No Moto!!
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
No Moto!!
Només informar-vos que, tot i estar de vacances he estat molts dies desconectat, la veritat és que entre els pocs dies de moto i la tornada tot ha sigut molt "mogudet".
De moment, l'únic que puc dir és que he venut la "CABRETA", o sigui que estic sense montura.
La moto se n'ha anat cap a Saragossa i jo m'he quedat sense rodes :crys :crys
Aquest és el motiu d'haver estat dies desconectat, havia de preparar papers, portar-la a revisar, ensenyar-la a Lleida i finalment, pujar-la a Saragossa. El viatge fins allà va ser l'últim que vam fer plegats i desgraciadament, va haver de ser per autopasta pel tema d'horaris.
En fi, de moment, torno a ser un ciutadà de a peu :halfcry
Espero que em permeteu continuar per aquestes contrades tot i no tenir montura, de fet, espero que algún dia no massa llunyà pugui recuperar les dues rodes...
Per cert, no sé si es pot esborrar l'anunci que vaig posar de la moto, bé, de fet de les motos, ja que hem venut tant la Suzuki com la BMW :oops: Ho deixo en mans dels administradors.
Fins la propera.
De moment, l'únic que puc dir és que he venut la "CABRETA", o sigui que estic sense montura.
La moto se n'ha anat cap a Saragossa i jo m'he quedat sense rodes :crys :crys
Aquest és el motiu d'haver estat dies desconectat, havia de preparar papers, portar-la a revisar, ensenyar-la a Lleida i finalment, pujar-la a Saragossa. El viatge fins allà va ser l'últim que vam fer plegats i desgraciadament, va haver de ser per autopasta pel tema d'horaris.
En fi, de moment, torno a ser un ciutadà de a peu :halfcry
Espero que em permeteu continuar per aquestes contrades tot i no tenir montura, de fet, espero que algún dia no massa llunyà pugui recuperar les dues rodes...
Per cert, no sé si es pot esborrar l'anunci que vaig posar de la moto, bé, de fet de les motos, ja que hem venut tant la Suzuki com la BMW :oops: Ho deixo en mans dels administradors.
Fins la propera.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: No Moto!!
Bones!!!
Sembla ser que no cal dir enhorabona per la venda... sinò, llàstima per haver-la venut! Però bé, no pateixis per no tenir moto actualment, no és un requisit imprescindible per escriure al foro!
Fins aviat!
Sembla ser que no cal dir enhorabona per la venda... sinò, llàstima per haver-la venut! Però bé, no pateixis per no tenir moto actualment, no és un requisit imprescindible per escriure al foro!
Fins aviat!

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Si ets serveix de consol, ara no ets l´únic que no té moto aqui al fòrum. Mira així no em sento tant sola jajajaja. Jo ja hi estic posant remei al tema. Estic preguntant a varis llocs quant em costa el carnet A2 i em penso que la setmana que vé m'apunto ja d'una vegada. I després vindrà la odissea d'estalviar per comprar-me la kawa ninja 250 jejeje Tot arriba!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quan hagis remuntat la crisi, no pateixis, que si realment t'agraden les motos faràs el que sigui per tenir-ne una altre, nova o de segona mà. I t'asseguro que a tots ens afecta la crisi, creu-me, però fes cas al que deia Albert Einstein: la crisi reforça.
Mentre, per anar matant el cuc, esperem llegir-te per aqui, val? Ànims. ;)
Mentre, per anar matant el cuc, esperem llegir-te per aqui, val? Ànims. ;)

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
vaja per on,al final l'has venut.......tranquil que cabretas en tindras mes,la vida te impassos que a vegades obligan a certes coses que no voldriem,vas ser amb el primer mototurista que vaig quedar per rodar plegats cap a Juneda i vem anar i tornar junts,espero que ben aviat puguis tenir-ne un altre i tornem a coincidir,SORT.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
anims company,no ets l`unic que les passa futudes amb la "p..a" crisis,quant em sortis ja recuperaras.
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 28, 2010 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Vinga, pensa que ara encara podràs escriure més, fins que tinguis una altre moto, que serà molt aviat de ben segur, ens podràs explicar coses igualment.