Ja La Tinc
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tinc
Frank, explica'ns una mica les teves impresions sobre la Deauville 700, que som molts els que estem enamorats d'aquest model. 


- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Ja La Tinc
[quote user="Randy-650" post="113862"]Frank, explica'ns una mica les teves impresions sobre la Deauville 700, que som molts els que estem enamorats d'aquest model.
[/quote]
Impressions ??
Fa pocs dies que la tinc, és molt aviat per donar una opinió, però explicaré que he fet fins ara i com m’he sentit:
El dilluns 15 de març al vespre, em truquen de la botiga i em diuen que l’acaben de descarregar. El dimarts al matí hi vaig, i me la miro be. Em fa il•lusió. Encarrego uns accessoris (Quilla, bosses de les maletes, deflector de punys, protector del dipòsit, presa de corrent,,, )
Em donen la documentació, i me l’emporto per matricular-la a Girona.
La vaig recollir el divendres 19 de març.
Acostumat amb la Burgman, em vaig trobar molt enfilat i amb molt de "bulto" davant meu; també, difícil de maniobrar en parat.
Me la van deixar damunt d’una vorera (una vorera alta com un barranc); vaig està a punt de demanar que me la baixessin, però vaig pensar: “que coi, si hauré de pujar-hi i baixar-hi més d’una vegada, quan més aviat m’acostumi, millor”.
L’engego (que be sona).
Ara, a recordar que fa més de 30 anys que no toco una moto amb marxes. Poso la primera, correcte... li dono una mica de gas, i se'm cala (mecasuncoi), que ha passat ?, ah sí, tinc la pota de cabra fora; be, tornem-hi: engego i baixo de la vorera, amb els peus a terra (era una vorera alta i quasi be no toco a terra).
Haig d’anar fins la gasolinera, tiro uns metres, i me'n adono que encara vaig en primera i que la moto em fa “tirons”, canvio a segona, fins la gasolinera (Penso que son pocs metres i el trànsit és dens; no cal que em compliqui canviant de marxes).
A la gasolinera, no l’empleno fins a dalt de tot; n’hi poso 18 litres i la capacitat és de 19.7 litres (coi, si que estava buit el dipòsit).
Agafo l’autopista, direcció cap a casa (quins nervis, no vaig “suelto”, vaig tot tibat). Aprofito el trajecte per anar canviant de marxes i de posició damunt de la moto. El mecànic m’ha dit que en els primers 1.000 Kms, que no la revolucioni massa, i així ho faig, no la deixo passar de 4.000 rpm.
Desprès d'uns 110 Kms arribo a casa.
Bones impressions, però veig molta moto per a mi, acostumat als scooters.... la Burgman la porto com si fos una “Mobilette”, i amb la Devi, m’hi haig de mirar una mica.
Dins el garatge de casa, la poso sobre el cavallet central, i la repasso de dalt a baix; obro les maletes, i veig que la maleta interior dreta, és més petita que l’esquerra; em preocupo, perquè veig que hi cabria una de la mateixa mida que la de l’esquerra, a pesar de que hi ha el tub d‘escapament. Ho pregunto per internet, i em diuen que és normal que sigui mes petita. Be, de fet, tinc molt de lloc per equipatge, entre les dues maletes, el bagul i la bossa sobre-dipòsit.
Per cert, la bossa sobre-dipòsit, la vaig comprar al Lidl, i 2 dels imants van a parar a zona de plàstic, i no la veig massa segura. L’he portada al tapisser, perquè em cusi més imants que tenia per casa.
El dia següent, el dissabte 20, la porto a una urbanització poc transitada, i em dedico a fer girs, vuits, esses, parar, engegar, etc.; poca cosa més. La moto va be; jo no tant.
El diumenge al matí, em vesteixo de “motorista”, i abans de sortit a donar un tomb, entro al foro de “Mototurisme”, i veig que en Jeppy està en línia. Em diu que la nit abans havia recollit la seva moto, desprès de canviar-li la cadena, el pinyó, oli, bugies, i una pila de coses més. Ell està a Girona, jo, a Palamós, quedem a Llagostera, i anem fins a Lloret i Tossa. Un dia esplèndid... i la moto, cada vegada millor.
