Taps Per L'oida
Moderador: Airald
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Taps Per L'oida
Estic amb tu, Prony. L'ús dún casc també resta capacitat auditiva, i l'acumulació de cerumen (o de ronya) també, i crec que podríem allargar la llista tant com calgués per fer més potent l'argumentari de l'autor anònim d'aquell paràgraf interpretatiu de les taules de la llei... A vegades fa la sensació que hi ha gent que no en té prou amb passar-se l'estona a la feina parint powerpoints (pseudo)enginyosos i encara li calgui fer interpretacions estiradíssimes de les lleis... Potser fan mèrits per incorporar-se al Tribunal Constitucional ara que aviat hi haurà més vacants! Com diria en Higgins, "Mare de Déu Senyor".
BMW R 1200 C Montauk
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Re: Taps Per L'oida
Independentment del que digui la llei i fent serveir la llogica, si els intercomunidacadros estan homologats per la CEE, porten la seva marca indicativa corresponent,es deuen poder fer servir legalment, no? (sempre i quan no et trobis un poli borde que te ganes d'omplir el talonar, que aleshores fins la inclinació de la matrícula pot ser una excusa per multar-te!!!)
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 27, 2010 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Re: Taps Per L'oida :ban :ban
[quote user="AT" post="113330"]
i ara una pregunta tonta....si et para la poli, t'has de treure el casc?
Mai m'han parat, ni en cotxe ni en moto, i no se ni que et diuen ni demanen... :lol:[/quote]
El més normal es que t'el treguis, sino ja t`ho diran ells, ja que amb el casc posat es una mica complicat saber si ets el de la documentació.
La primera vegada que em varen parar no vaig pensar i em varen dir "Si us plau pot es pot treure el casc per poder-lo identificar"
A partir d'aquell dia si em paren i en demaden la documentació es el primer que faig.
Mai m'han parat, ni en cotxe ni en moto, i no se ni que et diuen ni demanen... :lol:[/quote]
El més normal es que t'el treguis, sino ja t`ho diran ells, ja que amb el casc posat es una mica complicat saber si ets el de la documentació.
La primera vegada que em varen parar no vaig pensar i em varen dir "Si us plau pot es pot treure el casc per poder-lo identificar"
A partir d'aquell dia si em paren i en demaden la documentació es el primer que faig.
Salut i bones rutes
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Taps Per L'oida :ban :ban
[quote user="Jordi Runer" post="113944"][quote user="AT" post="113330"]
A partir d'aquell dia si em paren i en demaden la documentació es el primer que faig.[/quote]
Gràcies Jordi! :D
A partir d'aquell dia si em paren i en demaden la documentació es el primer que faig.[/quote]
Gràcies Jordi! :D