I estaven lligades a consciència. La propera la guardo al balcó!
A veure si te sort el teu company[/quote]
No son gens segurs els pàrkings! Jo de moto no n'he tingut mai però dues bicis que he guardat allà, me les han robades les dues, una a cada estiu. I estaven lligades a consciència. La propera la guardo al balcó!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form