El dilluns 22 porto la Devi al taller per instal•lar-hi el bagul amb espatller i llums de fre, una altra presa de corrent al maleter, l’alarma, l’Autocom amb totes les connexions pel walkie, el mp3, el telf, el Tomtom, calentadors de mans, canvi de bombetes, per unes XP Philips, etc etc. m’hi passo 2 dies i mig al taller, amb el mecànic, ja que tota la instal•lació és una cosa molt personal, i crec que hi haig de ser present. Faig d’ajudant. Me l’emporto el dimecres 24 al vespre.
El 25 vàrem poder fer una mica de “rodatge” (tant la moto, com jo, tots dos ho necessitem). Ah, em deixava que em vaig apuntar a fer un curset de “Honda Instituto de Seguridad” pel mes que ve. Faré el de “Conducción Defensiva Avanzada”. Ja us explicaré quan l’hagi fet.
El 26 vaig anar a voltar al matí. Vaig endurir la suspensió del darrera; la portava a 8 i la vaig posar a 12. Va molt millor.
A la tarda, es va animar a acompanyar-me la meva filla (la que vindrà a Ginebra), vàrem poder veure que anem be tots dos. És un bon paquet; sembla que no porti a ningú. La Devi responia a tot el que li demanàvem. Tot perfecte. Cada vegada ens entenem millor la Devi i jo. Vàrem acabar ben cansats, i el dissabte, amb agulletes. Ja cal que fem molts quilòmetres abans d’anar a Ginebra, si volem aguantar be físicament.
El diumenge 28 havia quedat amb en Sagal a Llagostera, i amb unes 12 o 14 motos més, anem a Tossa, Sant Feliu i Palamós. La Devi, cada vegada me la sento millor, però encara em falta bastant per remenar-la com remeno la Burgman. Temps al temps.
Avui, dilluns 29. He anat per feina, per dins el poble, i ja m’hi sento més còmode. Abans de dinar, he anat per l’autovia fins a Mont-ras; a la tornada, el vent, que era bastant fort, m’ha fet ballar una mica, però no m’he sentit insegur. Aquesta tarda trauré al bagul i faré el mateix trajecte, així podré comparar les reaccions amb i sense.
I fins avui, tot el que hem fet la Deauville i jo.
Impressions ??
Fa pocs dies que la tinc, és molt aviat per donar una opinió, però explicaré que he fet fins ara i com m’he sentit:
El dilluns 15 de març al vespre, em truquen de la botiga i em diuen que l’acaben de descarregar. El dimarts al matí hi vaig, i me la miro be. Em fa il•lusió. Encarrego uns accessoris (Quilla, bosses de les maletes, deflector de punys, protector del dipòsit, presa de corrent,,, )
Em donen la documentació, i me l’emporto per matricular-la a Girona.
La vaig recollir el divendres 19 de març.
Acostumat amb la Burgman, em vaig trobar molt enfilat i amb molt de "bulto" davant meu; també, difícil de maniobrar en parat.
Me la van deixar damunt d’una vorera (una vorera alta com un barranc); vaig està a punt de demanar que me la baixessin, però vaig pensar: “que coi, si hauré de pujar-hi i baixar-hi més d’una vegada, quan més aviat m’acostumi, millor”.
L’engego (que be sona).
Ara, a recordar que fa més de 30 anys que no toco una moto amb marxes. Poso la primera, correcte... li dono una mica de gas, i se'm cala (mecasuncoi), que ha passat ?, ah sí, tinc la pota de cabra fora; be, tornem-hi: engego i baixo de la vorera, amb els peus a terra (era una vorera alta i quasi be no toco a terra).
Haig d’anar fins la gasolinera, tiro uns metres, i me'n adono que encara vaig en primera i que la moto em fa “tirons”, canvio a segona, fins la gasolinera (Penso que son pocs metres i el trànsit és dens; no cal que em compliqui canviant de marxes).
A la gasolinera, no l’empleno fins a dalt de tot; n’hi poso 18 litres i la capacitat és de 19.7 litres (coi, si que estava buit el dipòsit).
Agafo l’autopista, direcció cap a casa (quins nervis, no vaig “suelto”, vaig tot tibat). Aprofito el trajecte per anar canviant de marxes i de posició damunt de la moto. El mecànic m’ha dit que en els primers 1.000 Kms, que no la revolucioni massa, i així ho faig, no la deixo passar de 4.000 rpm.
Desprès d'uns 110 Kms arribo a casa.
