ANIVERSARI DE LA MIREIA
Moderador: Airald
- Mont-sec
- Presentats
- Entrades: 351
- Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
- Ubicació: Vallès
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: ANIVERSARI DE LA MIREIA
Per molts anys :cerv
- Antonia
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. març 15, 2009 2:50 pm
- Ubicació: Preixens (Lleida)
:flor :flor :flor :flor :ban :ban :ban :ban MOLTES FELICITATS!!! :ban :ban :ban :ban :flor :flor :flor :flor
Amb la meva moto deixaré marca per tot Catalunya.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
PER MOLT ANYS, MIREIA!!!!!
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="James Bond" post="112742"]moltes felicitats !!!!!!!!

Vssssssss
007[/quote]
Carai, Bond, si que estàs canviat! :eyes Que potser t'has arreglat els pòmuls?

Vssssssss
007[/quote]
Carai, Bond, si que estàs canviat! :eyes Que potser t'has arreglat els pòmuls?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Angeleta
- Presentats
Bon dia a tothom!!
En primer lloc, voldria disculpar-me per no haver contestat abans però tenia una raó que m'ho impedia: diumenge a les 6 del matí vaig marxar de final de curs i vam tornar la matinada de dissabte, per la qual cosa, no m'he pogut connectar, tot i que en Vendetta ja em va informar que m'estàveu felicitant per aquest post.
MOLTES GRÀCIES A TOTS!!
:cerv :kssss
En primer lloc, voldria disculpar-me per no haver contestat abans però tenia una raó que m'ho impedia: diumenge a les 6 del matí vaig marxar de final de curs i vam tornar la matinada de dissabte, per la qual cosa, no m'he pogut connectar, tot i que en Vendetta ja em va informar que m'estàveu felicitant per aquest post.
MOLTES GRÀCIES A TOTS!!
:cerv :kssss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Poder que et despertis eh guapa, que ja està bé! Aquí tots els teus fans felicitant-te i fent la onada i tot, i la senyora de pendoneo amb els alumnes....després diuen dels capellans irlandesos....pocavergonya! :mrgreen:
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="113772"]Poder que et despertis eh guapa, que ja està bé! Aquí tots els teus fans felicitant-te i fent la onada i tot, i la senyora de pendoneo amb els alumnes....després diuen dels capellans irlandesos....pocavergonya! :mrgreen:[/quote]
T'has passat una mica amb aquesta comparació, no trobes? :sado Sí, m'he passat les nits sense dormir, però muntnat guàrdia! :crys
T'has passat una mica amb aquesta comparació, no trobes? :sado Sí, m'he passat les nits sense dormir, però muntnat guàrdia! :crys
- Alucinamaripili
- Presentats
Pobreeeeeta....que treballa molt i és molt bona neeeena.[quote user="Angeleta" post="113775"][quote user="Alucinamaripili" post="113772"]Poder que et despertis eh guapa, que ja està bé! Aquí tots els teus fans felicitant-te i fent la onada i tot, i la senyora de pendoneo amb els alumnes....després diuen dels capellans irlandesos....pocavergonya! :mrgreen:[/quote]
T'has passat una mica amb aquesta comparació, no trobes? :sado Sí, m'he passat les nits sense dormir, però muntnat guàrdia! :crys[/quote]
Pobreeeeeta....que treballa molt i és molt bona neeeena.
Tens raó, no és gaire afortunada la comparació, però m'ha sortit de l'ànima.
T'has passat una mica amb aquesta comparació, no trobes? :sado Sí, m'he passat les nits sense dormir, però muntnat guàrdia! :crys[/quote]
Tens raó, no és gaire afortunada la comparació, però m'ha sortit de l'ànima.
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="113777"]Pobreeeeeta....que treballa molt i és molt bona neeeena.[quote user="Angeleta" post="113775"][quote user="Alucinamaripili" post="113772"]Poder que et despertis eh guapa, que ja està bé! Aquí tots els teus fans felicitant-te i fent la onada i tot, i la senyora de pendoneo amb els alumnes....després diuen dels capellans irlandesos....pocavergonya! :mrgreen:[/quote]
Tens raó, no és gaire afortunada la comparació, però m'ha sortit de l'ànima.[/quote]
(El que no confessaré serà quantes ampolles d'orujo d'herbes he portat de Cantàbria...) :cerv O millor dit, això que acabo d'escriure és mentida, o no, o sí, o no... :martell
Tens raó, no és gaire afortunada la comparació, però m'ha sortit de l'ànima.[/quote]
(El que no confessaré serà quantes ampolles d'orujo d'herbes he portat de Cantàbria...) :cerv O millor dit, això que acabo d'escriure és mentida, o no, o sí, o no... :martell
- Alucinamaripili
- Presentats
Com que ens hem de veure aquesta setmanaaaaaaaaaa, ja farem un tastet, no??????
Ja saps que jo t'estimo mooooolt
Ja saps que jo t'estimo mooooolt