Bones impressions, però veig molta moto per a mi, acostumat als scooters.... la Burgman la porto com si fos una “Mobilette”, i amb la Devi, m’hi haig de mirar una mica.
Dins el garatge de casa, la poso sobre el cavallet central, i la repasso de dalt a baix; obro les maletes, i veig que la maleta interior dreta, és més petita que l’esquerra; em preocupo, perquè veig que hi cabria una de la mateixa mida que la de l’esquerra, a pesar de que hi ha el tub d‘escapament. Ho pregunto per internet, i em diuen que és normal que sigui mes petita. Be, de fet, tinc molt de lloc per equipatge, entre les dues maletes, el bagul i la bossa sobre-dipòsit.
Per cert, la bossa sobre-dipòsit, la vaig comprar al Lidl, i 2 dels imants van a parar a zona de plàstic, i no la veig massa segura. L’he portada al tapisser, perquè em cusi més imants que tenia per casa.
El dia següent, el dissabte 20, la porto a una urbanització poc transitada, i em dedico a fer girs, vuits, esses, parar, engegar, etc.; poca cosa més. La moto va be; jo no tant.
El diumenge al matí, em vesteixo de “motorista”, i abans de sortit a donar un tomb, entro al foro de “Mototurisme”, i veig que en Jeppy està en línia. Em diu que la nit abans havia recollit la seva moto, desprès de canviar-li la cadena, el pinyó, oli, bugies, i una pila de coses més. Ell està a Girona, jo, a Palamós, quedem a Llagostera, i anem fins a Lloret i Tossa. Un dia esplèndid... i la moto, cada vegada millor.
El dilluns 22 porto la Devi al taller per instal•lar-hi el bagul amb espatller i llums de fre, una altra presa de corrent al maleter, l’alarma, l’Autocom amb totes les connexions pel walkie, el mp3, el telf, el Tomtom, calentadors de mans, canvi de bombetes, per unes XP Philips, etc etc. m’hi passo 2 dies i mig al taller, amb el mecànic, ja que tota la instal•lació és una cosa molt personal, i crec que hi haig de ser present. Faig d’ajudant. Me l’emporto el dimecres 24 al vespre.
El 25 vàrem poder fer una mica de “rodatge” (tant la moto, com jo, tots dos ho necessitem). Ah, em deixava que em vaig apuntar a fer un curset de “Honda Instituto de Seguridad” pel mes que ve. Faré el de “Conducción Defensiva Avanzada”. Ja us explicaré quan l’hagi fet.
El 26 vaig anar a voltar al matí. Vaig endurir la suspensió del darrera; la portava a 8 i la vaig posar a 12. Va molt millor.
A la tarda, es va animar a acompanyar-me la meva filla (la que vindrà a Ginebra), vàrem poder veure que anem be tots dos. És un bon paquet; sembla que no porti a ningú. La Devi responia a tot el que li demanàvem. Tot perfecte. Cada vegada ens entenem millor la Devi i jo. Vàrem acabar ben cansats, i el dissabte, amb agulletes. Ja cal que fem molts quilòmetres abans d’anar a Ginebra, si volem aguantar be físicament.
El diumenge 28 havia quedat amb en Sagal a Llagostera, i amb unes 12 o 14 motos més, anem a Tossa, Sant Feliu i Palamós. La Devi, cada vegada me la sento millor, però encara em falta bastant per remenar-la com remeno la Burgman. Temps al temps.
Avui, dilluns 29. He anat per feina, per dins el poble, i ja m’hi sento més còmode. Abans de dinar, he anat per l’autovia fins a Mont-ras; a la tornada, el vent, que era bastant fort, m’ha fet ballar una mica, però no m’he sentit insegur. Aquesta tarda trauré al bagul i faré el mateix trajecte, així podré comparar les reaccions amb i sense.
I fins avui, tot el que hem fet la Deauville i jo.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tinc
Dedueixo que estàs molt content amb la compra! :lol:
Una cosa, la Deauville es porta molt millor fent contra-manillar. Practica-ho i ja ens explicaràs. :D
Una cosa, la Deauville es porta molt millor fent contra-manillar. Practica-ho i ja ens explicaràs. :D


- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Ja La Tinc
Doncs un altre que es suma a les Felicitacions per a la compra. Molt maca la moto !!!! veig que ja la vas dominant...bona senyal. Que la gaudeixis força !!!